Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw fijnste broek?

21-01-2023 11:45 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ontzettend benieuwd wat jouw fijnste broek is!

Ik draag zelf bijna alleen maar mom jeans, maar ze lubberen vaak enorm uit en dan ziet het er niet uit. Ook wat koud nu, omdat je dan blote enkels hebt. Het tijdperk van de skinny is helaas voorbij voor me, staat niet mooi en zit me ook niet meer lekker. :-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepe Jeans Gen Straight. Ik vind ze alleen net te laag zitten en hebben ze de nieuwe generatie meer stretch gegeven terwijl ik juist geen stretch wil.

Maar ik heb nog geen vervanging gevonden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Grote maat.

Ik ben tegenwoordig getrouwd met een zwarte effen stretch travelwear-broek.
Die ik intussen in 3-voud in mijn kast heb.

https://www.zalando.be/paprika-training ... t-n11.html
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Angel jeans CiCi .
En n paar travel broeken voor de lange truien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Op stip op 1 mijn Calvin Klein lounge- joggingbroek. Zachte stof en zit heerlijk.

Naar werk vind ik mijn g star flared jeans lekker zitten. In de zomer houd ik van die wijd uitlopende broeken van een luchtige stof.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yella78 schreef:
21-01-2023 12:38
Ik loop zeker de helft van de tijd in zwarte Nike sportbroeken, met rechte/iets uitlopende broekspijpen dus niet skinny. Met een nette, langere top erop en hakjes eronder kunnen deze broeken ook prima als nette pantalon doorgaan. Ik heb vier stuks dus zit nooit zonder, haha.
Dit klinkt geweldig, heb je toevallig een linkje naar de broek?
Alle reacties Link kopieren Quote
De levi's 501, de klassieke met een beetje stretch, die zit het lekkerste en het mooiste bij mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor binnen: yogaleggings en joggingbroeken (liefst van Adidas).
Voor buiten: de Mathis van Agnès b. Is een lange wijde broek van t-shirt stof, zit net zo comfortabel als een jogger maar staat net wat meer gekleed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb twee flares van Lovely Lane en die vind ik echt geweldig. Ik zou ze wel in alle kleuren willen, maar ze zijn helaas erg duur. Verder heb ik ongeveer 10 zwarte skinnies van Only waar ik heel blij mee ben en heb ik één broek waarin ik het liefst in wil wonen: een 70’s high flare van Levi’s. Hij is een maat te groot, waardoor hij anders zit dan op foto’s op internet. Lekker baggy en hele dikke stof en daardoor zit hij het lekkerst van al mijn broeken. Ik kan dus niet echt kiezen :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
22-01-2023 20:21
Ik heb twee flares van Lovely Lane en die vind ik echt geweldig. Ik zou ze wel in alle kleuren willen, maar ze zijn helaas erg duur. Verder heb ik ongeveer 10 zwarte skinnies van Only waar ik heel blij mee ben en heb ik één broek waarin ik het liefst in wil wonen: een 70’s high flare van Levi’s. Hij is een maat te groot, waardoor hij anders zit dan op foto’s op internet. Lekker baggy en hele dikke stof en daardoor zit hij het lekkerst van al mijn broeken. Ik kan dus niet echt kiezen :proud:
Wat moet je nou toch met 10 zwarte skinny’s?! :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Thermosportleggings. Met high waist.

Ik heb meerdere grote en kleine littekens op mijn buik, laag en hoog en ik haat naadjes en stugge stoffen, ook ivm zenuwpijnklachten.

Ik draag dus eigenlijk altijd zachte leggings/sportleggings/warmeleggings. Lekker shirts en truien erop of zelfs jasjes met mooie blouse en boots.
En heel soms een mooie strakkere pantalon/pak. Maar eigenlijk alleen voor bruiloften/fancy feestje/begrafenis.
lucifee2023 wijzigde dit bericht op 22-01-2023 21:19
5.72% gewijzigd
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blackstar schreef:
22-01-2023 20:21
Ik heb twee flares van Lovely Lane en die vind ik echt geweldig. Ik zou ze wel in alle kleuren willen, maar ze zijn helaas erg duur. Verder heb ik ongeveer 10 zwarte skinnies van Only waar ik heel blij mee ben en heb ik één broek waarin ik het liefst in wil wonen: een 70’s high flare van Levi’s. Hij is een maat te groot, waardoor hij anders zit dan op foto’s op internet. Lekker baggy en hele dikke stof en daardoor zit hij het lekkerst van al mijn broeken. Ik kan dus niet echt kiezen :proud:
Heb even gekeken wat n pracht merk lovely lane , heb nog niet alles bekeken maar die Indiana flared jeans is prachtig .
chrisjoh wijzigde dit bericht op 22-01-2023 21:19
0.57% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooiboshoning schreef:
22-01-2023 20:24
Wat moet je nou toch met 10 zwarte skinny’s?! :hyper:
Mijn dochters dragen ze ook, maar vooral komt het doordat ze vrij snel vaal worden en ik één nette en echt zwarte wil hebben. Dus ik heb er al vaak eentje bij gekocht. Ik draag ook echt al sinds mijn 15e zwarte skinny’s en ik ben nu 44 :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
22-01-2023 21:18
Heb even gekeken wat n pracht merk lovely lane , heb nog niet alles bekeken maar die flared jeans is prachtig .
Ja hè! Het mooie vind ik dat ze ook écht flared zijn, dus echt wijd zoals vroeger. In de meeste winkels vind je ze toch een stuk minder uitlopend.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
22-01-2023 21:18
Heb even gekeken wat n pracht merk lovely lane , heb nog niet alles bekeken maar die Indiana flared jeans is prachtig .
Zo, die zijn echt peperduur :O
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
22-01-2023 21:18
Heb even gekeken wat n pracht merk lovely lane , heb nog niet alles bekeken maar die Indiana flared jeans is prachtig .
Ja, ik heb er ook twee, staan zo mooi! Krijg er altijd veel reacties op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn inderdaad prijzig .maar prachtig .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
22-01-2023 21:40
Zijn inderdaad prijzig .maar prachtig .
En ik draag lengtemaat 36, dat heeft ook niet elk merk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
22-01-2023 21:37
Ja, ik heb er ook twee, staan zo mooi! Krijg er altijd veel reacties op.
Zeker mooi! Mijn buurvrouw is super tenger en heeft de kinderbroek van de Hema als budgetversie.
Misschien een tip voor de kleine/tengere dames.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerst was mijn favoriet de Lynn mid skinny van G-Star. Laatst wilde ik eens iets anders, en heb een bootcut medium rise van Esprit besteld (afgeprijsd naar 20 euro!). Die zat zó perfect, dat ik 'm ook nog in een andere kleur, en de 1e kleur nogmaals besteld heb. Geeft me een soort vorm, ipv het rechte figuur dat ik heb. Heel blij mee, nu nog goede schoenen erbij vinden!

G-star:
https://www.g-star.com/nl_nl/shop/dames ... 5-6131-071

Esprit:
https://www.esprit.nl/p/basic-bootcut-j ... #cgid=1504
https://www.esprit.nl/p/bootcut-jeans-v ... #cgid=1504
daphne wijzigde dit bericht op 23-01-2023 11:28
Reden: toevoeging
28.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Drykorn, Zerres en Brax.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn flared broek van de Wehkamp!. Heerlijk zacht stofje en staat me heel goed!.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel lang was het de High Waist Super Skinny van G-Star (nog steeds fan, maar nu slecht verkrijgbaar in mijn maat). Op dit moment is mijn favoriet de Lynn Mid Skinny van G-Star. Wat ik echt helemaal fantastisch vind aan beide broeken is een extra knoop aan de binnenkant van de tailleband, waardoor hij beter blijft zitten. Ik weet niet hoe het precies werkt maar het doet echt iets voor het draagcomfort. Heb een appelfiguur en hou van broeken die strak zitten aan de benen, maar niet 3 extra rollen creëren bij mijn buik (die ene die ik daadwerkelijk heb, heb ik aardig geaccepteerd maar het hoeven er niet meer te lijken).
Daarnaast zijn de hardlooptights van Fusion favoriet, doe er gerust boodschappen in ook, maar zal niet beweren dat ze voor elke gelegenheid geschikt zijn. Het zijn wel overduidelijk sportbroeken. Dus niet geschikt voor werk, niet-sportieve uitjes, etentjes o.i.d. :)
lieverlustdanliefde wijzigde dit bericht op 23-01-2023 11:48
Reden: Typfoutje
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Met stip op 1 de Levi’s Mile High super skinny. Alsof je omhelst wordt! Zit heerlijk hoog, precies de goede mate van stretch en voelt als een tweede huid. Ik woon er in!

En thuis loop ik alleen in vreselijk lubberige leggings van Dilling maar zo fijn zacht en daardoor heb ik het nooit koud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor binnen of zeer casual rondje supermarkt mijn lululemon flares :heart:

En mijn fijnste jeans is van de mango. Mooi model, midrise, fijne stof en kleur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaring met Perfect Jeans? Ik wil zo graag een aangenaam zittende jeans die niet gaat lubberen als ik even gezeten heb.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven