Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Ha plommetje!



Ben druk momenteel met werk en opleiding dus heb weinig van me laten horen helaas..druk, druk.



Ben in Maboussin EDT vandaag (en heb ook nog de EDP)..bah op de 1 of andere manier is dit mijn geur niet meer, te zwaar en veel. ;-(( Straks weer ff douchen



Zet ze wel even in mijn kast ver naar achter, mss een andere keer dat het 'beter valt 'zullen we maar zeggen.



Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Lionlily, ik vind Rose Essentielle een mooie geur.



Taylor, jammer dat Mauboussin verkeerd valt, hopelijk volgende keer beter!



Vandaag in Oud Shamash - The Different Company.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer ...Net na een giga opvlieger toch weer even gedoucht .Voel mij gelijk een stuk beter



Heerlijk afgekoeld en in alles van Chanel nr 5 nu .



Taylor, stom is dat he ? Misschien over een tijdje weer .Succes met je opleiding .Volgende week zal ik weinig posten ,ben dan handy woman in het huis van dochter .



fijne avond !!

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Baume du Doge - Eau d'Italie.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 22 juni 2011 @ 15:55:

Plom, ik heb twee miniaturen van Inoui, van Marktplaats en Ebay.



Wil ook heel graag een grote fles kopen, maar ik durf het niet aan, Inoui is al zo lang gediscontinueerd, ik wil geen honderden dollars betalen voor een geur die misschien (of waarschijnlijk) niet meer goed ruikt.



http://shop.ebay.com/i.ht ... _sacat=See-All-CategoriesZo heb ik mijn geur van vroeger uit Amerika laten komen. Heb hier nu twee flessen Sunwater van Lancaster staan en ik vind ze niet lekker meer ruiken. Zo zonder
Alle reacties Link kopieren
Jennie, wat jammer zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag !



Jeetje wat zonde Jennie ! Je kunt ze slijten op de plee ,ook zonde,maar beter dan weggooien .



Vandaag in Eau De Cartier EDT .



fijne zaterdag allemaal!

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag !



Jeetje wat zonde Jennie ! Je kunt ze slijten op de plee ,ook zonde,maar beter dan weggooien .



Vandaag in Eau De Cartier EDT .



fijne zaterdag allemaal!

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Arabie - Serge Lutens.



Arabie: cardamom, cumin, nutmeg, caraway, clove, bay leaf, date, candied mandarin peel, dried fig, balsamic resin, labdanum, tonka bean, benzoin, myrrh, cedar, sandalwood resin, musk.



Prachtige geur, kruidig en warm.



Fijne zonnige dag!



Alle reacties Link kopieren
Hoi ho,



Plom, nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat, maar beter laat dan nooit toch



Wat een weer he ineens, echt terrasjes weer! Helaas zat dat er niet in (bijenvolk in de tuin en met een drukke jongste dochter was dat wel spannend, maar een imker is langsgekomen gelukkig)



Dalida, ik denk dat ik Heure Exquise van AG ga kopen bij Lianne en nog iets van Bakel denk ik, maar ik kan maar zo met iets heel anders thuiskomen



Ik ben vandaag in Melograno van Santa Maria Novella

Een combinatie van de zachte zoetheid van de granaatappel en gepoederde bloemennoten, heerlijk met dit weer



Ik ga douchen

Fijne avond nog!
Hoi hoi



Je geur klinkt geweldig Berteke!



Ikzelf ben in No. 07 White Patchouli & Cedarwood - Rituals vandaag..ik vind dat deze geur erg lijken op Dior Homme

manlief heeft 'm nl ook.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,



Hey Berteke, bedankt voor je felicitatie ! Wat fijn dat je nu geen bijen meer hebt .Hadden en nest in de schuur ,elk jaar weer .Is het bij jullie ook zo dat je er vaker last van hebt ?



Klinkt wel erg goed Taylor !



Vandaag toch nog een dagje huis tuin keuken en als het mee zit in de tuin ,dus Sun op van Jil Sander .



Hele fijn zonnige dag !



Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Berteke, ik vind Heure Exquise echt prachtig, die zou ik zeker meenemen als ik jou was!

Sensueel, elegant en poederig, één van de mooiste geuren van Annick Goutal.



Taylor en Plom, jullie ruiken weer heerlijk!



Vandaag in Terracotta Huile du Voyageur (dry oil) en Terracotta Eau Sous le Vent (body mist) van Guerlain, ga straks lekker in het zonnetje zitten.



Fijne zonnige dag!



Jij ruikt ook heerlijk Dalida! Die bodymist wil ik ook nog eens aanschaffen!



Poe ee ben niet zo'n zonaanbidder..mij te warm nu.
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Taylor! Terracotta Eau Sous le Vent heeft de zachte geur van gardenia, erg lekker.

Hier is het ook behoorlijk warm, maar heb het al met al toch nog bijna twee uur uitgehouden in de zon.
Plom ik stuur je wel een proefje kan je 'm even uitproberen!



Girl gaat het goed met jou..?
Goedemorgen,



In G - Giorgio Beverly Hills vandaag.



Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Lief Taylor ! Ook goeie keuze voor vandaag !



Twee uur in de zon Dalida,pfft doe het je niet na,alleen met flink veel water om mij heen .



Girl,hoe is het met je ..?



Vandaag in Must EDP de Cartier .



Fijne dag !

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Plom, ik ben gek op de zon, helaas is ie vandaag nergens te bekennen!



Vandaag in Pegaso - Etro (proefje).



Pegaso: bergamot, neroli, basil, pepper, iris, cedar, labdanum, benzoin.



Fijne dag!



Hoi hoi



In Vicolo Fiori - Etro.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Vandaag in Dzing! - L'Artisan Parfumeur.



Fijne dag!



Goedemorgen,



In Fiorucci - Fiorucci vandaag, lekker zoet



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Estee Lauder: Pleasures heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Debster, mooie geur is dat he, Pleasures!

Heb hem altijd met veel plezier gedragen, net als Pleasures Intense.



Vandaag weer in Dzing! - L'Artisan Parfumeur.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goede avond .



Dankzij Taylor in No. 07 White Patchouli & Cedarwood Rituals( proefje) Heerlijk !!Super bedankt



Ga zo douchen na weer een dagje klussen en dan in alles van Chanel nr 5 .



Fijne avond nog .

Plom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven