Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
vandaag donkerblauwe skinny jeans, zandkleruige enklelaasrjes ( beetje western achtig met gouden studs) en een rare kleur geel/groene harige wollen trui.
Shirt en broek.
Zwart jurkje, zwarte maillot, spijkerjasje en mijn gebloemde bullboxers
Alle reacties Link kopieren
Vandaag suf: zwarte joggingbroek, zwart shirt en donkerrood best erover.
Gisteren wel een rokje aan: zwart met wit rokje, dikke zwarte panty, zwart shirt.

Valt me wel op door dit topic dat ik echt heel veel zwart draag. Eigenlijk wist ik dat natuurlijk wel (ik koop mijn kleren namelijk zelf :) ) maar het valt nu wel op.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Zwarte dikke maillot, zwarte nepleren a-lijn rok tot op de knie, zwart strak shirtje en panterprint sjaaltje met ecru laarzen met hoge hak van Mustang.
Alle reacties Link kopieren
Donkergrijze vale skinny jeans, trui; achterkant zwart-wit gestreept, voorkant wit-zwart. Zwart-witte Adidassen.
Alle reacties Link kopieren
dat veel zwart dragen herken ik wel Anna-C, ik heb er ook een handje van. In de zomer overigens niet, dan ben ik van de kleurige jurkjes en schoenen.

Ik heb mijn leren legging maar weer aan (heb er inmiddels 1 bijgekocht voor het geval deze uit elkaar valt, je kan me uittekenen in dat ding), a-lijn tuniek met watervalhals en grijs/zwarte/witte grafische bloemen print, grijs rondvallen vest met revers. Daaronder zwarte bikerboots met blokhak.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam ik er achter dat al mijn acceptabele joggingbroeken in de was zaten :O (de combinatie 'acceptabele joggingbroek' geeft volgens mij al aan hoe ver ik afgegleden ben).
Vandaag dus een dikke zwarte panty, kort zwart rokje met wit streepje, een zwarte top met witte, oranje en blauwe bloemen (grrr... ik kan geen plaatje vinden) en een donkerblauw kort vestje.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
http://www.colourfulrebel.com/nl/midnight-leopard
Deze trui, met een donkerblauwe skinny en cognackleurige laarsjes. Lekker simpel voor een dag op school.
Alle reacties Link kopieren
leuk! Ik kende dat helemaal niet... ik ga eens ff de website checken.;-)
Iets paars...
Alle reacties Link kopieren
Nu nog in jeans met sweater

Moet over 1,5 uur werken en twijfel nog over grijs strak jurkje met donkerblauw colbert of een donkerblauwe blousejurk
Alle reacties Link kopieren
Grijs wollen vest van Jane lushka
Leger groene top van geisha (met cognac en crème bloemen)
Cognac riem van cowboys belt
Jeans van LTB
En cognac kleurige biker boots
Hier ook veel zwart, aangevuld met grijs, blauw, emerald groen, wit, paarsrood. In de zomer ook veel zwart, wit, zelfde kleuren als winter maar aangevuld met koraal en geel en beige/nude tinten.

Vandaag: zwarte fleece legging, zwart-witte jurk met grafische print, zwart lang getailleerd vest, binnen sloffen en voor buiten snowboots want ik ga zo wandelen, boodschappen doen. Buiten dus ook lekker warme lange jas aan, muts op, sjaal en handschoenen. Lekker hoor, dat winterweer, I :heart: it!
Ik draag momenteel huispak. :cheer:

Sta aan het fornuis met in 1 hand de IPad en in andere hand de roerlepel in een pan te roeren.

Haar wild, bril op neus, make-up-loos.

Echt een plaatje.


Wie bied?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook huispakken dag. Lekker muf niks meer aan doen voor vandaag :proud:
Ja en?
Zwart mouwloos jurkje net boven de knie met dunne panty's en kort zwart leren jasje.
Blondie456 schreef:
10-12-2017 16:48
Zwart mouwloos jurkje net boven de knie met dunne panty's en kort zwart leren jasje.
En zeker niet buiten geweest? Hoop ik althans voor je, niet erg warm je outfit (wel mooi denk ik)
Ik heb de zondag door gebracht in mijn heerlijk warme onesie en sloffen eronder.
Ik wilde eerst een jeans met warme trui aantrekken omdat ik nog even de stad in wilde maar toen keek ik uit het raam en dacht laat maar zitten. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
zaterdag had ik een kort zwart mouwloosjurkje aan met jasje met panterprint, dikke zwarte panty en suede overknees, gisteren zwarte leren leggeing, grote zwart/.grijze fluffytrui en bikerboots en vandaag mijn leren broek, zwarte enkellaarsjes met studs en stilettohak en een kort grijs wollen vest met bontkraag. Heerlijk warm! (voor buiten heb ik de snowboots mee ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog in pyjama. Ga me zo aankleden: thermolegging, joggingbroek, hemd, shirt, trui, dikke sokken en gevoerde laarsjes met grof profiel.
Ja ik ben een koukleum en ga zo de hond uitlaten.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Hobbelster schreef:
11-12-2017 00:34
En zeker niet buiten geweest? Hoop ik althans voor je, niet erg warm je outfit (wel mooi denk ik)
Ik kleed me nooit echt warm aan want ik heb het makkelijk warm. Truien heb ik niet eens. Vandaag heb ik een grijze lange broek aan met een topje en ook weer een kort grijs jasje erop. Als ik straks boodschappen ga doen dan doe ik mijn winterjas eroverheen. Het is niet ver dus dan doe ik mijn jas niet een dicht.
Alle reacties Link kopieren
Jeans, donkerblauwe longsleeve, donkerblauwe wollen trui, lichtbruine riem, lichtbruine laarsjes met goed profiel en een heerlijk warme voering. Hier ligt inmiddels een behoorlijk pak sneeuw maar moet er gelukkig nog maar 1 x doorheen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
11-12-2017 11:22
Ik ben nog in pyjama. Ga me zo aankleden: thermolegging, joggingbroek, hemd, shirt, trui, dikke sokken en gevoerde laarsjes met grof profiel.
Ja ik ben een koukleum en ga zo de hond uitlaten.
Zo koud is het niet vandaag. Rond het vriespunt. Of woon je op Spitsbergen? ;)


Gevoerde sneeuwlaarzen met dike profielzool heb ik ook aan. Althans, had ik aan. Niet vanwege de kou, maar omdat ik doodsbang ben om te vallen. Heb ze op mn werk verwisseld voor wat eleganter schoeisel.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een donker bruine dikke panty, een crème kleurig rokje met een kleine bloemen print en een licht roze trui en lage platte bruine enkellaarsjes met van die pompoentjes eraan voor in de sneeuw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven