Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij 's nachts in bed?

08-10-2019 23:20 267 berichten
Een forumster vond het vreemd dat mensen 's nachts kleding aan hun lijf hebben.

Bij deze dus de vraag ... Wat heb jij 's nachts (of overdag - als je nachtwerk doet) aan als je in je bed ligt?
Op een doorsnee herfst- of lente-nacht.

Wat draag jij 's nachts in bed?

Totaal aantal stemmen: 294

Een pyjama (22%)
Een nachtjapon / big shirt / t-shirt (24%)
Ik slaap naakt (37%)
Iets anders (17%)
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
09-10-2019 01:07
Zijn er echtparen die nog standaard lepeltje lepeltje slapen dan? Ik slaap wel regelmatig lepeltje lepeltje met mijn peuter maar dat is niet echt uit vrije wil :P
jaaaaaaa, lepeltje lepeltje... zo fijn en dan af en toe samen omdraaien, ene keer is hij big spoon, andere keer little spoon :flirting:
pokkewijf wijzigde dit bericht op 09-10-2019 02:14
Reden: wij zijn geen echtpaar trouwens
0.00% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-10-2019 23:25
Chanel no. 5
Heet jij Marilyn........? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
08-10-2019 23:58
Man krijgt hier een rolberoerte als ik daarmee afkom voor half december :-D.

Sinds vorige week heb ik eindelijk recht op het herfst-deel.


(Wat hem betreft slaapt ie heel het jaar door behalve bij -10 onder het zomerdeel.
Om dan te klagen dat er een ijsblok met ijspegels van voeten naast hem ligt.)
Wij hebben tegenwoordig 2 losse dekbedden, ik slaap onder het zomerdekbed, manlief houdt van gewicht op zich en slaapt standaard onder het winterdeel. Hij mag wel m'n koude voeten opwarmen.
Eerder naakt. Sinds ik kinderen heb, met borstvoeding en met 1.5 jaar moet ik nog steeds vaak uit bed, heb ik wel vaak een voedingsbh aan en een spagettitopje en onderbroek, vaak ook een legging. Zonder kleding uit bed stappen vind ik niet fijn. De kleding aan de bovenkant is ook zodat ze niet de hele tijd terwijl ze naast mij liggen (enige manier om ze weer in slaap te krijgen) aan de borst te drinken. Ik wil namelijk borstvoeding beperken tot 1x per dag. Heb gemerkt dat als ik toch nachtvoedingen doe, ze dat telkens verwachten en troosten door papa niet genoeg is. En dat is lastig als je een tweeling hebt, dan wil je ze allebei tegelijk kunnen troosten en weer in slaap krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hemdje met string of alleen een string.
Een wijde boxer/short (idd even geen strakke onderbroek daar) en een t-shirt, afhankelijk van hoe warm of koud het is met korte of met lange mouwen. Als het superwarm is een onderbroek en een hemdje. Ik vind naakt slapen niet prettig, moet iets aan hebben.
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 09-10-2019 07:10
1.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap naakt. Alleen als ik ongi ben dan een slip.
Ik slaap naakt. Als ik ongesteld ben heb ik een onderbroek aan.
Lepeltje lepeltje slapen hebben we ooit geprobeerd maar dat ging snel over. Ik slaap altijd onder het winterdekbed omdat het zo lekker zwaar is. Een tweepersoons is niet voor ons weggelegd, dat wordt namelijk de hele nacht zoeken naar het dekbed en dan heb ik last van een koude rug door de tunnel die dan ontstaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat slapen veel mensen naakt! Had ik niet verwacht.....

Ik heb het altijd mega koud. Tenzij er een hittegolf is, maar anders een pyama broek met lang shirt erop. Vaak begin ik dan ook nog met sokken, een vest en een kruik erbij:)

Ooit een keer een man gehad die hier erg op afknapte :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Slapen jullie eventuele partners ook zo dik ingepakt?

En is het dan ook zo dat je als pyjama-slaper nadat je seks hebt gehad dan weer opstaat om een pyjama aan te trekken?

Is een vraag van een naaktslaper, dat zal wel duidelijk zijn.
Ik slaap met een onderbroek aan. Het hele jaar door. Alleen als ik met bv een vriendin of mijn broer op vakantie ben, doe ik een strak hemdje aan.

Wij hebben wel een 2-persoons dekbed, heerlijk! Ons bed is 1.60 breed en het dekbed 2.40 :) ik heb nu nog het zomerdeel erop liggen. Komend weekend wordt het nog 20 graden. Tegen koude voeten in de winter gebruik ik bedsloffen. Dan zijn ze zo warm en die schop ik dan uit.
Alle reacties Link kopieren
Meestal gewoon zo’n slaapjurkje met kant van de hunkemoller of primark. Soms nog met string, soms zonder. Mocht ik het te koud hebben een hemdje met een kort pyjama shortje of een pyjama. (Maar dan wel met kant enzo, wil er altijd nog wel leuk uit zien) ;-D

Veel naakt slapers wel! Ik doe dat eigenlijk alleen soms als we net daarvoor seks hebben gehad of het heel warm is.
Een bij elkaar geraapt setje.
Legging van de h&m met een dun shirt met lange mouwen, bv van de Hema of zo
Nooit een standaard pyjama
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
08-10-2019 23:30
NIks. Ik vind kleding in bed echt niet fijn.
Dat je je dan omdraait, maar je shirt/broek/whatever niet meedraait. Zo irritant.
Als ik het echt koud vind (zelden) dan doe ik liever een extra deken over het dekbed.

Precies dat. Ik heb het snel warm en draai best veel in mijn slaap en vind het verrekte irritant als de kleding dan niet lekker meedraait.

Als ik bij iemand anders slaap draag ik meestal wel een T-shirt, soms aangevuld met een kort broekje.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
En alleen de laatste nachten van mijn menstruatie draag ik een onderbroek omdat dat handiger is icm een inlegkruisje. Op de zwaardere nachten gebruik ik tampons, dus dan is er ook geen reden voor een onderbroek.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
09-10-2019 07:11
Meestal gewoon zo’n slaapjurkje met kant van de hunkemoller of primark. Soms nog met string, soms zonder. Mocht ik het te koud hebben een hemdje met een kort pyjama shortje of een pyjama. (Maar dan wel met kant enzo, wil er altijd nog wel leuk uit zien) ;-D

Veel naakt slapers wel! Ik doe dat eigenlijk alleen soms als we net daarvoor seks hebben gehad of het heel warm is.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Altijd naakt. Maar als ik ongesteld ben wel een onderbroekje, en dat ervaar ik dan ook als super vervelend en ik ben blij als het voorbij is. Kan echt niet slapen met kleding aan.
Alle reacties Link kopieren
Naakt of een onderbroek. En liefst lepeltje lepeltje met man. Regelmatig met onze zoon (5) tussen ons in, die slaapt dan graag met zijn benen over mij heen.

Kleding raak ik in verstrikt, dus dat vind ik onhandig. Als ik het koud heb gaat er een extra laag op het dekbed.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
09-10-2019 01:07
Zijn er echtparen die nog standaard lepeltje lepeltje slapen dan?
nee, wel vaak hand in hand (en we zijn al eeuwig samen).
Alle reacties Link kopieren
sliploos is echt beter voor je vagina (en ook voor mans sperma)


https://www.glamour.nl/mind/science-say ... d-voor-je/
https://www.famme.nl/onderzoeker-legt-u ... nt-duiken/
https://slaapgoeroe.nl/slapen-zonder-ondergoed/
https://www.libelle.nl/mensen/actueel/n ... ed-slapen/
https://www.cosmopolitan.com/nl/health- ... nt-slapen/
https://www.margriet.nl/fitengezond/waa ... an-slapen/
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap naakt, en als het heel koud is, met iets als een shirtje (koude schouders)
Slapen weer of geen weer met het raam open
Alle reacties Link kopieren
Hemd en een lichte dunne ruimzittende lange broek. In de zomer alleen een hemdje en een slipje. Ik heb het al gauw te warm. Helemaal naakt vind ik niet prettig.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
gewoon zoals ik geboren ben, naakt dus,
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Naakt. Waterbed dus altijd heerlijk warm bedje. Wil nooit meer wat anders
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
ldp schreef:
09-10-2019 07:05
Slapen jullie eventuele partners ook zo dik ingepakt?

En is het dan ook zo dat je als pyjama-slaper nadat je seks hebt gehad dan weer opstaat om een pyjama aan te trekken?

Is een vraag van een naaktslaper, dat zal wel duidelijk zijn.
Ja :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven