Mode & Beauty alle pijlers

Wat gaan jullie dragen met kerst?

09-12-2018 10:23 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een leuk topic op zondag. Ik heb veel kleding en schoenen. Heel.Veel.
Sommige dingen draag ik alleen met speciale gelegenheden of met kerst bijvoorbeeld.

Omdat wij dit jaar maar liefst 4 kerstdiners hebben, 4 verschillende outfits.

Helaas kan ik nog gen plaatjes plakken, maar ben een fashionaddict en geïnteresseerd in kleding, schoenen, tassen enzovoort.

Wat gaan jullie dragen?
Ik denk een huispak met sloffen . Afgewisseld met spijkerbroek met wandelschoenen.
De ene dag een donkerblauwe kokerjurk met boothals en de andere dag een lelijke kersttrui.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
09-12-2018 10:26
Ik denk een huispak met sloffen . Afgewisseld met spijkerbroek met wandelschoenen.
Idem!
Ik hou me daar niet mee bezig tot een uur voor ik weg moet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk meerdere outfits, haha, maar ik denk dat dit hem wordt:
https://www.jantjekortenfashionlounge.n ... bae-skirt/
Een zwarte doorschijnende blouse en een rokje met bijtjes erop en daaronder doe ik denk ik een paar stoere bikerboots met een panty.
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
09-12-2018 10:28
De ene dag een donkerblauwe kokerjurk met boothals en de andere dag een lelijke kersttrui.


Oh wauw, dat vind ik leuk. :cheer: Durf ik niet,maar vind het altijd wel heel leuk als mensen dat dragen!
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk kloffie i.v.m. gourmet. En de andere dag doe ik iets beter mijn best, maar nog steeds heel gewoon. Vier het thuis en bij/met ouders. Hoe leuk en gezellig ik kerst ook vind, het is maar kerst.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk deze jurk
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0665630001.html

aardvarkentje wijzigde dit bericht op 12-12-2018 11:18
6.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iets wat ik al in de kast heb hangen: een pencil (wel een stretch versie) of een plooirok met een blouse of glittertruitje met wat bescheiden bling. Ik overwoog om een lelijke kersttrui te kopen maar waarom zou iets kopen wat ik maar 1x per jaar aantrek en waarin ik aan tafel zit te zweten.
viva-amber wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:33
7.98% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
09-12-2018 10:26
Ik denk een huispak met sloffen . Afgewisseld met spijkerbroek met wandelschoenen.
Hier ook of ik heb nog een foute kerst sweater
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
09-12-2018 10:28
Idem!
Ik sluit me ook aan bij de huispakkenbrigade. Heerlijk!
...
Alle reacties Link kopieren
Outfit 1 Dunne okerkleurige blouse met grijze skinny jeans en taupekleurige suede laaren

Outfit 2 Zwart jurkje met hele dunne panty met naad op achterkant van mijn been.

Outfit 3 High heels met een grijs wollen rokje en een zwart truitje met v-hals

Outfit 4 Bordeauxkleurige blouse met een donkerblauwe aansluitende jeans en enkellaarsjes.
anoniem_356684 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:36
1.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
anoniem_356684 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:37
98.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn Cookiemonster-onesie.


https://cdn.shopify.com/s/files/1/1062/ ... 1544016016
snoesje666 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 13:00
60.90% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oakes schreef:
09-12-2018 10:28
Idem!
Misschien ga ik wel speciaal een feestelijke pyjama kopen :hihi:
Calamitycat schreef:
09-12-2018 10:33
Ik sluit me ook aan bij de huispakkenbrigade. Heerlijk!
Gezellig :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
09-12-2018 10:36
Mijn Cookiemonster-onesie.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
09-12-2018 10:36
Misschien ga ik wel speciaal een feestelijke pyjama kopen :hihi:
:lol:

Ik misschien toch een kersttrui want ik heb wel een diner bij vrienden.
Yasna schreef:
09-12-2018 10:34
Outfit 1 Dunne okerkleurige blouse met grijze skinny jeans en taupekleurige suede laaren

Outfit 2 Zwart jurkje met hele dunne panty met naad op achterkant van mijn been.

Outfit 3 High heels met een grijs wollen rokje en een zwart truitje met v-hals

Outfit 4 Bordeauxkleurige blouse met een donkerblauwe aansluitende jeans en enkellaarsjes.
En waar is dan die kleding die je bij speciale gelegenheden aandoet? Het is Kerst en je doet een jeans aan. Met Kerst kun je dan toch die speciale kleding aan waar je het over hebt?
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
09-12-2018 10:39
Gezellig :cheer:
:yes:

Overigens geen idee of ik me van mijn huispak in een spijkerbroek en wandelschoenen ga hijsen. Vind ik waarschijnlijk teveel gedoe ;-D
calamitycat wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:46
0.63% gewijzigd
...
Afbeelding
Dit jurkje met klassieke pumps met een bandje, zwarte dunne panty met een streep aan de achterzijde en wat ik er op draag ben ik nog niet overuit. Een stola of een blazer met een glitter en door denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
09-12-2018 10:45
:yes:

Overigens geen idee of ik me van mijn huispak in een spijkerbroek en wandelschoenen kan hijsen. Vind ik waarschijnlijk teveel gedoe ;-D
Heel goed punt!
Alle reacties Link kopieren
Monchu69 schreef:
09-12-2018 10:44
En waar is dan die kleding die je bij speciale gelegenheden aandoet? Het is Kerst en je doet een jeans aan. Met Kerst kun je dan toch die speciale kleding aan waar je het over hebt?
Outfit 1 en 4 zijn jeans, maar die heb ik bijna nooit aan omdat ik ze te duur vind om zomaar te dragen. Ik heb ze al jaran, maar ben er heel zuinig op.

De naadpanty , zwarte jurkje, wollen rokje en overknees draag ik echt alleen bij speciale gelegenheden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben beiden deze trui besteld:
https://www.merchoid.com/product/mary-p ... er-jumper/

We werken allebei bij Mary Poppins en dat speelt met de feestdagen natuurlijk gewoon door. Dus tussen de show dragen we dan dit :)
(Wat ik overigens de enige legitieme reden vind om met deze trui rond te lopen.)
s7rin wijzigde dit bericht op 09-12-2018 10:58
12.39% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven