Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
Donkerblauwe Skinny Levi's spijkerbroek

Beige met zwarte top

En deze schoenen: www.dijkversterkingbas.nl/schoenen-onli ... -2245.html
Het grijs is bij mij beige (een soort van zebra dus)

En natuurlijk de nodige zilveren sieraden
Aan het typen...............
Een hele lichtblauwe skinny, een dun truitje met een soort geometrisch patroon van azuurblauw, lichtgrijs en zwart. Daarbij azuurblauwe sneakers.
Het valt me op dat de generatie dertigers en veertigers tegenwoordig ontzettend van de jukjes is. Ik ben net 60 geworden en toen ik jullie leeftijd had zag je die veel minder.
Ik was tiener in de seventies en wij zijn echt de spijkerbroekengeneratie. Ik probeer bewust wat meer variatie aan te brengen want ik vind het wel heel leuk.
Wat ik in die tijd wel droeg waren van die india-rokken. Overblijfsel uit de hippietijd :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
dat klopt wel Herfstappeltaart, ik ben vanaf mijn 30e steeds meer jurken gaan dragen en rokjes. Ik vind het vaak enorm flatterend
Alle reacties Link kopieren
verbaas me in de zomer ook enorm om al die jonge slanke meiden die als de mussen dood van het dak vallen, nog steeds in een skinny met tshirt lopen. ;-) Ik heb dan allang een luchtig jurkje aan
guppekop schreef:
25-10-2017 10:09
heb nu al weer ideeën op gedaan, leuk! (zo van ; oh ja, zoiets heb ik ook , dat kan natuurlijk ook)
Vooral de mensen die (nog) niets dragen inspireren enorm he? :lol:
vienna29 schreef:
26-10-2017 09:44
Afbeelding

Deze heb ik vandaag aan met rode enkellaarsjes.
Prachtig!
Donkerblauw getailleerde jurk Esprit, zwart kort vest met minimaal zilverdraadje in garen verweven, zwarte panty, zwarte enkellaars.
Wat zijn jullie toch allemaal chique voor een doordeweekse donderdag! :-D
Alle reacties Link kopieren
Zwarte leren broek met een zwarte blouse en een lang wollen vest en grijze enkellaarsjes met zwarte sierbandjes.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
26-10-2017 10:04
Oh Vienna die is mooi! Ik heb ook nog wat jurken nodig met driekwart/lange mouwen. Heb er maar weinig en vind een vest of jasje vaak zonde van de jurk.
Merci :-D
Het is echt een zalige jurk. Draagt heel prettig, staat altijd goed, ben verzot op de zakjes en voor mij heel belangrijk hoeft niet gestreken te worden.
Ik heb het snel warm en zeker in dit seizoen, vind ik de driekwart mouwen echt handig. In de winter draag ik er een dik vest bij.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
Een donkerblauwe skinny jeans van de H&M en een zwart-wit gestreept topje met spaghetti bandjes en kant op de voorkant bij de 'cleavage'. En witte, vreselijk foute pantoffels van de action.
Alle reacties Link kopieren
http://eu.boohoo.com/zaira-boutique-ful ... 03564.html

Dit jurkje in het zwart met een zwarte panty en zwarte cowboylaarzen
Ik kleed me naar humeur en niet naar soort dag. ;)
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
25-10-2017 18:38
Een zwart coltruitje, een zwart/donkerbruin rokje, een dikke zwarte panty en mijn nieuwe zwarte lakleren dr Martens! met die laatste ben ik zo blij! heb lang getwijfeld om ze te kopen maar eigenlijk passen ze bij heel veel kleding.
Welk Dr.Martens heb je? Vroeger woonde ik echt in die schoenen, maar nu lijken ze me altijd zo lomp of zo. Maar ik zou ze zo graag weer dragen.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
26-10-2017 12:44
Wat zijn jullie toch allemaal chique voor een doordeweekse donderdag! :-D
ach, kantoorkloffie en straks een zakelijke borrel
Alle reacties Link kopieren
rosepudding schreef:
26-10-2017 13:26
http://eu.boohoo.com/zaira-boutique-ful ... 03564.html

Dit jurkje in het zwart met een zwarte panty en zwarte cowboylaarzen
mooi!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic idd.
Vandaag grijze legging, lichtblauw jeansjurkje. Vanochtend op het werk grijze suède sleehakken en nu grijze gympies. Zilveren grove armband erbij en klaar!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Zwarte broek met zwarte streep op zijnaad, zwarte blouse, zwart leren jasje en rode pumps.
Alle reacties Link kopieren
opvallend veel leuke outfits komen er voor bij, denk ook wel dat je iets met kleine moet hebben om een topic als dit aan te klikken ;-)

Leuk dames! Ik raak er serieus geïnspireerd door!
Voor morgen klaar gelegd:

Blauwe tuinbroek waarvan ik broekspijpen beetje oprol, blauw-wit gestreepte longsleeve, zilveren plateau sneakers.
Alle reacties Link kopieren
Donkergroene overslagjurk van Steps, donkerblauwe singlet eronder, naturel panty, suède blauwe pumps en voor buiten cognac nepleer jasje.
Alle reacties Link kopieren
Boyfriend jeans met losvallend donkerblauw v hals shirtje, zwarte getailleerde blazer en wit/donkerblauwe Adidas Stan Smith.
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
26-10-2017 17:05
Voor morgen klaar gelegd:

Blauwe tuinbroek waarvan ik broekspijpen beetje oprol, blauw-wit gestreepte longsleeve, zilveren plateau sneakers.
Klinkt leuk troeltje 😍😍
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik had vandaag een zwarte gecoate broek aan, daarop een zwarte blazer van espresso, en daaronder een top met kersenbloesem print , en veterlaarsjes van Pier one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven