Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw favoriete kledingwinkel?

27-10-2021 17:19 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de herst echt aan de gang is, is het weer tijd om mijn garderobe onder de loep te nemen. Inmiddels zijn er een paar vuilniszakken gevuld en de kast is steeds leger geworden. Tijd om te shoppen dus! Nu ben ik benieuwd: wat is jouw favoriete kledingzaak en waarom?

Mijn favoriete winkels zijn De Koopman en My Jewellery. De Koopman is ontzettend leuk geprijsd en heeft veel mooie jurkjes. Dat is ook de reden waarom My Jewellery een grote favoriet is.

Het lijkt mij leuk als we inspiratie bij elkaar kunnen opdoen!
Alle reacties Link kopieren
Bonprix, bestel alles online. Goede kwaliteit, goede pasvorm voor mij en als je goed zoekt ook echt leuke dingen voor een fijne prijs.
Verder geen favo winkel specifiek. Ik loop overal wel naar binnen om te neuzen. Wel nog een favoriet merk, Tante Betsy! Die hebben zulke leuke kleding :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik slaag altijd goed bij Shoeby shop, Vero Moda en Only.
Alle reacties Link kopieren
Fysiek shoppen bij Rinsma in Gorredijk! Elke keer een heerlijk verwenmoment. (Wel een verkoopster zoeken/vragen want ze hebben 4 verdiepingen en anders zie je zelf door de bomen het bos niet meer).
Alle reacties Link kopieren
Qua fysieke winkels Costes, maar tegenwoordig koop ik voornamelijk veel via Zalando. Wachten tot een goede sale en dan wat duurdere merken inslaan met >50% korting.
Alle reacties Link kopieren
Van Tilburg. Heerlijk dat je geholpen wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop het eigenlijk altijd online. De laatste keer was het Fabienne Chapot en dat wordt nog wel gedragen.
retrostar wijzigde dit bericht op 27-10-2021 18:02
62.11% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind winkels waar je geholpen wordt dus verschrikkelijk.
@TO, bij Koopman is er heel veel van slechte kwaliteit of bijvoorbeeld polyester gemaakt. Als je wil voorkomen dat je volgend jaar weer een vuilniszak moet vullen, zou ik op zoek gaan naar kwalitatief betere en dus duurzamere kleding. Beter voor iedereen :)
Mijn favoriete kleding winkel was Esprit maar sinds die hier weg is uit de stad heb ik niet echt een favoriet meer. Ik loop gewoon overal en nergens binnen.

Alleen voor basics zoals sokken, pyjama's, shirts voor onder een trui en dergelijke ga ik eigenlijk altijd naar de Primark omdat ik het niet nodig vind om voor die basis dingen meer te betalen.
Alle reacties Link kopieren
plekk schreef:
27-10-2021 17:42
@TO, bij Koopman is er heel veel van slechte kwaliteit of bijvoorbeeld polyester gemaakt. Als je wil voorkomen dat je volgend jaar weer een vuilniszak moet vullen, zou ik op zoek gaan naar kwalitatief betere en dus duurzamere kleding. Beter voor iedereen :)
Polyester is juist heel duurzaam. Als we allemaal in ons graf liggen bestaan de polyester kledingstukken nog steeds. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Xan women, le ballon, shoeby en WE :) maar ik bestel voornamelijk online en dan bij Zalando en Wehkamp.
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste items zijn van king louie (trui en rok), spijkerjurk van top vintage.
Verder nog erg blij met een rok en een top van esqualo.

Schoenen vaak van mustang, S.Oliver soms tamaris. Panty's van falke.

Assessoires doe ik niet zo aan. Laatst oorbellen zilveren veertjes bij de hema gehaald.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik niet vertellen want er is maar één zo’n winkel en daar gaat mijn privacy.
Maar ik koop mijn kleding bij 2 winkels hier op het dorp waar ze me kennen en weten wat ik wil en wat me staat.
Beide winkels waar ik goed geholpen word.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Vinted :proud: Ik vind het leuk om zo veel mogelijk tweedehands te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Norah ! Zit door heel Nederland trouwens !
Verso in Antwerpen als ik dan toch 1 winkel moet noemen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-10-2021 17:42
Grappig, ik vind winkels waar je geholpen wordt dus verschrikkelijk.
Ik ook. Laat me gewoon met rust. Ik snuffel graag zelf rond en pas ook lekker zelf. Zie ook zelf prima of iets me staat of niet. Geen hulp nodig :mrgreen:
Costes
Alle reacties Link kopieren
Gerry Weber, Paprika, en Oliver zin mijn favoriete merken. Vaak direct, of bij Zalando. Schoenen : Rieker, Tamaris of Gabor..... bij verschillende winkels
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ik ben ook zoekend.
Laatst ben ik wel geslaagd bij cotton club, ze hadden leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Scotch and Soda; overal en online te vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, want kan wel wat nieuwe inspiratie gebruiken
Zeker de Bijenkorf! Het liefst wel als er sale is. En Vinted absoluut, al is dat geen winkel.
Alle reacties Link kopieren
Fabienne Chapot :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven