Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
Tricot blauw-grijze knielange jurk met lang donkerblauw vest, cognac kleurig riempje om m'n middel geknoopt en hoge cognac kleurige laarzen
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
25-10-2017 10:08
wat voor schoenen?
Sorry beetje laat Haha maar enkellaarsjes zwart met veters. Van die boots zeg maar met een rits aan de achterkant.
Alle reacties Link kopieren
Donkergrijze legging https://pin.it/M6hgCM8
met daarboven een lichtroze blouse https://pin.it/uC8SmBY en en een zwart leren bikerjack.
Daaronder zwarte overknee laarzen https://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-d ... erver31t1?

Haren;https://pin.it/4BeGO8F
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn haar,wat dat is blond en een stuk langer. :-D Broek,laarzen heb ik toevallig wel en mijn blouse lijkt erop. Foto’s plaatsen zou makkelijker zijn maar dan ben ik niet meer anoniem en dat blijf ik liever wel. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Grijze skinnyjeans, donkergrijze coltrui van viscose, wedgesneakers van zwart suède, enorme statementoorbellen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
En ik zou echt heel graag willen weten waar die bloes vandaan komt Het-Groepje. Dat ding is op mijn lijf geschreven :-D

Edit: YSL, beetje boven budget. Beetje maar hahaha. Mango look a like van '14
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Zwarte legging, zwart aansluitend jurkje en los vallend antraciet vest van katoen en kasjmier met korte mouwen en ceintuur.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-10-2017 20:34
En ik zou echt heel graag willen weten waar die bloes vandaan komt Het-Groepje. Dat ding is op mijn lijf geschreven :-D

Edit: YSL, beetje boven budget. Beetje maar hahaha. Mango look a like van '14
http://www.love-fashion.nl/blouse-met-p ... 75445.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zwart jumpsuit (een losje vallend model) met daarover een dun jasje met een zwart/wit motief en een gele rits. Qua schoenen witte sneakers met sleehak. Oja en een geel smal riempje. :-D
Alle reacties Link kopieren
Kort spijkerrokje, zwarte legging, bordeauxrood aansluitend tshirt en grijs vestje. Halfhoge lichtbruine laarsen met zo'n soort kreukel erin, halfhoge hak.
Alle reacties Link kopieren
Donkerblauwe gebreide jurk (By Bar) :

Afbeelding

Zwarte pistol boots (Acne):

Afbeelding

Dikke zwarte panty
Ik heb vandaag deze spijkerbroek aan Afbeelding

Daarop een donkerblauwe lang vallende blouse en daarover heen een colbertje in een beetje een typische kleur. Als ik het een naam moest geven zou het richting zalm roze of zo gaan.
Grijze tregging, zwart aansluitend t-shirt, knielang aubergine vest, zwarte enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit topic!

Gave jurk @lady day! Durf ik helaas niet aan.. ik verberg de buikzone altijd een beetje.

Ik ben nu nog in pyjama.. want ben thuis met dochtertje op donderdag. En outfit vandaag zal denk ik casual zijn. Maar dat bepaal ik pas wanneer ik ga aankleden. Dus dan post ik het nog wel ff..
Trijntje84 schreef:
25-10-2017 11:40
Onderstaande jurk met daarop een getailleerd licht denimjasje, zwarte panty en zwarte pumps
Afbeelding

Oh die is mooi. Waar heb je die vandaag als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik heb deze gekocht gisteren, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Leuk :-)

Ik heb een donkere blauwe hoge taille flared jeans van J Brand aan, met daarop Indisch motief blouse met vogeltjes en blauw en roze als hoofdkleur van Drykorn, daarover een taupe wollen vestje van Alchemist. Mijn schoenen zijn donker groene suède veterschoenen met een plateauzool van SK. Ik ben dus helemaal 70's vandaag :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Oh kan ik geen plaatjes plakken? Moet ik dat aanvragen ofzo? Nog nooit gedaan..
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een gebreide tricotjurk (licht grijs met zwarte lijntjes alsof het puzzelstukken zijn), soort minijurk met drie kwart mouwen, dunne zwarte panty, zwarte suede overknees met hoge blokhak.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze heb ik vandaag aan met rode enkellaarsjes.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
26-10-2017 09:29
Vandaag een gebreide tricotjurk (licht grijs met zwarte lijntjes alsof het puzzelstukken zijn), soort minijurk met drie kwart mouwen, dunne zwarte panty, zwarte suede overknees met hoge blokhak.
Klinkt echt heel erg mooi!!

Ik zit hier nog ongewassen in mijn sportpak, ben net thuis uit de sportschool. Maar ga nu even iets drinken en daarna lekker douchen en dan trek ik mijn kleren van gister weer aan, echter wel met een schoon zwart jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Oh Vienna die is mooi! Ik heb ook nog wat jurken nodig met driekwart/lange mouwen. Heb er maar weinig en vind een vest of jasje vaak zonde van de jurk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een strak aansluitend zwart jurkje aan, zwarte panty en zwarte suède laarzen met een hoge hak. Daar over een bijna enkellang grof gebreid vest in gemêleerd donker oud roze, beige en zwartig garen. Behalve de hakken, die thuis uitgaan, een super comfortabele outfit!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
26-10-2017 10:06
Ik heb een strak aansluitend zwart jurkje aan, zwarte panty en zwarte suède laarzen met een hoge hak. Daar over een bijna enkellang grof gebreid vest in gemêleerd donker oud roze, beige en zwartig garen. Behalve de hakken, die thuis uitgaan, een super comfortabele outfit!
Wow dat klinkt ook mooi!
Ik twijfel inmiddels of ik voor vest van gister ga of voor een mooie omslagdoek (heb er drie)
Zit intussen nog in sportpak op de bank :$ ga mezelf zo echt de douche eens in schoppen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
26-10-2017 10:04
Oh Vienna die is mooi! Ik heb ook nog wat jurken nodig met driekwart/lange mouwen. Heb er maar weinig en vind een vest of jasje vaak zonde van de jurk.

Ik heb best wel rondingen waardoor alles wat aansluit gelijk onnodig sexy lijkt. Ik gooi dus als ik zo'n mooie jurk draag er, tenminste overdag, altijd een robuust vest overheen. Met een feestje of etentje laat ik het vest weg en dan draag ik afhankelijk van de gelegenheid een net jasje of gewoon alleen de jurk.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven