Mode & Beauty alle pijlers

Wat gaan jullie dragen met kerst?

09-12-2018 10:23 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een leuk topic op zondag. Ik heb veel kleding en schoenen. Heel.Veel.
Sommige dingen draag ik alleen met speciale gelegenheden of met kerst bijvoorbeeld.

Omdat wij dit jaar maar liefst 4 kerstdiners hebben, 4 verschillende outfits.

Helaas kan ik nog gen plaatjes plakken, maar ben een fashionaddict en geïnteresseerd in kleding, schoenen, tassen enzovoort.

Wat gaan jullie dragen?
Naar werk overdag een kerstvest in deze stijl

Afbeelding

En een glitterbroek en misschien deze schoenen
Afbeelding

Naar etentje deze jurk

Afbeelding
En zwarte kitten heels.

Andere bijeenkomst fluwelen jumpsuit met disco glitter en sneakers.

Ook nog een andere bijeenkomst en daar een fluwelen zwarte trui met disco glitter en een keer look Skinny jeans met disco glitter met ik denk sneakers.

Ik hou van disco glitter.
Gewone oudere bovenkleding op kerstavond anders zijn mijn goede kledingstukken verpest met de gourmet van schoonmoe. En de andere 2 dagen mijn huispak.

:heart:
Alle reacties Link kopieren
De 24 ste overdag werk ik nog; spijkerbroek, met t-shirt. sÀvonds een zwarte leren rok, en een bloes met een beetje glitter. En de rest van de dagen; Skikleding, of een huispak... ligt aan het weer
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
09-12-2018 10:52
Outfit 1 en 4 zijn jeans, maar die heb ik bijna nooit aan omdat ik ze te duur vind om zomaar te dragen. Ik heb ze al jaran, maar ben er heel zuinig op.
Dat vind ik echt zonde van je geld.

On toppic:
Ik koop niet speciaal kleren voor de feestdagen. Ik kijk gewoon hoe ik mij die dag voel, wat ik zin heb om aan te trekken en hoe het weer is. Alleen als er een dresscode is (bij een uitje/speciaal feest of als de familie een gekke bui heeft) dan pas ik mij aan. Niet dat ik dan van alles ga kopen, maar wel dat ik rekening houd met bijvoorbeeld de kleur of een paar accessoires.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kerstdiner met mijn werk waar ik een jurkje voor aantrek. Die jurk heeft al vaker feestelijkheden gezien, maar nooit voor mijn werk, dus kan prima.
Dan de kerstdinees met familie en schoonfamile. Naar mijn schoonouders een rok en een truitje. Naar eigen ouders jeans en een warme trui/vest. Maar welke precies weet ik nog niet.
Ik kijk een half uur voor vertrek wel wat er in m’n kast ligt/hangt. Dus gewoon wat ik ook naar m’n werk aandoe, netjes maar niets bijzonders. Geld uitgeven om elk jaar nieuwe feestkleding te showen vind ik echt zonde van het geld.

Edit: En ik ga zeker niet speciaal voor feestje 1, 2 en 3 andere outfits uitzoeken. Voor die paar uur dat je het aan hebt...
Alle reacties Link kopieren
Kerst bestaat meestal uit een flinke wandeling, films kijken en gourmetten. Dus warme wandelkleding en misschien een foute kersttrui. Heb nu een vriend getroffen die opdoffen onzin zo niet zelfs vervelend vindt, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Even wennen :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Levade schreef:
09-12-2018 12:11
Kerst bestaat meestal uit een flinke wandeling, films kijken en gourmetten. Dus warme wandelkleding en misschien een foute kersttrui. Heb nu een vriend getroffen die opdoffen onzin zo niet zelfs vervelend vindt, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Even wennen :rolling:

Daarom kun jij het toch wel doen? Laat je hem lekker in zijn huisbroek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen echte speciale gelegenheden dit jaar, mijn outfits zijn niet echt bijzonder dus.

Kerstavond misschien een jurk

Kerstdag, skinny jeans en een leuke lelijke warme kerst trui :hihi:

Boxing day (want Engeland), moet ochtend's werken, dus mijn uniform (en kerst sokken obviously!). 's Middags waarschijnlijk gewoon iets relax, of een andere kerst trui
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-12-2018 12:15
Daarom kun jij het toch wel doen? Laat je hem lekker in zijn huisbroek.


Het is meer dat in mijn vorige relatie het een heel spektakel moest zijn met kerst, wat niet mijn ding was. En mijn huidige vriend wel graag samen het bos in duikt en modderschoenen niet uitmaakt. Heerlijk wat mij betreft :-D
Alle reacties Link kopieren
Voor het kerstgala waar ik naartoe ga, heb ik deze jurk gekocht:

https://www.zalando.nl/chi-chi-london-g ... lsrc=aw.ds

Verder heb ik de nodige geschikte zwarte, gouden, bordeauxrode of glitterjurkjes in de kast hangen, dus voor de overige kerstdagen put ik daaruit. Tenzij ik toevallig tegen iets gaafs aanloop in de stad ;-)
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
09-12-2018 10:46
Afbeelding
Dit jurkje met klassieke pumps met een bandje, zwarte dunne panty met een streep aan de achterzijde en wat ik er op draag ben ik nog niet overuit. Een stola of een blazer met een glitter en door denk ik.
Prachtige jurk :heart: !
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
09-12-2018 11:15
Dat vind ik echt zonde van je geld.

On toppic:
Ik koop niet speciaal kleren voor de feestdagen. Ik kijk gewoon hoe ik mij die dag voel, wat ik zin heb om aan te trekken en hoe het weer is. Alleen als er een dresscode is (bij een uitje/speciaal feest of als de familie een gekke bui heeft) dan pas ik mij aan. Niet dat ik dan van alles ga kopen, maar wel dat ik rekening houd met bijvoorbeeld de kleur of een paar accessoires.
\




Snap ik, maar ik draag het toch wel. Alleen niet zo vaak omdat ik er heel zuinig op ben.
Alle reacties Link kopieren
Boheme en Nienke, wat een prachtige jurken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met kerst altijd voor glitters. Wel chique natuurlijk. Paar mooie zwarte pumps erbij aan, en gaan!
Sowieso 1 dag een mooie zwarte jurk tot op de knie. Misschien dag 2 ook of een grijze trui met rugdecolleté en zwarte glitterbroek.

Huispak klinkt ook wel lekker eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kerstavond: zwarte pantalon en jasje en een blouse. Zwarte schoenen.
1e kerstdag: zwart wijdvallend jurkje tot op de knie, dunne zwarte panty en zwarte lakschoenen.
2e kerstdag: afhankelijk van omstandigheden (knoeien, zweten) herhaling jurkje of schone variant outfit 1.
Werk in de horeca :P
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 1 dag kerstdiner met de families (mijn - en schoonfamilie + aanhang en ons bonus/aanwaai/hoenoemjedat?zusje).

Ik denk dat ik dan een zwart klokkend jurkje draag met een soort wit ‘boordje’ van kant op de plek waar bij mannen de manchetknopen zitten (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen), met daaronder een dunne panty en zwarte glitterpumps met een strik.

De andere dag draag ik gewoon een spijkerbroek met een trui ofzo, want dan zijn man, zoon en ik toch maar met z’n drietjes en gaan we ws wandelen ofzo.

Kerstavond heb ik waarschijnlijk dienst dus draag ik werkkleding.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Als ik niet moest werken:

Leerlook zwart rokje met wit truitje en lichtgrijs lang vest, zwarte panty en bikerboots

Of

Zwarte aansluitende jurk met panty en zwarte pumps met redelijke hak

Of

Zwarte skinny jeans met zwarte kanten top met lange mouwen of legergroene stoere blouse en zwarte lange laarzen met hoge, maar stevige hak
Féline schreef:
09-12-2018 10:28
De ene dag een donkerblauwe kokerjurk met boothals en de andere dag een lelijke kersttrui.
Wauw, donkerblauw, koker en boothals......dat in mijn 3 favorieten!! :heart: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
09-12-2018 10:29
Ik hou me daar niet mee bezig tot een uur voor ik weg moet.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
09-12-2018 10:53
Mijn vriend en ik hebben beiden deze trui besteld:
https://www.merchoid.com/product/mary-p ... er-jumper/

We werken allebei bij Mary Poppins en dat speelt met de feestdagen natuurlijk gewoon door. Dus tussen de show dragen we dan dit :)
(Wat ik overigens de enige legitieme reden vind om met deze trui rond te lopen.)
:heart:

Misschien moet ik voor zoon een shirt laten drukken met die tekst.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ben er ook nu al mee bezig. Ben ook echt van de looks en de kleding. Kan ik echt volledig in opgaan en van genieten!


Outfit 1: zwart/zilveren kokerjurk met split achterkant, kapmouw, zwarte panty met naad achterkant en zwarte high-heels.

Outfit 2: zwarte kokerjurk met volledig kanten rug en lange mouw, eveneens kant. Zwarte panty zonder naad achterkant en high-heels.

Outfit 3: spijkerbroek en foute kersttrui, foute kerstsokken en funbril met rendiergewei
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 13:20
2.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
09-12-2018 12:26
Voor het kerstgala waar ik naartoe ga, heb ik deze jurk gekocht:

https://www.zalando.nl/chi-chi-london-g ... lsrc=aw.ds

Verder heb ik de nodige geschikte zwarte, gouden, bordeauxrode of glitterjurkjes in de kast hangen, dus voor de overige kerstdagen put ik daaruit. Tenzij ik toevallig tegen iets gaafs aanloop in de stad ;-)
Oeh hele mooie jurk😍
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet zeker welke het word..
Of deze met mooie zwarte hakken.
https://www.na-kd.com/en/dresses/midi-d ... ss-black-1

Of deze:
https://www.na-kd.com/en/dresses/maxi-d ... ress-black

Ik vind zwart altijd heel mooi😊 Het zijn best simpele jurken maar vind dat wel mooi met je haar mooi gedaan en makeup mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven