Mode & Beauty alle pijlers

Welk ondergoed zie je niet zitten

04-05-2024 09:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het nog steeds moeilijk welk ondergoed ik aan moet doen in een broek of jurk/rok
wat je niet ziet zitten en wat ook lekker zit. Een string vind ik helaas echt niet lekker zitten.
Maar ik vind ook dat als je een string draagt in bv een rok dat je dan de putjes in je billen kan zien zitten, dat zie ik wel bij mezelf als ik dan in de spiegel kijk, maar bij veel vrouwen
zie ik echt helemaal niets zitten en vraag me dan echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Iemand goede tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
Onderbroek met lange pijpjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
margo30g schreef:
04-05-2024 09:56
Ik vind het nog steeds moeilijk welk ondergoed ik aan moet doen in een broek of jurk/rok
wat je niet ziet zitten en wat ook lekker zit. Een string vind ik helaas echt niet lekker zitten.
Maar ik vind ook dat als je een string draagt in bv een rok dat je dan de putjes in je billen kan zien zitten, dat zie ik wel bij mezelf als ik dan in de spiegel kijk, maar bij veel vrouwen
zie ik echt helemaal niets zitten en vraag me dan echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen.
Iemand goede tips?
Is de rok niet te strak in dat geval?
Alle reacties Link kopieren Quote
Chantelle softstretch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het hema katoenen fietsbroekje ideaal
Alle reacties Link kopieren Quote
Ten Cate secrets, meerdere modellen
Oh haha, ik dacht: wel ondergoed vind je lelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede kwaliteit rok kopen.
Iedere dag een kwartiertje steppen voor strakke billen zonder putjes.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Action heeft second skin broekjes, biker-short model. Gladde stof. Niet corrigeren. bij de HM heb je corrigerende broekjes die de boel glad trekken, ook met broekpijpjes.
Ik zie steeds ook reclame van miss mary. Ken ze persoonlijk niet, want vindt ze erg duur, maar is ook biker-short model.
Bij alle broekjes heb je het voordeel geen onderbroek-randje te zien, maar ook dat je geen schurende dijen krijgt, en niet geen genante momenten in blote kont als je bukt of als er een windvlaag komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
05-05-2024 18:31
Chantelle softstretch.
Ja deze!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel hangt ook af van de de stof van de rok.
Verder kun je er bijvoorbeeld ook spanx onder dragen icm met een string.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chantelle softstretch. Dure broekjes maar wel heel fijn. Ze zijn zo nu en dan in de aanbieding bij Zalando.
Alle reacties Link kopieren Quote
second skin van action. zowel het ondergoed als de schuurbroekjes. top!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Second skin van de Action inderdaad. Primark heeft er ook maar vind die Action fijner zitten. Ik heb er een hipster van en vorige week 2 broekjes met lange pijpjes van gekocht.

Ik zag ook dat Action inmiddels ook een stick heeft tegen schurende bovenbenen, geen idee of die wat is, heb zo'n stick van Decathlon en die werkt top.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven