Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw favoriete nagellak kleur?

17-12-2019 20:48 256 berichten
Wat is jouw favoriete nagellak kleur? En wat is je favoriete lakje? De mijne is Glitzy glam van Funlaquer.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe kleuren en merken te ontdekken. Ik heb al veel te veel maar ik vind het te leuk om te verzamelen. Toen ik gestopt ben met nagel bijten is de 'obsessie' begonnen. :facepalm:
Wat is een Indie brand?
Catrice ico-nails black to the routes (gewoon zwart)
Essence wild white ways (die gebruik ik voor de french manicure op mijn handen)
Catrice ico-nails metal speaks louder than words (soort zilverkleur)
Catrice ico-nails you glow my mind (soort champagne/goudkleur)
Essence crashed the party (glitters, vind ik leuk voor over een kleur heen)


En nog wat favoriete kleuren die er volgens mij helaas nu niet meer zijn:
Catrice ico-nails all roads lead to the ocean (echt DE perfecte donkerblauw)
Catrice ico-nails cloud nine (soort van grijsblauw)
Essence mud about you (soort van grijsgroen, erg mooi)
Catrice ico-nails beetlejuice (paarsachtig metallic, en ik hou normaal niet eens van paars)
Hobbelster schreef:
21-12-2019 21:39
Wat is een Indie brand?
Indie lakken zijn speciale lakken die iemand zelf mengt en ook zelf verkoopt. Die vind je niet in winkels. Het zijn vaak lakken met speciale finishes zoals holografisch, flakies etc.

Kortom: het zijn lakken die moeilijker verkrijgbaar zijn en lakken die specialer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Pahlish nog niet via Hypnotic Polish te verkrijgen is, maar weer eens even een mailtje sturen met die suggestie :) . Heb een keer bij LiveLovePolish nog 50 euro aan importkosten moeten betalen, ik kon het weten maar het deed toch even zeer. Heb nu al 9 dagen hetzelfde kleurtje op, ga mijn nagels vanavond lakken met de nieuwe Holo Taco kerst collectie, iets om naar uit te kijken. Ik overweeg er iets kerstigs van te maken qua kleuren en/of nailart, maar moet nog even kijken of daar tijd voor is...
Thx voor de uitleg Sasserdje!
@blablabla ik heb nu Wavelength op van Pahlish. Zo mooi. De halo taco lakken heb ik nog niet binnen! Play rose lijkt me zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Rood, bordeaux, aubergine. Ik probeer telkens wat anders, maar voelt gewoon niet als mezelf.
Vandaag deze op :heart: : Afbeelding
cosima schreef:
23-12-2019 18:50
Rood, bordeaux, aubergine. Ik probeer telkens wat anders, maar voelt gewoon niet als mezelf.
Vandaag deze op :heart: : Afbeelding
Nice!
Alle reacties Link kopieren
Kerstnagels :heart:

Afbeelding
apppie schreef:
24-12-2019 11:21
Kerstnagels :heart:

Afbeelding
Jaa! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Apppie! Kleuren staan je ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Blacklight van de Hema. Niet te opvallend en laat het witte gedeelte wat witter lijken.
Alle reacties Link kopieren
In de zomer heb ik altijd de behoefte aan lichte kleuren op mijn nagels Maar mijn favoriete kleuren zijn zomers:

Roze licht of donker
Lila/ lavender
Oranje

Winter:

Donkerrood
Donkerpaars
Nude kleuren

Bij de nagelsalon laat ik mijn nagels ook vaak met mirror nagellak lakken ( chrome nails) :love:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat de nagellak er zo snel vanaf dat ik het nu zat ben. Heb mezelf verwend met:

Afbeelding

komt vrijdag binnen per post. Er ging 50% vanaf dus dan is het wel te doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben ik van het rood/fuchsia maar vandeweek heb ik de kleur Wicked van Essie gekocht. Het mooie van deze kleur is bij 1 laagje is het meer aubergine, bij 2 laagjes gaat het naar donkerbruin en dat was precies wat ik wilde. Er zit nog een hint van aubergine in, als onderkleur maar ben er erg blij mee.
wij slapen nooit.
apppie schreef:
24-12-2019 11:21
Kerstnagels :heart:

Afbeelding
Mooi!
Maleficent schreef:
24-12-2019 12:43
Bij mij gaat de nagellak er zo snel vanaf dat ik het nu zat ben. Heb mezelf verwend met:

Afbeelding

komt vrijdag binnen per post. Er ging 50% vanaf dus dan is het wel te doen.
Heb je m al gebruikt? Hoe bevalt het?
Ik had met kerst ook weer nagellak op en na 2 Dagen zag t er al niet meer uit.
Zo zonde van de tijd en moeite. Misschien wil ik ook we zo’n lamp.
Kun je dan je oude nagellak nog gebruiken? Of moet het echt ook met andere soort lak?
Alle reacties Link kopieren
@Hobbelster, ik heb het vandaag voor het eerst opgedaan en het viel me niet tegen qua moeilijkheidsgraad. Heb wel gekozen voor de Nude kleur want daar zie je minder snel de foutjes mee. Ik zal de komende week in de gaten houden hoe het blijft zitten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je de Extreme Long Lasting Topcoat van Hema aanbevelen, Hobbelster. Het is de enige topcoat waarmee ik een week zonder chips in mijn lak rondloop :)
Alle reacties Link kopieren
Nieuw lakje. Leuke kleur, maar wat een drama met lakken. Vervelend kwastje, stroperig, ik kreeg het er gewoon niet normaal op :|
Een weekje uitzitten maar, echt geen zin om het overnieuw te doen... Maar dit flesje gaat de prullenbak in.

Afbeelding
Ik heb nu Kasa-Obake op van Pahlish. Jep, nieuwe favoriet! Na alle donkere lakken was ik wel toe aan iets fris.
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
02-01-2020 13:44
Ik heb nu Kasa-Obake op van Pahlish. Jep, nieuwe favoriet! Na alle donkere lakken was ik wel toe aan iets fris.
Mooi is die! Ik ben altijd een beetje huiverig met dat soort kleuren, omdat ik het lelijk vind als mijn nagels vloeken bij mijn kleding. Letten jullie daarop?
apppie schreef:
02-01-2020 13:48
Mooi is die! Ik ben altijd een beetje huiverig met dat soort kleuren, omdat ik het lelijk vind als mijn nagels vloeken bij mijn kleding. Letten jullie daarop?
Die van jou ook!! Leuk die glitters ook. :)

En nee, daar let ik totaal niet op om eerlijk te zijn. Soms pas ik mijn kleding er in de ochtend op aan maar heel vaak ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
28-12-2019 20:44
Heb je m al gebruikt? Hoe bevalt het?
Ik had met kerst ook weer nagellak op en na 2 Dagen zag t er al niet meer uit.
Zo zonde van de tijd en moeite. Misschien wil ik ook we zo’n lamp.
Kun je dan je oude nagellak nog gebruiken? Of moet het echt ook met andere soort lak?
Naar mijn weten zijn die UV/LEDlampen alleen geschikt voor gellak. Zoals Sensationails, Alessandro of Pink Gellac.

Ik heb zelf Pink Gellac en vind het super fijn! En makkelijk!
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
28-12-2019 22:14
Ik kan je de Extreme Long Lasting Topcoat van Hema aanbevelen, Hobbelster. Het is de enige topcoat waarmee ik een week zonder chips in mijn lak rondloop :)

Die van de Hema vind ik ook heel fijn. Ik heb de basecoat en de gellook topcoat ervan.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven