Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag deel 2!!

12-10-2018 16:22 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, de eerste werd wat vol ;-)

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134

Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?
https://imgur.com/83x7CFw

Het is... een footfie!
anoniem_299267 wijzigde dit bericht op 24-04-2019 11:05
Reden: Foto werkte niet
10.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, leuk!! heel subtiel inderdaad, mooi hoor!
Alle reacties Link kopieren
vandaag een zwarte pantalon erin een panterbloesje met gouden biesjes en deze schoenen

Afbeelding

morgen weer laarsjes aan denk, ik vind het maar koud
Alle reacties Link kopieren
vandaag een lichte jeans met rafels aan de pijpen, laarsjes met panterprint eronder ( lekker warm ;-) en een korte off shouder trui in een beetje nude kleur met een gouden glans draadje erdoorheen gebreid.
Leuk!

Gisteren een lichtblauwe skinny jeans met een top in wiebertjesprint in knalroze/wit, verspreid over de top groene bloemen, metdriekwart uitlopende mouwen, lichtroze sneakers.

Vandaag vrij,dus niet zoveel moeite gedaan: skinny jeans van gisteren en een dunne, knalroze trui met wit ‘nepkraagje’. Voor buiten mijn zwart-witte slangenprint boots erbij.
Alle reacties Link kopieren
lekker gemakkelijk, een zwarte skinny jeans en een oversized blouse met een zwart/wit streepje van Shoeby
Afbeelding

vind deze jurk ook wel leuk, hou wel van streepjes
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Leuk, die combinatie van die streepjes met die bijtjes! Zijn het inderdaad bijtjes?

Ik ben vandaag volledig in het zwart maar heb net besloten dat mijn zoon en ik naar het Nederlands centrum gaan om te sjoelen en te koekhappen. Moet natuurlijk wel iets oranjes zoeken om aan te doen, maar tot nu toe heb ik alleen een oranje wollen winterjas en een paar oranje TOMS gevonden - en het weer zit daar net tussenin...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Dit topic zou pas echt leuk zijn wanneer er eigen selfie/spiegel/outfit foto's gepost zouden worden. Valt me ook op dat niemand dat doet, is dat bewust?
Alle reacties Link kopieren
een paar jaar geleden was er zo'n topic dat een hele tijd goed gelopen heeft, eigen foto's in de betreffende outfit (zonder hoofd). Gaf wel inspiratie vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook fijn vinden wanneer er hij staat welk merk is. En waar te koop.
Merel7 schreef:
28-04-2019 10:15
Ik zou het ook fijn vinden wanneer er hij staat welk merk is. En waar te koop.
Ik zet meestal het merk er wel bij, maar ik draag ook kleren van een aantal jaren oud. Die zijn momenteel toch nergens meer te koop.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
29-04-2019 12:27
Ik zet meestal het merk er wel bij, maar ik draag ook kleren van een aantal jaren oud. Die zijn momenteel toch nergens meer te koop.
yep dit en daarnaast ben ik super onhandig met foto`s plakken etc. Plaatje zoeken op internet lukt wel ff tussendoor ;-)


Ik heb vandaag een grijze skinny aan, daarop een lange dunne witte blouse en daaroverheen een grijs/lichtblauw colbertje van HM, grijze slangenprint pumps eronder.

Afbeelding
Vandaag deze blauwe tuniek (nee, ik ben het niet op de foto):
https://www.beautyvolfashion.nl/a-55803 ... iek-83920/

Hij valt bij mij wat langer, meer als een jurkje.

Met dit zwarte vest:
https://www.vd.nl/dames/kleding/truien- ... 2F&start=1

Deze schoenen:
https://www.miinto.nl/p-22964234-biker-boots

Ik draag er een dikke zwarte legging onder.
Alle reacties Link kopieren
coole boots!

Ik heb vandaag een strakke zwarte broek aan, daarop een beetje doorzichtige zwarte top met lange mouwen en een soort eh... koplampen print ??

zoiets hahaha. Kleuren zijn bij mij meer gelig


Afbeelding

daarbij korte zwarte enkellaarsjes met dunne hoge hakken
Alle reacties Link kopieren
xlong schreef:
26-04-2019 20:11
lekker gemakkelijk, een zwarte skinny jeans en een oversized blouse met een zwart/wit streepje van Shoeby
Afbeelding

vind deze jurk ook wel leuk, hou wel van streepjes
Afbeelding
Door deze post ben ik eens gaan kijken bij shoeby. Wat een leuke dingen!!!!!
Ik heb een oranje lange rok met bladprint gekocht...
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
ja Wiezel, Shoeby is echt best leuk. Ik vind de fysieke winkels ook fijn, altijd erg aardig personeel.


Ik heb vandaag een grijze skinny jeans aan, daaronder zilver kleurige enkellaarsjes van de Zara, deze

Afbeelding

en een beetje Ibiza achtige zwart witte top erboven.
Alle reacties Link kopieren
In stenen winkels kom ik nauwelijks meer door ziekte, maar ALS ik eens in de stad ben ga ik er eens binnen kijken.

Jij hebt altijd heerlijk opvallende schoenen gup. Ik hou ervan.

Ik ben zelf vandaag saai. Donkerblauwe skinny en donkerblauwe oversized trui met zwarte boord. Zwarte fluwelen veterboots.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
ik ben vandaag ook redelijk saai, donker blauwe straight jeans, donkerblauwe top met veren print, deze print maar dan met lange mouwen en een iets wijdere hals

Afbeelding


en deze laarsjes, in het echt zijn ze wat meer olijfkleurig

Afbeelding
Vandaag een afscheidsreceptie, dus de feestjurk aan:

Afbeelding

Met rood jasje:

Afbeelding

Zwarte panty en zwarte lakleren brogues.
lilguinea schreef:
02-05-2019 11:43
Vandaag een afscheidsreceptie, dus de feestjurk aan:

Afbeelding

Met rood jasje:

Afbeelding

Zwarte panty en zwarte lakleren brogues.
mooi!!
Ik ga even valsspelen, want ik heb het nieuw gekocht in plaats van vandaag aan:

[img]
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0734435002.html[ /img]

Het is zo'n schattig jurkje en ik krijg dr helemaal zin van in het mooie weer
ARGH, plaatje plakken niet gelukt? Wat doe ik verkeerd O_o O_o
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook eens een poging. Casual Friday vandaag :

Zwarte blazer :

Afbeelding

Zwart T-shirt met witte opdruk :

Afbeelding

Lichtgrijze (lichter dan op de foto) 7/8 jeans :

Afbeelding

Santiags :
Afbeelding

Om het geheel wat op te vrolijken draag ik er oorringen, horloge met discrete strass, armband en ring in zilver(kleur) bij.
Alle reacties Link kopieren
leuke outfits hierboven en dat jurkje van HM is super mooi!! Ik zet die oud roze op mijn lijstje ;-)

Ik heb vandaag een gstar skinny aan, erop een mouwloze top met print van streepjes en een soort mandala, top is zwart/beige, daarover heen een knielang wollen vest zonder sluiting in zelfde beige tint. Zwarte suede enkellaarsjes met franjes en stilettohak van Guess eronder.
Ja ik viel ook al op dat jurkje van H&M. Maar mijn wensjurkje (polkadots) van King Louie is nu 50% afgeprijsd. Keuzes, keuzes. En een grotere kledingkast.

Ik draag vandaag een A-lijn rokje, zwart met een bloemenprint in blauw, van King Luoie, zwarte legging, offwhite t-shirt en een lang blauw vest.

Ik ben nu lekker huis, maar voor naar buiten heb ik zwarte bikerboots in gedachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven