Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
DianaBerrigan schreef:
14-08-2018 22:25
Gedaan!
Je hebt bericht terug hoor.
Roze sweatdress (mijne is iets meer oudroze)

Afbeelding

Ingesnoerd
Afbeelding

Leatherlook legging
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Dit jurkje met een olijfkleurige leatherlooklegging en platte sandaaltjes
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag een 7/8 zwarte broek aan met iets uitlopende pijpen, daarover een zwart aangesloten gebreid shirt met V-hals en wat gouden details, eronder mijn zwarte Valentino look-a-likes met goudenstuds.
Vandaag dit jurkje aan van KL Afbeelding

En daaronder een sandaaltje.

En deze gister via een KL verkoopgroep op Facebook gekocht: Afbeelding
Ik kan even geen plaatjes plakken totdat mijn nieuwe laptop er is.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte broek (met iets te korte pijpen).
Zwart t-shirt.
Een licht grijze vest.

En deze herenschoenen van Van Haren. Zitten lekker, staan mooi. :worship:
Ik zocht al een lange tijd naar bruine instappers, en aangezien ze bij de dames schoenen niet hetgeen hadden wat ik wilde, ging ik maar naar de andere kant.

https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home ... onInList=6
Mijn favoriete rok:

Afbeelding

Met deze top:
Afbeelding

Geel hemdje met een kantje eronder.

En sneakers:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik dit jurkje aan. We gaan vanmiddag/vanavond naar Blijdorp dus ik hoop dat de temperatuur nog een klein beetje oploopt, anders moet ik wat anders gaan aantrekken.

Afbeelding

Als ie aanblijft dan gaan daar deze sneakers onder, loopt tenminste lekker,

Afbeelding
https://www.mupload.nl/img/snckkex.12.18.png

maar dan in het groen niet zwart

met zwart shirtje
zwarte sandalen van Fred De La Bretoniere (https://www.freddelabretoniere.com/nl/s ... -170010028)

en een spijkerjasje buiten
Daantje1970 schreef:
16-08-2018 10:42
Nu heb ik dit jurkje aan. We gaan vanmiddag/vanavond naar Blijdorp dus ik hoop dat de temperatuur nog een klein beetje oploopt, anders moet ik wat anders gaan aantrekken.

Afbeelding

Als ie aanblijft dan gaan daar deze sneakers onder, loopt tenminste lekker,

Afbeelding

Ooh leuk, Blijdorp, daar ben ik vorige week vrijdag nog geweest met mijn neefje. Slim dat je lekker sneakers aantrekt want het is best een stukje lopen.

Ik kan je de vogeldemonstraties aanraden (achter de vlinderamazone-gebouw in het deel waar het Oceanium ook ligt). Ik ben er naar 2 geweest en vond het echt heel cool. Prachtige vogels die vlak over je heen vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de tip. Lang geleden dat ik ben geweest, Vandaag is het tot 21:30 uur open, lijkt me weer eens wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Trijntje, die groene jurk is helemaal geweldig! Wat een mooi model en dat printje is sowieso briljant!

Ik heb vandaag deze aan: (plaatje lukt niet)

https://www.my-jewellery.com/nl-nl/bloe ... -geel.html

maar dan in lichtblauw, daaronder suede nude kleurige pumps.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Met teenslippers vandaag wat practischer.

Voor t mooi draag ik er liever rode lakschoenen onder.
Afbeelding
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
heel leuk Apatura!

Ik ga vanavond nog borrelen op het terras, denk dat ik straks toch wat anders aan trek want zo warm als ik dacht dat het zou worden, is het niet. Wordt denk ik een zwarte leerlook legging met ene wat langere witte bloes met zwarte sterretjes en dezelfde nude kleurige pumps.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lange jurk met zwartwitte bretonstreep met deze schoenen:

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een lichte jeans met een wit linnen shirt + lang zwart colbert van dunne stof voor buiten.
En deze instappers https://www.google.nl/amp/s/www.popsuga ... ers-40/amp

Ik leef in die dingen, tweede paar al ;-)
Vandaag een van mijn nieuwe King Louie jurken. Met een dunne zwarte panty en zwarte enkellaarsjes
Afbeelding

Wel heel leuk, ik stapte vandaag de winkel binnen waar ik die jurk heb gekocht. Daar vonden ze de jurk zo mooi staan, dat ze me graag op de foto wilde hebben voor hun facebook en website.
Dus voor fotomodel gespeeld en nu sta ik online hahaha.
Trijntje84 schreef:
16-08-2018 08:22
Vandaag dit jurkje aan van KL Afbeelding

En daaronder een sandaaltje.
Die is mooi! Deze staat ook op mijn wenslijstje.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt hebberig van die kl jurkjes.
Ik woon al 2 zomers in dit model. Volgende zomer mag ik er weer een kopen van mezelf :proud:
Afbeelding
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
16-08-2018 20:38
Ik wordt hebberig van die kl jurkjes.
Ik woon al 2 zomers in dit model. Volgende zomer mag ik er weer een kopen van mezelf :proud:
Afbeelding
Ah de T Back! Heerlijke jurk inderdaad! Ik heb die ook, alleen met een andere print. Maar naast de Gina is het mijn favo zomerjurk.
Alle reacties Link kopieren
man, ik wist echt niet dat KL zo leuk was, ik ben om.

Ik heb vandaag een zwarte 7/8 broek aan daaronder zwarte slingbacks met een wit strikje voorop en een zwart/wit gestreepte bloes met open schouders en ruffles.
Alle reacties Link kopieren
Haha Boheme, is er een KL jurk- model die je niet in de kast hebt hangen? :-P

Misschien een tip voor alle top-vintage liefhebbers van hier. Succubus heeft ook veel vintage stijl en hebben dit weekend een outlet in Noord-Holland
https://outlet.succubus.nl/2018/07/17/1501/

Ik ga zelf denk ik niet, het is een uur en een kwartier rijden en dan vind ik het risico dat ik niets vind te groot. Eind september is het in weert voor alle zuiderlijke dames.

En nu ga ik duimen dat topvintage dat ook een keer heeft, dan rijd ik er SOWIESO naartoe haha.
Alle reacties Link kopieren
En wat leuk om ook weer broeken-outfits te zien hier! Zelf heb ik daar veel moeite mee, ik heb alleen maar basic tops en dus geen mooie tops. Vandaar ook zeer weinig outfits vanaf mijn kant hier, wachtend op een vrije dag dat ik weer een mooie jurk aan kan haha.
Zo jammer dat die leuke outlet dingen nooit hier in de buurt zijn...

Ik heb net mijn badkamer lopen boenen, dus nog niks fatsoenlijks aan. Misschien deze middag even naar een evenement in de provinciehoofdstad (als ik dat qua drukte aandurf), dus denk dat ik dan voor praktisch ga. A.k.a sneakers onder een jurkje, gewoon omdat het kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven