Mode & Beauty alle pijlers

Wat raden jullie aan van Paula's Choice?

11-01-2020 10:25 53 berichten
Ik heb al veel geprobeerd qua gezichtsverzorging.
Momenteel loveli( reiniger, mist, day night oil) en soms oog creme q10 van kruidvat. maar volgens mij kan het beter
Ik lees veel goeds over paulas choice dus mss ga ik dat proberen als loveli op is

Maaar er zijn veel producteb toner bha exflo...etc
Wat raden jullie aan
Ik heb een normale tot droge huid ( denk ik) af en toe wst rode plekjes/ droge plekjes. Soms een pukkeltje ( denk hormonaal want het is meer sinds de stop met de pil) en rodige wangen soms meer soms minder

Het is trouwens wel erg duur zag ik!! Maar ja goede producten zijn ook wel wat waard maar dan koop ik graag meteen het goede
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n gevoelige huid hebt kun je misschien je geld beter besteden aan een dermatoloog, Vivajaline.

Toen ik met PC begon had ik 3 plekjes op mijn gezicht. 2 kleine, harde bultjes. Die verdwenen vrij snel maar ik had ook een plekje wat ik al jaren had. Ik dacht dat het een gesprongen adertje was of zo. Maar na een maand of 6 exfolianten en retinol gebruikt te hebben kwam er iets omhoog. Dat gesprongen adertje was gewoon een meeëter met een rood puntje wat heel diep zat.

Mijn huid is echt stukken beter dan een jaar geleden dus ik ben tevreden maar behalve die paar plekjes had ik niet echt problemen met mijn huid.
Dermatoloog is in mijn geval overdreven
Het is denk ik erg minimaal hoor
Heb een lichte huid en dan valt het snel op en ik ben erg kritisch
Ik zie álles bij mezelf. Anderen zien niks
Maar ik wil een mega strakke effen huid en dacht dat dat mss met een andere lijn lukt
Nou mijnrode vlekken werden toch erger weer..of t viel me meer op
Had net nieuwe spullen besteld maar heb die teruggestuurd
Ff naar loveli teruggegaan maar dat hielp ook niet
Gister ochtend wat ande4s gehaald. Biodermal reinigi g, biodermal pcle serum en biodermal sensitive fluide
Ook niet goedkoop maarja ik wil gewoon iets wat werkt
Tegelijkertijd neem ik nu biergist tabletten en heb ik mn beddengoed met ander wasmiddel gewassen
En vanmo was het veel minder vurig
Maar nu weet ik dus niet wat het nou veroorzaakt..maar eerst maar zien of het helemaal weg trekt nog en dan evt de biergist stoppen en kijken of het terug komt. Zo niet dan eens met mn gebruikelijke wasmiddel wassen. De biodermal kan dan blijven als dat goed blijft gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven