Mode & Beauty alle pijlers

wat vind jij de beste kapper van Rotterdam?

07-05-2012 10:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weer eens naar de kapper. Ik heb ontzettend moeilijk haar: heel veel, sliertig en dun bij de punten. Geen model in te krijgen (bandhaar).

Ik heb het een aantal jaar geleden eens bij Rob Peetoom laten knippen en dat was heel aardig. In de tussentijd een paar keer bij een andere salon geweest maar dat is het steeds net niet.

Ik wil weer eens goed geknipt worden. In principe wil ik best wel weer naar Rob Peetoom, maar misschien weten jullie een betere, fijnere kapper in Rotterdam?



Ik wil een kapper die echt goed naar mijn haar en gezicht kijkt en niet eentje die al begint te wassen nog voordat ie mijn haar gevoeld heeft. Mag best wat kosten.
Ik woon zelf niet in de buurt van Rotterdam, maar heb een vriendin daar die zweert bij Kinki Kappers, juist omdat ze persoonlijk advies geven. Ziet er altijd prima uit.
Alle reacties Link kopieren
Whoops, Groenendaal.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
@schnitzel ik heb zelf juist niet zo'n goede ervaring met Kinki. Ik vind het erg jeugdig en rommelig, misschien als ik 15 jaar jonger was....



@MD das niet in Rotterdam.... (of in de buurt)
Alle reacties Link kopieren
o wat erg... ik dacht echt dat je bedoelde dat whoops in groenendaal zat..... zie nu dat het hun naam is. Beetje dom, ik ga direct hun website bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Kinki is ook mijn vaste kapper in Rotterdam, ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
jammer. hun website is under construction. Heb jij persoonlijk goede ervaringen bij Whoops?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Kinki fan
Alle reacties Link kopieren
http://www.salonbackstage ... pper-rotterdam/index.html



Er zijn nogal wat zaken die zichzelf de beste vinden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://tupalo.com/nl/rotterdam/c/kapsalon



recensies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@bgb die had ik ook gevonden



Ik ben vooral op zoek naar ervaringen, dus ik ga even die recensielink lezen. (er is trouwens wel een topic over kappers in rotterdam, maar dat is alweer even oud).
quote:hannajohanna78 schreef op 07 mei 2012 @ 11:28:

@schnitzel ik heb zelf juist niet zo'n goede ervaring met Kinki. Ik vind het erg jeugdig en rommelig, misschien als ik 15 jaar jonger was....

ok, dat kan natuurlijk. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus geen idee. Mijn vriendin is wel al in de 40 dus ik geloof niet dat het alleen voor jeugdigen is
Alle reacties Link kopieren
quote:hannajohanna78 schreef op 07 mei 2012 @ 11:29:

o wat erg... ik dacht echt dat je bedoelde dat whoops in groenendaal zat..... zie nu dat het hun naam is. Beetje dom, ik ga direct hun website bekijken!Sorry, Whoops zit AAN de Groenendaal in Rotterdam, voor mij logisch maar natuurlijk niet voor mensen die niet weten waar de Groenendaal is.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Pino & Co aan de Pannekoekstraat.
Ik ga altijd naar hairish aan de Meent en kom elke keer weer blij naar buiten. Het kan even wachten zijn omdat ze niet met afspraken werken, maar het zijn goed geschoolde meiden. Ook fijn is dat ze erg betaalbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging ook altijd naar Hairish (Meent) maar sinds ik een keer bij Charm Hairdressers (naast het Bammetje aan de Nieuwe Binnenweg) ben geweest, ga ik altijd daar naar toe. Zij knipt mijn moeilijke haar tot nu toe het best.



Op de begane grond zit een herenkapper die ook scheert op de ouderwetse manier en het damesgedeelte zit achterin de zaak. Wat ook heel leuk is, ze hebben een hele gezellige bar met zithoek waar je gezellig kan zitten wachten tot je aan de beurt bent en lekkere Turkse thee krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Up
Alle reacties Link kopieren
Pino en Co, Pannekoekstraat. Wel de eigenaresse vragen. Enorm veel ervaring, goed advies, denkt mee maar is ook kritisch. Bovendien vind ik het mooi te zien hoe gedreven deze vrouw is: eigen salon die ze helemaal zelf heeft laten groeien tot huidige formaat, bestaan al ruim twintig jaar. Sowieso qua kleuradvies de allerbeste, is hun expertise.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, bijna vergeten, is een bijzaak maar wel een relevante: de koffie bij Pino en co is heeeerlijk! Alleen al daarvoor zou ik gaan
Ik heb al vaker goede berichten over Pino en Co gehoord, maar ben ook zo vaak teleurgesteld door de goede kappers. Je gaat leuk geföhnd de deur uit maar als je het dan zelf hebt gewassen is er van het in vele lagen geknipte haar niets meer over. Maar ik overweeg toch om het eens te proberen in de pannenkoekstraat.

Hoe zijn de prijzen daar?
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf wel tevreden over Rob Peetoom, mijn haar zat echt nog heel lang goed, zonder als te veel werk eraan.

Nu pas (noodgedwongen) bij de buurtkapper geweest en gepoogd het hetzelfde te laten knippen maar het lijkt nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven