Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Dit jurkje (gescoord in de uitverkoop) met zwarte panty en zwarte enkellaarsjes met hak.

https://www.steps.nl/geprinte-jurk-met- ... uct/94613/.

Bij ons op kantoor geeft de temperatuur vandaag 26 graden aan, dus luchtige winterkleding vereist.
anoniem_299267 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 14:14
Reden: Foutje
0.77% gewijzigd
Joggingbroek en Roodkapje Efteling trui. :$ Afbeelding
(die rooie dus)
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 16:40
0.00% gewijzigd
Zwart leren legging, grijze longsleeve en lang grijs vest met schuine rits en watervalhals. Platte zwarte enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Die roodkapjetrui!!!! Die is leuk!!!

Vandaag saai in zwarte broek, zwart shirt met lange mouwen en mijn lange paarse vest. Te koud voor een jurkje.

Weer beter Elfje?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
06-02-2018 16:40
Die roodkapjetrui!!!! Die is leuk!!!

Vandaag saai in zwarte broek, zwart shirt met lange mouwen en mijn lange paarse vest. Te koud voor een jurkje.

Weer beter Elfje?
Nog niet helemaal, Anna. Mijn stem is weg en ik hoest me een ongeluk. Heb me inmiddels toch maar weer omgekleed en zit met mijn huispak onder een dekentje.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
06-02-2018 14:13
Dit jurkje (gescoord in de uitverkoop) met zwarte panty en zwarte enkellaarsjes met hak.

https://www.steps.nl/geprinte-jurk-met- ... uct/94613/.

Bij ons op kantoor geeft de temperatuur vandaag 26 graden aan, dus luchtige winterkleding vereist.
die is leuk!!
Alle reacties Link kopieren
vandaag de wel bekende zwarte leren legging aan met nu een wijde grijze wollen trui met diepe V hals voor en achter
Alle reacties Link kopieren
Zwarte gebreide jurk, zwarte 100 den panty, zwarte laarzen, zwart wit gevlekte sjaal
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een zwarte blousejurk met dikke zwarte panties, een donkergroen lang vest en mijn groene cowboy laarzen.

Vandaag een skinny jeans met mijn nieuwe rode trui met grote kraag en vleermuismouwen. Die helaas net te kort zijn. Dat had ik niet gemerkt met passen.

Net op het strand mijn wandelschoenen eronder, vanmorgen naar de supermarkt mijn rode enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Zwart jurkje, zwarte panty, olijfgroen dik vest, zwartwitte brogues.
''Lounge'' jurk donkergroen (met zakken!), zwarte legging. (deze week in aanbieding bij Dirk; erg goede aankoop. :$ )
Alle reacties Link kopieren
donkerblauwe skinnyjeans, taupe kleurige enkellaarsjes met hoge hak en rare kleur gele mohair trui met grote los vallende col.

Ik probeer het 'klaar met zwart' nog even vol te houden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Blauwe jeans, blauwe longsleeve, taupekleurig leren jasje, bijpassende enkellaarsjes met hak, grote sjaal met wit, blauw, taupe.

Nu lekker op de bank in elegant huispak.....not......
Vandaag donkere straight cropped jeans, dunne zwarte oversized trui met heel grote borstzak, sockboots. Naar buiten leren biker jasje, grijs/zwarte sjaal, grijze beanie.
guppekop schreef:
08-02-2018 10:03
donkerblauwe skinnyjeans, taupe kleurige enkellaarsjes met hoge hak en rare kleur gele mohair trui met grote los vallende col.

Ik probeer het 'klaar met zwart' nog even vol te houden ;-)
Dat klinkt erg leuk, ben wel erg nieuwsgierig nu naar de 'rare gele kleur' eigenlijk :)



Ik vandaag een geruite flanellen blouse in grijstinten, blauwe skinny, cognac kleurige platte enkellaarsjes en een grote, grijze, warme gebreide sjaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lui vandaag, dus een jurk met roze/zwarte pied de poule print, dikke zwarte panty en zwarte brogues. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Dikke zwarte panty, kort zwart rokje, zwart truitje en lang donkerrood vest.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
08-02-2018 21:07
Dat klinkt erg leuk, ben wel erg nieuwsgierig nu naar de 'rare gele kleur' eigenlijk :)



Ik vandaag een geruite flanellen blouse in grijstinten, blauwe skinny, cognac kleurige platte enkellaarsjes en een grote, grijze, warme gebreide sjaal.
haha, ik denk dat deze kleur het beste in de buurt komt

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
kleurt wel lekker bij donker blauwe jeans.

Vandaag lichtgrijze skinny, zwarte overknees en een lange ruim vallende trui met soort camouflage print in zwart/grijs.
Thuis aan het werk. Zwarte joggingbroek, zwarte longsleeve, Antraciet open vest, wollen sloffen.

Ik heb vanavond met een vriendin afgesproken, dus dan moet ik wel even iets anders verzinnen nog. Nog niet echt inspiratie. Maar mss een lange plissérok, dikke panty, sock boots en een zwart shirt (erin) met een lage rug). En dan voor de zekerheid, mocht het te koud zijn een trui (ook in de rok) die ik dan evt. uit kan doen.

Eigenlijk moet ik een paar jeans inkorten. :| Voor het weekend. Maar dat kan ook morgenochtend nog wel.
Skinny jeans met daarop een groene wollen trui en sloffen.
Guppekop, leuke kleur geel!
Alle reacties Link kopieren
Elfje112 schreef:
09-02-2018 14:29
Guppekop, leuke kleur geel!
dank je!
Ik vrees dat het geen rok gaat worden... Want ik moet een flink stuk lopen en het sneeuwt. Sock boots vallen af, want glad en niet zo warm. En dus wil ik mijn Toms laarzen aan. (Ik bepaal mijn outfits eigenlijk altijd n.a.v. welke schoenen/laarzen ik aan ga doen, haha). Dus ik doe een legging aan met grijze soort van pixel vlekken, een zwart bodycon jurkje en daaroverheen een oversized trui. Met dus de laarzen, lange jas, sjaal en grijze beanie.
Alle reacties Link kopieren
Tot een uur geleden mn veel te grote Body en Fit joggingbroek en een werktrui :')

Straks bij schoonouders eten dus maar gegaan voor grijs/zwarte broek, bordeauxrood hempje met een offshoulder longsleeve. Oh ja en mn "bikerboots".
Van het concert des levens krijgt niemand een program.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven