Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurkjes!
Ik heb binnenkort een fotosessie, dus ik mag van mezelf ook weer wat nieuws kopen!
Ik hen mezelf ook weer uit mijn joggingbroek gehesen en heb vandaag een mintgroen jurkje aan, wijd uitlopend tot de knie.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
17-08-2018 12:52
Leuke jurkjes!
Ik heb binnenkort een fotosessie, dus ik mag van mezelf ook weer wat nieuws kopen!
Ik hen mezelf ook weer uit mijn joggingbroek gehesen en heb vandaag een mintgroen jurkje aan, wijd uitlopend tot de knie.
Heb je je oog al ergens op laten vallen? Of ideeën over het soort kleding dat je zou willen kopen?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
17-08-2018 17:13
Heb je je oog al ergens op laten vallen? Of ideeën over het soort kleding dat je zou willen kopen?
Nee nog niet, dus goede tips zijn welkom :)
Iets vrolijks waar mijn buik plat in lijkt ;-D
Dit weekend maar even op wat websites kijken.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Woepsie96 schreef:
17-08-2018 10:47
Haha Boheme, is er een KL jurk- model die je niet in de kast hebt hangen? :-P
Valt mee hoor, maar ik heb wel bijna elk model in mijn kast hangen. :-$
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
17-08-2018 17:18
Nee nog niet, dus goede tips zijn welkom :)
Iets vrolijks waar mijn buik plat in lijkt ;-D
Dit weekend maar even op wat websites kijken.
Zit bijvoorbeeld hier iets bij dat je aanspreekt: https://styleconsulting.nl/blog/kleding ... verbergen/
of heb je in dit topic kleding gezien die je leuk vindt? Genoeg dames hier die mee willen helpen zoeken.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
AnnA_C schreef:
17-08-2018 17:18
Nee nog niet, dus goede tips zijn welkom :)
Iets vrolijks waar mijn buik plat in lijkt ;-D
Dit weekend maar even op wat websites kijken.
Ik blijf het zeggen, de Emmy jurk van KL! En jij bent ook een KL fan geworden toch?

Afbeelding
Dit is een Emmy, print heet Annadale (past bij je naam :proud: ). Een van mijn favoriete jurken. Maar mijn megabuik verdwijnt zo goed als in deze jurk.
Alle reacties Link kopieren
Mooie print ook! Het leuke is dat er heel veel verschillende Emmy's zijn, die allemaal een andere uitstraling hebben: www.kinglouie.eu/search/women/emmy
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Mijn portemonnee springt ook bijna uit mijn tas...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Gister:
Afbeelding

deze rok
Afbeelding

Afbeelding
Vandaag:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Met zwarte skinny en rode pumps. Haar in jaren 50 kuif met vlecht. Rode lippen
Alle reacties Link kopieren
3 kwarter van deze
Afbeelding
met daarboven deze bh
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Festival vandaag!
Zwart leren rokje, wit bloesje van Armani met zwarte mouwtjes en zwarte strik op de rug. Nike air max en hoge staart.
(Mocht je me herkennen, kom ff een praatje maken..... :high5: )
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Gisteren gekocht. Ik word er helemaal vrolijk van
Alle reacties Link kopieren
Vandaag n zwart wit rokje .met n zwarte bloes met driekwart mouwen. Witte sneakers.omdat ik boodschappen moet doen dus lopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Volgende week zaterdag n feestje.als het mooi weer is deze jurk.is het iets minder .heb ik nog n nieuwe donkerblauwe jurk in de kast hangen.beetje chiquer.
Eronder donkerblauwe of rode pumps. (kan daar gelukkig zitten )
Ga er wel naar toe op sneakers.pumps gaan bij de deur aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
18-08-2018 12:31
Afbeelding
Volgende week zaterdag n feestje.als het mooi weer is deze jurk.is het iets minder .heb ik nog n nieuwe donkerblauwe jurk in de kast hangen.beetje chiquer.
Eronder donkerblauwe of rode pumps. (kan daar gelukkig zitten )
Ga er wel naar toe op sneakers.pumps gaan bij de deur aan.
Mooi Chris :)
Ik heb een Pink Floyd crop top aan vandaag met een zwarte skinny. En simpele zwarte boodschoentjes. Rode nagellak en buiten een groot vallend spijkerjasje.

Ik heb nog een oude foto van de top, ik draag nu alleen 1 broekmaat groter. :whistle:
https://i.imgur.com/0YO0NkU.jpg
Die jurk is heel leuk trouwens, maar echt, hoe die benen van die pop staan. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
18-08-2018 18:43
Ik heb een Pink Floyd crop top aan vandaag met een zwarte skinny. En simpele zwarte boodschoentjes. Rode nagellak en buiten een groot vallend spijkerjasje.

Ik heb nog een oude foto van de top, ik draag nu alleen 1 broekmaat groter. :whistle:
https://i.imgur.com/0YO0NkU.jpg
Leuk behalve pink floyd
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
18-08-2018 18:44
Die jurk is heel leuk trouwens, maar echt, hoe die benen van die pop staan. :rofl:
Ze heet ook mevr.wijdbeens.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Westerpaviljoen schreef:
18-08-2018 18:49
Leuk behalve pink floyd
Ik vind persoonlijk dat Pink Floyd de outfit maakt. Ik heb nog een Pink Floyd shirt maar dan met roze tinten voor als ik me toch iets meer een meisje wil voelen.
Vandaag een zwarte chino aan met een ruimvallend shirt met lange mouwen, rood-wit gestreept. Streepjes zijn sowieso mijn grote liefde in kleding, ik vind alles met een streepje mooi. Het tekent soms alleen zo :facepalm:
YellowLemon schreef:
18-08-2018 18:43
Ik heb een Pink Floyd crop top aan vandaag met een zwarte skinny. En simpele zwarte boodschoentjes. Rode nagellak en buiten een groot vallend spijkerjasje.

Ik heb nog een oude foto van de top, ik draag nu alleen 1 broekmaat groter. :whistle:
https://i.imgur.com/0YO0NkU.jpg

Pink Floyd is tof! Zowel de top als de muziek
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
18-08-2018 19:23
Ze heet ook mevr.wijdbeens.
:proud:

Vandaag deze jurk weer eens aan:
Afbeelding
Afbeelding
Op de afbeelding van de sandaaltjes zie je het niet goed, maar er zitten groene steentjes op in precies de kleur van de jurk.
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,


Ik zie mooie outfits in de laatste weken...
Na bijna 4 weken op vakantie te zijn geweest, ben ik er weer... jullie dragen veel mooie jurken (mijn ding :) ) ...
Op vakantie had ik, heel afwisselend, sport/berg schoenen aan, met bijbehorend sport en bergbroeken (heel erg anders dan van wat ik gewoonlijk aan heb), en mooie jurken, hakken, bij stedentrips, musea bezoeken, enz...
Vandaag heb ik in de ochtend gesport, met felle lila bloes en zwarte broek en zwarte sportschoenen aan, en in de middag ben ik bij een verjaardag geweest, met deze jurk aan https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-blue? en deze (nieuwe) slingbacks https://musette.ro/eu/lizzy-a21-26629.html
Misschien op de foto`s niet, maar in het echt is de kleur van de rozen in de jurk precies de kleur van de schoenen...
Bij allebei de outfits felle rode lippenstift :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven