Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw favoriete nagellak kleur?

17-12-2019 20:48 256 berichten
Wat is jouw favoriete nagellak kleur? En wat is je favoriete lakje? De mijne is Glitzy glam van Funlaquer.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe kleuren en merken te ontdekken. Ik heb al veel te veel maar ik vind het te leuk om te verzamelen. Toen ik gestopt ben met nagel bijten is de 'obsessie' begonnen. :facepalm:
Ik heb de 'rainwear don't care' en 'Spring in your step' gekocht uit de lentecollectie 2020 van Essie. Heel mooi!
De 'rainwear don't care' heb ik nu op.
Ik vind zwart heel fijn, dat draag ik dus altijd. Blijft ook zo vijf dagen zitten, een week is me nog niet gelukt. Zou wel graag nieuwe kleurtjes willen, dus ik lees mee! Ik ben op zoek naar een donkerbruine nagellak, de perfecte helaas nog niet gevonden.

Wat mij heeft geholpen bij het voorkomen van chippen is... douchen met handschoenen (rubberen, geen dikke winterwanten :-D ) aan. Bij het wassen van mijn haar kwam er soms een haar tussen nagellak en nagelriem, en dat haalde dan zo een beetje nagellak weg...en het warme water zorgde er ook voor dat m'n lak snel ging chippen, maar door die handschoenen gaat dat dus niet meer!
Tijdens het douchen heb ik er geen last van.
Ik draag wel schoonmaakhandschoenen tijdens het poetsen, want allesreiniger of afwasmiddel is niet goed voor je nagellak.
En ja, nu dat vele handen wassen en ontsmetten overal helpt ook niet echt, maar goed...
Alle reacties Link kopieren
voor mijn vingers : Pastel roze (soms bijna wit) Funnybunny of do you want to be friends van OPI

op tweede plaats bordeaux rood (Malaga wine van OPI)

voor mijn tenen: rood (big apple red van OPI)
Alle reacties Link kopieren
Jullie nog tips voor goede topcoat die lang blijft zitten??
Alle reacties Link kopieren
Dames, een vraag/oplossing gezocht: aan het eind van mijn nagels (of begin mss beter gezegd) staat mijn nagelriem wat hoger dus als ik mijn nagels heb gelakt en het droog is, zie je een soort opstaand randje, altijd al gehad dus ook zonder lak zichtbaar maar met lak valt het meer op. Nu krijg ik dat in de meeste gevallen wel weer netjes door mijn vingers in heet/warm water te houden zodat ik dat makkelijk weg kan halen. Maar soms neem ik dan net een stukje teveel van de lak mee.

Nagelriemverwijderaar werkt niet, al meerdere malen geprobeerd, het is kennelijk iets wat bij mijn vingers hoort. Wie heeft dit ook en hoe los je het op?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven