Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben nieuw bij dit topic en wil graag meeschrijven/lezen!

Ik heb vandaag een zwarte pantalon aan, met een lichtgrijze coltrui en oudroze lage sneakers. Mijn haar in een rommelige knot.
Alle reacties Link kopieren
Donkergroene sweaterjurk met een zwarte ster erop, https://www.themusthaves.nl/product/lea ... ess-green/
Met een zwarte panty en zwarte overknee laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels een zwarte broek, nieuwe t shirt en een zwart vest aan.
Wilde eigenlijk een jurkje aandoen, maar ik moet zo nog op de fiets een kind ophalen bij de gymzaal en niet het hele dorp hoeft mijn onderbroek te zien.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Een black coated low waiste super skinny jeans + warme rode trui + overknee rode laars.
Alle reacties Link kopieren
Wollen zwarte jurk, dikke zwarte panty, zwarte laarsjes, zwart-witte sjaal. En haar in kuif met staart (met veel stormproof haarlak....)
Alle reacties Link kopieren
28anoniem10 schreef:
18-01-2018 10:44
Hi, ik ben nieuw bij dit topic en wil graag meeschrijven/lezen!

Ik heb vandaag een zwarte pantalon aan, met een lichtgrijze coltrui en oudroze lage sneakers. Mijn haar in een rommelige knot.
leuk!
Alle reacties Link kopieren
hartjeJynx schreef:
18-01-2018 11:15
Donkergroene sweaterjurk met een zwarte ster erop, https://www.themusthaves.nl/product/lea ... ess-green/
Met een zwarte panty en zwarte overknee laarzen.
oh ja die ken ik, vind ik ook heel leuk, was alleen bang dat het bij mijn 1.60 veel te lang en vormloos zou zijn.

Ik heb vandaag een leren legging aan, daarop een zwartwitte tuniek met grafische print, erover een kort zwart jasje in leger/marine stijl ( je weet wel met van die knopen voorop). Eronder korte zwarte enkellaarsjes met stiletto hak.
Alle reacties Link kopieren
ether schreef:
18-01-2018 13:49
Een black coated low waiste super skinny jeans + warme rode trui + overknee rode laars.
rode overknee? Heb je een plaatje?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
19-01-2018 09:59
leuk!
dankje!
Alle reacties Link kopieren
Nu nog een oude pokke-legging met een verwassen off shoulder shirt. Mijn haar in een droedel ( zometeen de krullers erin)
Strakkies shoppen met mijn vent in een zwarte stretch doorknoop jurk van CS, dikke zwarte panty en mijn zwarte Adidas sneakers.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Leuke outfitjes weer dames!
Vandaag in een zwarte legging, grafische aansluitende jurk in beige/zwart, aubergine kleurig lang gebreid vest en cognac kleurige gevoerde suède laarsjes met lage sleehak.
Lekker winters en warm. Dikke statement necklace omdat die er zo leuk bij staat. Haren los (leuk dat we tegenwoordig ook kapsels vermelden, althans sommigen :) )
Sprokkelientje, shop ze, veel plezier, en kom nog even vertellen wat je vangst is!
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaaa zeker......ben los gegaan in de kringloop (was niet de planning maar door het onvoorspelbare weer toch maar e.e.a verkort)

Kunstleren rood jackje
geweeeeeeldige a-symetrische vintagerok (een brede riem met de rok eraan vast zeg maar) hij moet wat ingenomen worden maar dat gaat goedkomen.
Paars niemendalshirtje voor op het werk.
Paarse enkellaarsjes met hoge hakken. (merk Bijenkorf, zo goed als nieuw, prijs 5 euri)

En een oma-lamp en 2 kop en schotels met polkadotten maar die horen hier niet thuis hahaha.

Hoop rokken en jurkendraagsters hier. :-]
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Goede vangst indeed, mooi bij elkaar gesprokkeld door jou :high5:
Alle reacties Link kopieren
Het is hier koud en grijs vandaag dus ik heb zin in wat comfortabels en kleurigs.

Dus: dikke legging en zwart coltruitje voor de warmte, daar overheen een zwarte fluwelen enkellange rok en een zeegroen vestje met luipaardprint, Dr Martens erbij als ik later naar buiten ga.
Dat klinkt mooi en eclectisch, cerulli!

Hier druk met boodschappen en dergelijke, dus nu nog in donkergrijze skinny, geruite grijs/taupe flanellen blouse en grijs spijker gilet met zwarte platte enkelboots.

Later vandaag naar een feestje waar ik een jurkje met een lekker vest draag en m’n enkellaarsjes met hakje.
Alle reacties Link kopieren
Grijze skinny, zwart-wit gestreepte trui, zwarte Adidassen met strepen.
Vanavond/nacht een feestje. Dan wordt t een zwarte coated skinny met daarop????
-wit bloesje met korte mouwen, open rug en dan een hoge zwarte boord die doorloopt in linten die je kunt strikken op je rug.
Of
-wit shirt met zwarte grafische print en in roze de letters RAW
Of
-wit overhemd met zwart stropdasje.
Daarop sowieso een zwart leren jasje want we gaan voor t feestje nog uit eten.
Straks maar douchen en haar doen en opmaken en alles nog een keertje aandoen. Mag mijn man de knoop doorhakken......
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat witte bloesje met open rug en linten wel mooi klinken freekenkaat!

Zelf draag ik vandaag mijn zwarte fluwelen rok, een zwarte maillot met goud/koperdraad erin en erop een simpel effen taupe truitje.

De schoenen wisselden want ik heb vanmiddag 3 (!) paar schoenen gekocht. :$ En dat terwijl ik eigenlijk op zoek was naar kleding.
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
18-01-2018 11:18
Inmiddels een zwarte broek, nieuwe t shirt en een zwart vest aan.
Wilde eigenlijk een jurkje aandoen, maar ik moet zo nog op de fiets een kind ophalen bij de gymzaal en niet het hele dorp hoeft mijn onderbroek te zien.
Ben jij in die storm gaan fietsen??? :woa:
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee, uiteindelijk niet gaan fietsen. Mijn vader kwam net op tijd aan en heeft hem met de auto opgehaald. Maar zag niet echt andere optie: lopend zou te lang duren waardoor kind 2 een kwartier alleen zou staan te wachten en met de auto kan mijn niet-bestaande lontje niet aan (heel onoverzichtelijk, 2 scholen en 2 gymzalen naast het winkelcentrum, dus echt kinderchaos en krappe parkeerplekken).

On topic: vandaag wel de glitterjurk, met zwart jasje en zwarte panty. En mijn laarzen met hak!

Goede vangst! Die paarse laarsjes klinken echt heel tof!

En ik zou ook voor het witte bloesje met de linten gaan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Liever dat kind even wacht dan dat jij onderuit waait.... maar gelukkig is het goed gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Lichtblauwe skinnyjeans met dit shirt: https://www.google.nl/search?q=it%27s+a ... Q4nLmzffM: En een groengrijs vest met batwings. En veterlaarzen in taupe.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Weer een compliment voor alle gedressed-de dames vandaag. Ik heb een off day...heb niet eens make up op (dat boeit Netflix namelijk geen hol)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
een zwarte pantalon met een nette lichtblauwe jaren '80 trui met glitters erop,eronder een t-shirt,ondergoed,kousen en lange laarzen met een bloemenmotief erop
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren toch het overhemd met stropdas geworden. Wilde idd de top met het lint aan maar ik kwam erachter dat ik geen geschikte lingerie voor eronder had. Top schijnt nogal door blijkt. Goed, daar gaan we dan nog voor op pad.
Vandaag bankhangen want moe. Jeans en sweater waren t.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven