Mode & Beauty alle pijlers

Welke gellak set voor thuis?

25-07-2021 15:51 55 berichten
Wie heeft er ervaring met een goede startset om zelf thuis gellak te doen? Ik zal het voornamelijk op vingernagels gebruiken, niet op teennagels. Je vindt ze van goedkoop tot duur en ik wil graag een miskoop voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Smoothnails heb ik in huis. Prima ervaring
Alle reacties Link kopieren
Blue Sky
Pink Gellac
Alle reacties Link kopieren
Poekie28 schreef:
25-07-2021 16:04
Blue Sky
Pink Gellac

Pink Gellac niet zo heel tevreden over....
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

ik heb deze en die bevalt goed
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf hele goede ervaringen met PinkGellac, zolang je de stappen maar goed volgt blijft het bij mij zo 3 weken zitten, tot dat het aan vervanging toe is.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook enthousiast over PinkGellac
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook PinkGellac, maar pas net gekocht, dus de 1e lak zit er nu net een paar dagen op (ik heb wel heel braaf alle stappen gevolgd ja). Ik was vooral al blij dat het er nog helemaal goed zat, aangezien normale nagellak vaak al na een uur ergens afgechipt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe tegenwoordig 2 laagjes gellac doorzichtig op mijn nagels en als dat droog is, gewone nagellak. Blijft dan ook lang goed zitten en scheelt een hoop geld, aangezien ik bergen potjes nagellak heb. Bij mij chipt het vooral omdat ik dunne nagels heb.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Soak off gel samen met een goede (uv)ledlamp. Heel tevreden. Mijn oude nagelsalon had deze ook. Supertevreden.
Heb toevallig deze week een pedicure gehad met pink gellak, en ben er blij mee maar vind het meteen zo’n investering. 130 euro voor een set plus wat lakjes. Maar als het het waard is….

De anderen ken ik niet. Ga ik eens even bekijken.
Kaboeki schreef:
25-07-2021 16:23
Pink Gellac niet zo heel tevreden over....
Wat gaat er verkeerd? Snel chippen?
Alle reacties Link kopieren
pointofview schreef:
25-07-2021 16:42
Ik heb zelf hele goede ervaringen met PinkGellac, zolang je de stappen maar goed volgt blijft het bij mij zo 3 weken zitten, tot dat het aan vervanging toe is.
Ik heb deze ook. Ik heb er inmiddels veel ervaring mee, en het ziet er prachtig uit, maar het blijft op mijn nagels beslist geen drie weken zitten. Een dag of tien ongeveer.
Ik vind het een prima set, niets mis mee. Inmiddels heb ik het al een tijdje niet gebruikt omdat ik het toch wel erg bewerkelijk vind, vooral het verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Colorado1975 schreef:
25-07-2021 18:06
Heb toevallig deze week een pedicure gehad met pink gellak, en ben er blij mee maar vind het meteen zo’n investering. 130 euro voor een set plus wat lakjes. Maar als het het waard is….

De anderen ken ik niet. Ga ik eens even bekijken.
€130,-? Volgens mij heb ik er veel minder voor betaald. Ik kijk nu op de site en zie inderdaad zulke prijzen, al zie ik ook 30% korting. Ik heb mijn set al een jaar of vier, schat ik, maar ik geloof dat ik er tussen de €65,- en €70,- voor betaald heb. Jeetje, wat een bizarre inflatie.
Je hebt ook een goedkopere set, 90 euro dacht ik, maar dan heb je maar 1 kleurtje.
Pink gellak is top! Pedicure vaarwel gezegd met de hoge prijzen voor alleen een lakje.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook pink gellac en bevalt prima. Ik heb zelf de Peel off base met de rubberbase, dat eraf weken vind ik niks. Blijft bij mij ook een dag of 10 zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat mijn nagels elke 3 wk doen met Pink Gellak en het blijft mooi. Bij 4 weken ook nog, maar dan is mijn uitgroei te groot
Supersas09 schreef:
25-07-2021 18:43
Hier ook pink gellac en bevalt prima. Ik heb zelf de Peel off base met de rubberbase, dat eraf weken vind ik niks. Blijft bij mij ook een dag of 10 zitten.
Hmmmm, dat klinkt ook goed! Dan heb je dus twee basis laagjes en dan de kleur? Begrijp ik het zo goed?
Alle reacties Link kopieren
Kaboeki schreef:
25-07-2021 16:23
Pink Gellac niet zo heel tevreden over....
Ik juist wel. 😊
Waarom jij niet?
Misschien toch maar even wat sparen en dan voor Pink G. kiezen als ik het zo hoor.
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
25-07-2021 18:45
Ik laat mijn nagels elke 3 wk doen met Pink Gellak en het blijft mooi. Bij 4 weken ook nog, maar dan is mijn uitgroei te groot
Ik gebruik de Pink Gellac ook bij nagelklantjes en als zij na 3 of 4 weken terugkomen, hebben ze inderdaad alleen uitgroei maar voor de rest alles keurig erop.

Zelf wissel ik tussen de 2 en 3 weken ivm uitgroei. Er bladdert bij ook niets af.
Alle reacties Link kopieren
Colorado1975 schreef:
25-07-2021 18:35
Je hebt ook een goedkopere set, 90 euro dacht ik, maar dan heb je maar 1 kleurtje.
Je hoeft niet per se hun lamp te nemen hè?!
Ik heb een goede ledlamp van een heel ander merk en ik gebruik verschillende merken gellak, waaronder dus Pink Gellac.
Ik heb nog een oude lamp staan, maar kan lastig inschatten of die goed is. Heb ooit het essence startpakket gekocht en dat was geen succes. Die lamp staat er nu nog steeds.

Misschien eens kijken hoe duur die Peel off bases etc. zijn en dan die essence lamp proberen.
Alle reacties Link kopieren
Colorado1975 schreef:
25-07-2021 18:06
Heb toevallig deze week een pedicure gehad met pink gellak, en ben er blij mee maar vind het meteen zo’n investering. 130 euro voor een set plus wat lakjes. Maar als het het waard is….

De anderen ken ik niet. Ga ik eens even bekijken.
Ik heb ook minder betaald voor de set maar heb m ook al een paar jaar.

Wil je de set echt aanschaffen ter vervanging voor de pedicure/manicure die je nu steeds laat doen? Dan heb je je investering er namelijk zo uit. Blijft natuurlijk wel een uitgave.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven