Mode & Beauty alle pijlers

Wat is jouw miskoop op kledinggebied gewest ?

02-02-2008 12:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Iedereen heeft dit vast wel eens meegemaakt, veel geld neergeteld voor een bepaald kledingstuk, maar het vervolgens nooit aangetrokken omdat het simpelweg niet bij je past.

In het verleden overkwam me dit best vaak, nu let ik beter op, maar een dikke miskoop van mij is een kort colbertje (ruit) van Mexx. Beetje zware kwaliteit met een afneembare bontkraag. Best een mooi stuk, maar het is veel te netjes voor mij , ik draag meer stoerdere items,. En ik voel me niet thuis in dit jasje, terwijl het toch meende ik iets van 150 euro heeft gekocht. Zooo zonde.

Wat is jullie grootste miskoop ?
Jouw miskoop lijkt me weer iets waar ik heel blij van zou kunnen worden :-p

Vroeger was ik een ster op het gebied van miskopen, tegenwoordig ben ik veel kritischer dus heb zelden miskopen.
Hehe Ally, wie weet. Zijn beige /bruintinten,. dus geen zwart .

Klasiek jasje zeg maar. Je zou het zelf wel straks al voorjaarsjas kunnen gebruiken misschien , bijv. met de bontkraag eraf.

Als jij nou een miskoop in mijn smaak had, was het klaar haha.
Een wollen jurkje die je met een riem moet dragen. Helaas lijk ik er aardig zwanger in. Aangezien we een kinderwens hebben voor een 2e kindje, laat ik het maar in de kast hangen, wie weet dat het dat dan wel staat.

Een rokje toen ik net bevallen was. Kilometers te groot en het model is ook niet echt super, toch Euro 60 voor betaald.
Nouja miskoop... had mooie en DURE (EUR 300) zwarte overal gekocht, en de tweede keer dat ik die aanhad, viel ik een groot gat in de knie... nooit meer aan gehad......
Miskoop, een super leuke broek of shirtje maar dan een maat te klein (omdat een grotere er toevallig niet was). En dan met als reden.. als ik nu ga lijnen pas ik de broek volgende maand. Dus bijvoorbeeld ipv een XL een L kopen omdat er geen XL tussen hangt. Met als resultaat dat ik die kleding nog nooit aan heb gehad en al jaren als nieuw in mijn kast hangt :S

Ben nu aan het lijnen en gaat tot nu toe redelijk goed, als ik zo door ga zou ik die broek of shirtje ooit moeten passen, nu alleen nog volhouden!
En verder heb ik nog heeel veel miskopen in mijn kast hangen, vind ik iets leuk, koop ik het en na 2 keer gedragen te hebben... nee het staat toch niet echt leuk... jammer..
kletsbets schreef op 02 februari 2008 @ 14:40:

Nouja miskoop... had mooie en DURE (EUR 300) zwarte overal gekocht, en de tweede keer dat ik die aanhad, viel ik een groot gat in de knie... nooit meer aan gehad......

Je hebt op de markt van die leuke stoffen applicaties die je erop kan naaien. Een Tweety bijv, of een paddestoel.

X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry schreef op 02 februari 2008 @ 18:24:

[...]

Je hebt op de markt van die leuke stoffen applicaties die je erop kan naaien. Een Tweety bijv, of een paddestoel.

X-D

:cry: pestkop!

(heb de overal al jaaaaren in de kast hangen, hopend op een wonder)
Je kan hem altijd nog vanavond op de TV leggen, kijken of Uri Geller hem kan fixen. Baat het niet dan schaadt het niet. Tenzij hij hem omfixt tot een lepelset :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wil je dat colbertje ruilen tegen mijn schattige roze lammy colbert van Esprit?

Kostte ook 150 euro. Is gevoerd met roze wol (die overal op pluist!). Is te koud om als jas te dragen en te warm als colbert. Ik baaaal er zo van en zelfs op Marktplaats kan ik hem niet kwijt en ik weiger dat ding weg te gooien. Boehoe!
koreveen schreef op 04 februari 2008 @ 20:39:

Wil je dat colbertje ruilen tegen mijn schattige roze lammy colbert van Esprit?

Kostte ook 150 euro. Is gevoerd met roze wol (die overal op pluist!). Is te koud om als jas te dragen en te warm als colbert. Ik baaaal er zo van en zelfs op Marktplaats kan ik hem niet kwijt en ik weiger dat ding weg te gooien. Boehoe!

Dat is leuk ik denk even kijken hier en meteen een aanbieding voor een ruiling

X-D Ik vind het idee heel leuk , maar ik heb totaal geen voorstelling van jou roze miskoop. hihi, en jij niet van die van mij ,. Straks ruilen en vinden het beide weer niets, hebben we er alleen maar werk van gehad of een hoop lol dat kan ook hahaha. Picture please ? Of misschien wat meer details. O_o
Tsss en de maten dan ,. ook niet geheel onbelangrijk. Straks ruil jij je poezige jasje in een klein maatje, tegen mijn jasje die niet zo heel petit is. Mt 40 geloof ik is mijn jasje, wel aardig gangbaar.

Nog meer liefhebbers voor een kledingruil ?

wie weet wat er voor leuks ontstaat, ik heb nog wel meer , meestal verkoopt het goed op Marktplaats, maar momenteel is het huilen daar. Vind ik dan.
Hee Sanmi, weet niet of jij nog meeleest, maar jouw miskopen klinken mij weer erg leuk in de oren.
tja, de mijne is 42. Dat gaat dus niet lukken.

Iemand anders? Kleding ruil parties schijnen wel in te zijn!
beaugirl schreef op 02 februari 2008 @ 12:59:

Hallo ,

Iedereen heeft dit vast wel eens meegemaakt, veel geld neergeteld voor een bepaald kledingstuk, maar het vervolgens nooit aangetrokken omdat het simpelweg niet bij je past.

In het verleden overkwam me dit best vaak, nu let ik beter op, maar een dikke miskoop van mij is een kort colbertje (ruit) van Mexx. Beetje zware kwaliteit met een afneembare bontkraag. Best een mooi stuk, maar het is veel te netjes voor mij , ik draag meer stoerdere items,. En ik voel me niet thuis in dit jasje, terwijl het toch meende ik iets van 150 euro heeft gekocht. Zooo zonde.

Wat is jullie grootste miskoop ?

klinkt heel erg als het jasje wat van mij ook een van mijn grotere miskopen is geweest

;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven