Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor wimperserum raden jullie aan?

13-11-2017 21:26 18 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn verschillende wimperserums waar sommige helemaal enthousiast over zijn. Ik lees veel recenties maar ben het overzicht een beetje kwijt.

Over revitalash lees ik positieve dingen maar is erg prijzig. Over kruidvat eigen merk lees ik minder goede recenties en ook weer goede en dat wimperserum is wel goedkoop dat ik het dan niet vertrouw.

Wat ervaringen van jullie zou erg fijn zijn!
Deze, en ik lees vrijwel alleen positieve reacties
http://veracamilla.nl/2017/04/kruidvat- ... e-wimpers/
Ik gebruik nu ruim een half jaar dat van Kruidvat en ik kan niet anders zeggen dan dat het werkt als een tierelier! Ik geloofde nooit in dat soort dingen en heb het naar aanleiding van een ander topic hier toch gekocht. Juist omdat het goedkoop was dacht ik: ik probeer het.
En echt: het werkt (bij mij dan). Ik had hele korte wimpers en nu komen ze bijna tot aan mijn brillenglazen. Ook de onderwimpers zijn langer geworden.
Ik heb wel gelezen: als je er ooit mee stopt, dan worden je wimpers weer kort.....
Ik gebruikte eerst altijd Careprost en die werkte heel erg goed, maar ik kreeg er jeukende en rode ogen van en het spul bleef maar een maand goed. Ik ben overgestapt op de wimperserum van het Kruidvat en die werkt ook. Wel minder als die van Careprost, maar ik ben wel tevreden met die van het Kruidvat en dit serum blijft ook 6 maanden goed :)
Kruidvat
Ik heb ook careprost gebruikt, werkt als een tierelier als je het een paar weken lang elke dag opdoet. Ik kreeg vragen of ik nepwimpers had en ben op een gegeven moment maar weer gestopt. Na een maand of twee had ik weer normale wimpers. Je moet het dus wel echt consequent blijven gebruiken.
Oh ja, voor wenkbrauwen werkt het ook, maar je krijgt wel wat weerbarstige haren die alle kanten opgroeien :sarcastic:
Echt geweldig, dit :D
That was fucking stupid.
Kruidvat!! Werkt idd heel erg goed en is niet zo prijzig + je doet er lang mee. En voor wenkbrauwen gebruik ik het ook. En nog geen bijwerkingen of iets gehad.
Keep your head, heels and standards high???
Hier ook een tevreden Kruidvat-gebruiker. Ik kon het me eerst ook niet voorstellen voor een tientje, maar het werkt écht. He wat een goeie tip om het ook eens op mijn wenkbrauwen te smeren trouwens!
Nothing happens for a reason
Kruidvat! Werkt als een tiet. Ik heb superlange wimpers nu.
_Amand schreef:
13-11-2017 22:42
Echt geweldig, dit :D
Ja. Ik ben wel benieuwd naar jouw bijdrage aan dit topic. :proud:

Ik was aangenaam verrast door die van het Kruidvat! Alleen jammer dat ik hem kwijt ben geraakt... Toch maar een nieuwe halen want het lijkt erop dat ik hem echt niet terug ga vinden.
Zeg nou zelf; het is toch geweldig dat je een serum kunt kopen waar je wimpers van gaan groeien!
That was fucking stupid.
Absoluut! Ik ben blij dat ik niet 50 jaar vroeger geboren ben. Stel je voor...
Ik heb het wimperserum van Balea gekocht bij de DM. Kan niet echt Nederlandse reviews vinden, hoop dat het net zo goed werkt als die van Kruidvat.
Maar, op je wenkbrauwen? Ik ben mijn wenkbrauwen die in het verleden te dun geëpileerd zijn, aan het laten groeien en epileer nauwelijks nog. Tot nu toe groeit het niet heel regelmatig terug zeg maar.. Als ik het serum erop smeer, kan ik dan verwachten dat er meer haartjes terug groeien? Of dat de haartjes die er zijn vooral langer worden? Op dat laatste zit ik eigenlijk niet echt te wachten.
gekkootje wijzigde dit bericht op 14-11-2017 21:46
0.37% gewijzigd
Bearnaise schreef:
14-11-2017 19:10
Absoluut! Ik ben blij dat ik niet 50 jaar vroeger geboren ben. Stel je voor...
Precies! Mazzelaar :-D
That was fucking stupid.
Honnx schreef:
13-11-2017 21:26
Er zijn verschillende wimperserums waar sommige helemaal enthousiast over zijn. Ik lees veel recenties maar ben het overzicht een beetje kwijt.

Over revitalash lees ik positieve dingen maar is erg prijzig. Over kruidvat eigen merk lees ik minder goede recenties en ook weer goede en dat wimperserum is wel goedkoop dat ik het dan niet vertrouw.

Wat ervaringen van jullie zou erg fijn zijn!
Kijk eens op mijn Facebook pagina: beauty &body by Tamara
Careprost en kruidvatserum bevatten Bimatoprost. Bimatoprost is een verboden ingredient. Dit is bekend bij de VWA en hier is een zaak van gemaakt, omdat dit ingredient een medicijn is is en niet mag worden gebruikt in cosmetica.
Bimatoprost kan zorgen voor irisverkleuringen, huidverkleuringen en huidirritaties.
Je kunt beter een alternatief nemen met Isopropyl Cloprosternate of Myristoyl Pentapeptide 17. Deze stoffen zijn wel goedgekeurd en hebben niet die bijwerking. Dutchess of Beauty is een goedwerkend alternatief.
Succes :-)
Carma schreef:
16-11-2017 13:08
Careprost en kruidvatserum bevatten Bimatoprost. Bimatoprost is een verboden ingredient. Dit is bekend bij de VWA en hier is een zaak van gemaakt, omdat dit ingredient een medicijn is is en niet mag worden gebruikt in cosmetica.
Bimatoprost kan zorgen voor irisverkleuringen, huidverkleuringen en huidirritaties.
Je kunt beter een alternatief nemen met Isopropyl Cloprosternate of Myristoyl Pentapeptide 17. Deze stoffen zijn wel goedgekeurd en hebben niet die bijwerking. Dutchess of Beauty is een goedwerkend alternatief.
Succes :-)
Je zei dit ook al in het andere topic. Wat is jouw bron hiervoor? Ik heb gegoogeld maar kan niks vinden. Ik denk ook dat je de NVWA bedoelt.

Als er tarwe niet vermeld staat op een verpakking met couscous dan wordt er meteen een terugroepactie gedaan vanwege gevaar voor glutenintolerante mensen en hier is men eerst nog tijden bezig met een zaak voordat zoiets kan?

Ik vind het een beetje onwerkelijk.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven