Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Afbeelding

Met donkerblauwe veter enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Klusoutfit part 12 of zo.....
Hoop vandaag en morgen nog nodig te hebben en dan is t schilderen klaar en heb ik nog 2 dagen voor mezelf. En dan ga ik lekker shoppen; kijken of er nog wat te scoren is in t staartje van de sale!
Alle reacties Link kopieren
vandaag een witte kort aangesloten jurk van dik sweaterachtig materiaal met een soort zwarte grafische lijnen die lijken op puzzelstukjes, daaronder blauwe pumps
Hillegonda1 schreef:
14-08-2018 09:54
Ja kunnen zeker gympen onder, de top is ook best sportief. Gympen kunnen tegenwoordig bijna onder alles.

Ik geef die jonge meiden van tegenwoordig groot gelijk. Wij liepen in de jaren tachtig en negentig nog te swikken op hakken als we mooi de stad in willen. Nu kunnen al die jurkjes lekker sportief met sneakers gecombineerd worden, veel comfortabeler.
Dankje! Jij hebt altijd zon leuke smaak qua kleding vind ik!
Het zijn witte gympen geworden
Een damesvariant, maar wel dit model en kleur. Al brengt dit me wel op het idee de herenafdeling eens door te spitten.

Afbeelding

+ donkerblauwe skinny+

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een beetje in en om t huis aan het opruimen en klussen.

Ik heb mn favoriete top aan(categorie kost wat maar heb je ook wat)
Afbeelding
Hij heeft een waterval hals maar dat is slevht zichtbaar op t plaatje.
Licht blauwe skinny van only
En teenslippers van kurk met een smal zwartleren bandje.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geniet!
We should have each other with cream.
Boheme schreef:
14-08-2018 10:27
Afbeelding

Met donkerblauwe veter enkellaarsjes.
Leuk jurkje!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag.
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wauw Ceci Wat mooi!
apatura wijzigde dit bericht op 14-08-2018 20:09
8.11% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik had vandaag een middelblauwe jeans aan, met een grijs dun truitje. Erbij mijn nieuwe laarsjes, maar wat een martelwerktuigen :steam:
Heb ze ongeveer 3 kwartier aangehad, waarvan 20 minuten lopen. En ben drie dikke blaren rijker. Wat denken jullie, komt dit nog goed? :cry:
Off-topic maar @Boheme, ben jij een oude bekende op dit forum?
Flodderjurkje van Selected Femme (v-hals, mouwloos en vooral luchtig), zonnebril en slippers.

Morgen: afhankelijk van het weer in Nederland. Ben op weg terug van vakantie :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze op mn lijstje voor morgen. Ik vind hem lastig combineren. Zwart vestje er op en witte sneakers er onder.

Afbeelding

Maar ik ben er ook niet heel zeker in. Ik heb niet t maatje 34 dat t model heeft :hyper:
Been there, done that, got the T-shirt.
DianaBerrigan schreef:
14-08-2018 19:19
Ik had vandaag een middelblauwe jeans aan, met een grijs dun truitje. Erbij mijn nieuwe laarsjes, maar wat een martelwerktuigen :steam:
Heb ze ongeveer 3 kwartier aangehad, waarvan 20 minuten lopen. En ben drie dikke blaren rijker. Wat denken jullie, komt dit nog goed? :cry:
Wat balen!!
Bij mij is de regel dat schoenen gelijk lekker moeten zitten. Ik heb dan ook het geduld niet om ze met blaren in te moeten lopen
Alle reacties Link kopieren
Waar had je blaren? Soms kan een inlegzooltje helpen dan heb je beter steun en slip je minder.
High heel comfort heb ik in 3 paar pumps.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

deze jeans heb ik laats nieuw gekocht en ben er helemaal verliefd op

Afbeelding

en witte allstars
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze zaten ook lekker, de 1e 10 minuten. Hebben ongeveer 8cm hakken, dus dat is sowieso niet het beste schoeisel qua comfort

Ik heb blaren op de buitenkant van mn kleine tenen en de bovenkant van mn grote tenen
Apatura schreef:
14-08-2018 20:07
Ik heb deze op mn lijstje voor morgen. Ik vind hem lastig combineren. Zwart vestje er op en witte sneakers er onder.

Afbeelding

Maar ik ben er ook niet heel zeker in. Ik heb niet t maatje 34 dat t model heeft :hyper:
Leuk!! wat voor model vestje was je van plan? Of is een shirtje eronder een optie?
DianaBerrigan schreef:
14-08-2018 19:20
Off-topic maar @Boheme, ben jij een oude bekende op dit forum?
Ja ik zit wel al jaren op het forum. Of ik een oude bekende ben weet ik niet. Heb verschillende nicks gehad. Je mag me er best over pb'en, heb mijn vorige nicks liever niet op het forum staan. :-$
EngeLiene schreef:
14-08-2018 17:23
Leuk jurkje!
Thanks! Is mijn nieuwste aanwinst. Enorm blij, want heeft zakken(!!!)
Apatura schreef:
14-08-2018 20:07
Ik heb deze op mn lijstje voor morgen. Ik vind hem lastig combineren. Zwart vestje er op en witte sneakers er onder.

Afbeelding

Maar ik ben er ook niet heel zeker in. Ik heb niet t maatje 34 dat t model heeft :hyper:
Oh, ik vind dit heel mooi! Misschien met wat Diana zegt een truitje eronder?
Of juist een bikerjack erover?
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
14-08-2018 14:19
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geniet!
Heel toffe outfit vind ik dit!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Boheme schreef:
14-08-2018 21:34
Ja ik zit wel al jaren op het forum. Of ik een oude bekende ben weet ik niet. Heb verschillende nicks gehad. Je mag me er best over pb'en, heb mijn vorige nicks liever niet op het forum staan. :-$
Gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven