Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
15-07-2018 13:01
Erg mooi!

Maxi staat me niet, dus dan draag ik de jurk open met een bijpassend shortje eronder.

Zoiets:

http://www.revolve.com/mobile/lovers-fr ... &itview=01

Deze is het niet hoor, want die vind ik echt fantastisch, maar veel te duur :-(.

Heus een aardige jurk, maar ik vind hem er wel goedkoop uitzien, geloof niet dat de mouwen behoorlijk gezoomd zijn en onderkant en de pasvorm is ook weinig aandacht aan besteed. En fractie korter ("tea-length") en een beetje beter geconstrueerd en afgewerkt, met een mooie nude clutch en mooie nude pumps erbij, en het zou er goed uitzien.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
iris1969 schreef:
15-07-2018 17:06
Een Zalon box ken ik niet, maar ik heb bijvoorbeeld wel eens een gratis consult gehad in Hudson Bay en die dame kwam ook met allerlei fantastische setjes. Veel was te duur, maar ik deed wel goede ideeën op.
Is van Zalando trouwens. Je kan dan per kledingstuk aangeven wat je er voor over hebt. Vond het heel fijn. Heb alle kledin ook gehouden. :proud:
wiezel schreef:
15-07-2018 17:15
Ooohhh deze is moooi!!

Ook van kl?

Ik draag vandaag een hele dunne zwarte pallazo broek (Ja dat is mijn favoriet) met een donkergroen shirt met vlindermouwen en zwarte sandaletten. Beetje saai dus om het wat op te spicen mijn bestek oorbellen erbij.
Uiteraard KL. :proud: is het Grace model, een van mijn favo modellen.

Palazzo broeken zijn heerlijk. Klinkt als een fijne zomerse outfit.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
15-07-2018 17:40
Uiteraard KL. :proud: is het Grace model, een van mijn favo modellen.

Palazzo broeken zijn heerlijk. Klinkt als een fijne zomerse outfit.
Ja hij is flinterdun, dus valt mooi naar beneden en kleed dus ook nog eens mooi af. :yes:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Boheme schreef:
15-07-2018 17:38
Is van Zalando trouwens. Je kan dan per kledingstuk aangeven wat je er voor over hebt. Vond het heel fijn. Heb alle kleding ook gehouden. :proud:
Ja dat dacht ik al. Ik ben uiteraard gelijk gaan kijken en alles in gaan vullen, maar op Coast na was er helaas niets van mijn gading bij :-(.
pejeka schreef:
15-07-2018 17:23
Heus een aardige jurk, maar ik vind hem er wel goedkoop uitzien, geloof niet dat de mouwen behoorlijk gezoomd zijn en onderkant en de pasvorm is ook weinig aandacht aan besteed. En fractie korter ("tea-length") en een beetje beter geconstrueerd en afgewerkt, met een mooie nude clutch en mooie nude pumps erbij, en het zou er goed uitzien.
Dit was maar een voorbeeldje. Mijn combi draag ik casual met goudkleurige sandaaltjes, bijvoorbeeld naar het strand.

On topic: Het was vandaag buiten echt veel te heet voor het donkerblauwe bloemetjes jurkje dat ik eerst aan had, dus nu zit ik in een hemdje en shortje van The Sting op de bank. Lekker in de schaduw met alle ramen open.
iris1969 schreef:
15-07-2018 17:51
Ja dat dacht ik al. Ik ben uiteraard gelijk gaan kijken en alles in gaan vullen, maar op Coast na was er helaas niets van mijn gading bij :-(.
Oh, bij de merken? Ik voer ze daar als opmerking bij in. Omdat King Louie en andere favo merken ook niet in het rijtje staan.
Boheme schreef:
15-07-2018 17:57
Oh, bij de merken? Ik voer ze daar als opmerking bij in. Omdat King Louie en andere favo merken ook niet in het rijtje staan.
Oh dat wist ik niet. Ik ga nogmaals even kijken.

Edit: al mijn favoriete merken staan er bij :cheer2:

Ik wist niet dat ze zoveel merken hadden:https://m.zalando.nl/merken/
Zojuist even een bestelling gedaan van 4 korte zomerjurkjes bij ASOS. Ik ben heel benieuwd en ik laat wel even weten of het wat was.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
15-07-2018 16:57
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik vind het altijd moeilijk om een outfit samen te stellen. Dus ik trek dan al snel een jurkje aan, want dat is outfit genoeg zeg maar.
Nu al 2 keer een Zalon box laten samen stellen door een styliste na volle tevredenheid. Super leuke setjes, maar zelf lukt het mij niet om het bij elkaar te zoeken. Ik wil vaak te veel en te goed matchen.

Hebben jullie tips? Want jullie hebben keer op keer prachtige outfits aan.
Ik kijk gewoon in mijn kledingkast en match dingen, Als ik een bepaalde kledingstuk bij iemand anders zie, heb ik juist de neiging om het op een andere manier te combineren. Trouwens bij een jurkje horen er schoenen, sieraden, make-up en eventueel een jasje....
Iris200000 schreef:
15-07-2018 23:39
Ik kijk gewoon in mijn kledingkast en match dingen, Als ik een bepaalde kledingstuk bij iemand anders zie, heb ik juist de neiging om het op een andere manier te combineren. Trouwens bij een jurkje horen er schoenen, sieraden, make-up en eventueel een jasje....
Ik heb alleen een zilveren kettinkje en armbandje. Schoenen heb ik niet veel. Dus daaruit is de keuze is laarzen, sneakers, ballerina's, sandalen of pumps (die ik nooit draag) heb wel meerdere laarzen. Van de rest maar eentje wat ik draag.
En make up... gekleurde dagcreme, eyeliner, mascara en mijn wenkbrauwen teken ik een beetje bij. Maar dat heb ik altijd hetzelfde. Tenzij ik een feestje heb, dan heb ik nog oogschaduw, lippenstift en blush op. Maar meestal draag ik geen make up.

Ik ben maar heel plane Jane eigenlijk.

Dus dan houdt het voor mij al snel op. Word er al moe van als ik naar het matchlijstje kijk. Heb ik helemaal geen tijd voor. :rofl: ik trek een jurkje uit mijn kast en kijk naar buiten naar het weer om daarbij schoeisel uit te zoeken. :rofl:

Nu klinkt het net alsof ik heel makkelijk/slonzig ben. Dat is niet zo. Ik verzorg mezelf wel goed en zorg ook dat ik er altijd netjes uitzie, maar verfijnt is niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Boheme, ik draag ook niet veel make-up, ik heb (bijna) altijd rode lippenstift op, de rest van mijn make up is heel subtiel... Mijn wenkbrauwen hebben een natuurlijke mooie vorm, ik hoef daar niets mee te doen, ik heb mascara op en een hele subtiele oogschaduw :) ... Qua sieraden is het ook meestal een statement item, de rest is een gouden ring (ik heb er een paar maar draagt nooit meer dan een tegelijkertijd). Ik heb wel veel schoenen en een aantal tassen en ik match ze met mijn outfit, maar dat is niet veel werk, gewoon jurk pakken en in de schoenenrek kijken welke schoenen ik vandaag aantrek. Het kost mij weinig moeite of tijd :) .
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan maar t is ook wel makkelijk.... ik heb een nieuwe baan en draag daar verplicht een lange zwarte broek, witte blouse, sjaaltje en zwart jasje. Met deze temperaturen mag ik het jasje gelukkig achterwege laten.
Voordeel is dat ik niet hoef na te denken wat ik aantrek, nadeel is dat het saai is en warm nu.
Wij gaan vandaag naar het strand. Een witte jurk met rode sandaaltjes en een rieten zonnehoed en strandtas.
anoniem_370856 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 10:40
60.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
15-07-2018 16:57
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik vind het altijd moeilijk om een outfit samen te stellen. Dus ik trek dan al snel een jurkje aan, want dat is outfit genoeg zeg maar.
Nu al 2 keer een Zalon box laten samen stellen door een styliste na volle tevredenheid. Super leuke setjes, maar zelf lukt het mij niet om het bij elkaar te zoeken. Ik wil vaak te veel en te goed matchen.

Hebben jullie tips? Want jullie hebben keer op keer prachtige outfits aan.
Ik koop alleen maar kleding die te combineren is met wat ik al heb hangen thuis óf ik koop er speciaal iets bij.
En eerlijk is eerlijk, ik heb heel veel schoenen.
Vadaag een lichtblauw jurkje met schattige kleine donkerblauwe en witte bloemetjes. Gecombineerd met mijn witte sandaaltjes met blokhak.
Ik ben best saai gekleed in vergelijking met jullie altijd :)
Hier vandaag een lichtblauwe jeans - ja, het wordt 30 graden, dus de spijt komt nog.
Deze blouse: https://www.bobo.be/nl/webshop/141032/b ... love-bloes. Dat is dan weer wel lekker luchtig.
En bronzen birckenstocks want geen zin in zweetvoeten en ik vind maar geen leuke, passende platte sandalen voor mijn brede voeten, zonder zweetgevaar en die me geen platvoeten geven.

Luidheid heerst dus nogal vandaag in de outfit, na een druk weekend.
Donkerblauwe rok:

https://uniqlo.scene7.com/is/image/UNIQ ... pdp-medium$

Met een simpele witte, aansluitende blouse. Momenteel geen schoenen, want ik werk thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer even bijgelezen. Ik zit in het weekend nooit op het forum.
Zaterdag had ik een knielang losvallende jurk aan in dun lichtblauw jeansachtige stof met 3/4 trompetmouwen , een zawrte dunne riem met goud/zilveren studs in de taille, en open sandaaltjes (ziets als dit)

Afbeelding

zaterdag ging ik varen en had in een witte short aan met een zwart hemdje van fluweel en kant rand aan de onderkant met een goedkope replica van deze slippertjes

Afbeelding

Vandaag een witte hooggesloten mouwloze bloes (oh boy Pejeka) in dit rokje

https://www.google.nl/search?q=geel+lee ... 1736562477

en deze pumps eronder

Afbeelding
Oh Guppekop, die groene pumps zijn leuk zeg!
Primark heeft op dit moment goedkope en mooie duplicaten van onderstaande Valentino Rockstud pumps, maar ook de slippertjes en sandaaltjes met blokhak in zwart, wit en nudekleurig:

De echte:
Afbeelding

De nepperds:
https://www.businessinsider.nl/primark- ... =true&r=UK
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
15-07-2018 13:01
Erg mooi!

Maxi staat me niet, dus dan draag ik de jurk open met een bijpassend shortje eronder.

Zoiets:

http://www.revolve.com/mobile/lovers-fr ... &itview=01

Deze is het niet hoor, want die vind ik echt fantastisch, maar veel te duur :-(.
Iris, ik vind dat ook erg mooi, weet jij een winkel waar betaalbare varianten te koop zijn? Ik zoek me suf maar weet ook niet goed wat voor zoekterm ik moet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
16-07-2018 12:52
Oh Guppekop, die groene pumps zijn leuk zeg!
dank je, zijn van vorig jaar van Zara, Zara heeft vaak hele leuke pumps.
guppekop schreef:
16-07-2018 13:56
Iris, ik vind dat ook erg mooi, weet jij een winkel waar betaalbare varianten te koop zijn? Ik zoek me suf maar weet ook niet goed wat voor zoekterm ik moet gebruiken.
Ik liep er per ongeluk langs in een winkel, maar hij is denk ik te googlen op bermuda dress. Ik kijk er vanavond even rustig naar.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
15-07-2018 11:52
Vandaag heb ik een rokje aan, deze van alweer King Louie :proud: ;
Afbeelding
Met een wit spaghetti hempje en marine blauwe ballerina's.
Vandaag het shirtje aan van bovenstaand printje :)
Met een zwart rokje (donkerblauwe was helaas in de was).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven