Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
rosepudding schreef:
26-10-2017 13:26
http://eu.boohoo.com/zaira-boutique-ful ... 03564.html

Dit jurkje in het zwart met een zwarte panty en zwarte cowboylaarzen
Ooh leuk zeg! Ik ben ook gek op cowboylaarzen.
Alle reacties Link kopieren
Zwart rokje met roze/rode/groene bloemetjes/blaadjes, zwarte legging, zwart opengewerkt overslag vestje, met hoge bruine laarzen
Alle reacties Link kopieren
Deze outfit; https://www.shoeby.nl/eksept-blouse-ros ... ig-1074565 met hoge witte sleehak sneakers eronder.
Ik ga vandaag met de kinderen een dagje uit dus het worden mijn lelijke sketchers

Afbeelding

Met een soort jurk
Afbeelding
en een legging.

Sorry mensen. Comfort voor alles :-).
Alle reacties Link kopieren
Zwarte vale jeans, zwart shirt lange mouw, zwart jasje met hier en daar studs, dr Martens
Alle reacties Link kopieren
vienna29 schreef:
26-10-2017 09:44
Afbeelding

Deze heb ik vandaag aan met rode enkellaarsjes.
Wat een prachtige jurk. :heart: :heart: ik ben heel erg benieuwd waar die van is en is het de collectie van dit jaar?
Vandaag een donkere Levi's 712 jeans, een fuchsia singlet en een grijze dunne trui met driekwart vleermuismouwen. Grijze enkellaarsjes met (kleine) hak.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag aan cognac kleurige blazer, army groene transparante blouse, donker blauwe jeans en zwarte veter boots.
liefkind2017 schreef:
26-10-2017 20:11
Klinkt leuk troeltje 😍😍
Dank je! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hier casual friday.. trui van wol (wel dun) grijs met een opdruk met een blauwe skinny jeans en mijn nieuwe groene sneakerachtige schoenen met schapenwol gevoerd. Er is bijna niemand op het werk dus dacht ga vandaag niet heel zakelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook een casual dagje op kantoor. Heb een donkerblauwe skinny jeans aan, zwarte laarsjes (beetje grove bikerachtige laarsjes met blokhak) en een dunne wollen trui met vlindermouwen in een soort cognackleur.
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje_van_de_dag schreef:
27-10-2017 09:15
Wat een prachtige jurk. :heart: :heart: ik ben heel erg benieuwd waar die van is en is het de collectie van dit jaar?
Heb hem vorig jaar bij Topvintage in de sale gekocht. Zie hem niet meer in het zwart op hun website staan, wel in oker en donkerblauw:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... royal-blue
Ik vind persoonlijk dat hij nu minder mooi op hun website staat (de accessoires van het model dat hem in het blauw draag is echt niet mijn ding).
Always believe that something wonderful is about to happen.
Idd Vietnam...oogt totaaaaaaaal anders!
Alle reacties Link kopieren
Jersey midi rok bordeaux zwart gestreept
Zwarte kolttui
Zwarte maillot
Zwarte laarsjes
Heel simpel vandaag.
Een peach kleurige trui.
Zwarte skinny broek (geen jeans)
En grijze laarzen tot mijn knie
anoniem_357671 wijzigde dit bericht op 27-10-2017 18:02
21.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zwarte legging
Zwart mini-rokje van joggingpakkenstof
Zwart truitje met spaghettibandjes
Zwarte hooded sweater uit de Heidi Klum collectie van de Lidl
Alle reacties Link kopieren
Mag ik concluderen dat zwart een populaire kleur is? ;-)

Bij mij in elk geval wel. Vandaag zwart coltruitje, zwarte panty en brogues, cirkelrok met print en brede riem. Inmiddels een grijze joggingbroek, zwarte hoodie en roze sloffen :$
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik vandaag zwarte skinny broek met coating, zwart truitje van Only van mesh met een printje:

https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... Q1_953780/

en daaronder een zwart hemdje en zwarte Chelsea boots. Ook nogal zwart dus.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels grijze joggingbroek met slaapshirt trouwens, hopen dat er niemand meer aanbelt vandaag 😊
herfstappeltaart schreef:
26-10-2017 08:39
Oh die is mooi. Waar heb je die vandaag als ik vragen mag?
Van La Ligna.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Weer de viva dames mode die ik (veelal) wel leuk vind!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Spijkerbroek strak, grijs hemd, grijs sweatshirt met boothals en op de heup strakker, oversized dik zwart vest, zwarte Nikes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Leuk topic. Vandaag had ik een donkerblauwe skinny jeans, witte riem en een zwarte blouse met witte sterren aan. Over de skinny zwarte leren laarzen.

Nu een donkerblauwe huisbroek met lichtblauwe hoodie en zwarte sterrensloffen.
Ik had aan een lichte skinny spijkerbroek, auberginekleurige lange trui en mijn auberginekleurig dr Martens.
Een en lange zilverkleurige ketting.
Nu niet meer, lig in bed maar kan niet slapen. :"-(
Trijntje84 schreef:
27-10-2017 21:17
Van La Ligna.

Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven