Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur heb jij op je nagels?

07-11-2018 17:48 323 berichten
Heb voor de verandering bruin kleurtje op mijn nagels. Ik dacht doe eens gek, mooie herfstkleur.
Nou vind het niks aan voel me net een oudwijf.
De volgende keer wil ik zwart.


Welke kleur heb jij op je nagels?
Altijd hetzelfde?
Afhankelijk van het seizoen?
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
15-12-2018 12:53
Zo grappig dat je hier steeds weer terugkomt om dit soort teksten te posten :rofl:

En al die vreselijke bevooroordeelde typeringen die je dan aanhaalt, dat vind ik pas ordinair, om zo over je medemens te praten.

Ik zie ook dat je verwijderd bent |-)
Tja, blijkbaar is de vrijheid van meningsuiting hier ver te zoeken, en mag je alleen posten als je het allemaal geweldig mooi vindt, maar zodra je het ordi vindt en dat laat weten, mag het blijkbaar niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-12-2018 16:14
Tja, blijkbaar is de vrijheid van meningsuiting hier ver te zoeken, en mag je alleen posten als je het allemaal geweldig mooi vindt, maar zodra je het ordi vindt en dat laat weten, mag het blijkbaar niet.
dan begrijp jij het niet goed. je mag best zeggen dat je iets niet mooi vind, geen probleem. dan zeg je namelijk; ik vind dat niet mooi PUNT. maar waar het om gaat is dat jij vervolgens hele volksstammen begint te beledigen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-12-2018 16:52
dan begrijp jij het niet goed. je mag best zeggen dat je iets niet mooi vind, geen probleem. dan zeg je namelijk; ik vind dat niet mooi PUNT. maar waar het om gaat is dat jij vervolgens hele volksstammen begint te beledigen.
Dus als je iets leuk vindt, mag en moet je dat vooral in allerlei toonaarden uiten, maar als je iets niet leuk/mooi of zelfs ordi vindt, dan mag je niet zeggen waarom en waaraan het je doet denken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-12-2018 18:37
Dus als je iets leuk vindt, mag en moet je dat vooral in allerlei toonaarden uiten, maar als je iets niet leuk/mooi of zelfs ordi vindt, dan mag je niet zeggen waarom en waaraan het je doet denken?
ja dat mag wel, mits je er niemand mee beledigt.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-12-2018 19:39
ja dat mag wel, mits je er niemand mee beledigt.
Ik heb ook niemand beledigd. Ik noemde alleen dat het me deed denken aan een bepaalde sociale klasse. Niemand persoonlijk genoemd. Mag dat ook al niet meer? Dus als iemand anders in een ander topic zegt dat hij iets "kak" vindt, dan is dat ook goed genoeg voor een waarschuwing en het verwijderen van de post?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
16-12-2018 20:24
Ik heb ook niemand beledigd. Ik noemde alleen dat het me deed denken aan een bepaalde sociale klasse. Niemand persoonlijk genoemd. Mag dat ook al niet meer? Dus als iemand anders in een ander topic zegt dat hij iets "kak" vindt, dan is dat ook goed genoeg voor een waarschuwing en het verwijderen van de post?
Jij mag van mij ook best poep zeggen hoor, ipv kak.
laten we dit topic nou niet kapen voor nutteloze discussie. ik daag je uit een leuke foto van jouw gelakte nagels te posten.
Don't cry, buy a bag and move on.
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-kleuren

40% korting én 4e nagellak gratis!
Eva_1983 schreef:
15-12-2018 11:46
Ik wil een startersset gelnagellak aanschaffen.
Iemand tips voor merk en welke remover?
En gellak of striplac
Pinkgellac heeft forse aanbiedingen op dit moment en ze hebben ook een heel fijne starters set.


Ik heb heel veel gehad aan de tip niet meer op te ruwen en primer te laten staan. Ik peuter de lak er met gemak en zonder schade van af! Blijft alsnog heel lang mooi. Heb net weer een flinke bestelling gedaan :$ ..

Wil graag zelf een french kunnen en miste een accentkleur voor op de ringvingers
Daarvoor twinkle, luxury gold, silver en een glitter goud voor gekocht. Verder nog donker groen, donker grijs, en rood.

Kan niet wachten!!!
Ik ben ook heel benieuwd naar de matte finish. Die heb ik ook gekocht.

Misschien leuk voor kerst dit jaar; 4 nagels rood mat en 1 goud.

Waar kopen jullie tierelantijntjes voor er op? Diamantjes enzo?
Feline jij hebt toch pas een startersset gellak gekocht?
Ben je tevreden?
Welk merk heb je?
Kost het veel tijd om te verwijderen?
Hoe lang blijft het zitten?
Ik overweeg ook om een startersset aan te schaffen.
Féline schreef:
19-12-2018 03:07
Ik ben ook heel benieuwd naar de matte finish. Die heb ik ook gekocht.

Misschien leuk voor kerst dit jaar; 4 nagels rood mat en 1 goud.

Waar kopen jullie tierelantijntjes voor er op? Diamantjes enzo?
You go girl!
Ik heb ook een tijdje zelf mijn nagels gedaan en je bespaard er zoveel geld mee. Ik ga het ook weer oppakken in het nieuwe jaar denk ik.
Ik had op marktplaats een heel wiel met tierelantijntjes over gekocht voor een spotprijs.
Was van een nagelstyliste die ermee stopte en van het spul af moest.
Misschien daar eens kijken?
Afbeelding

Cool!

Ik heb een lichtelijke glow in the dark nagelobsessie. 💅 💖
Ik heb oudroze en daaroverheen een krantenprint! Staat erg mooi.
Het is alleen de eerste keer dat ik met krant heb gewerkt en ik zie wel dat ik nog even moet oefenen ;-)
Polkadot28 schreef:
19-12-2018 09:32
Ik heb oudroze en daaroverheen een krantenprint! Staat erg mooi.
Het is alleen de eerste keer dat ik met krant heb gewerkt en ik zie wel dat ik nog even moet oefenen ;-)
Ik kende dit helemaal niet!

Ziet er gaaf uit.
Soulsista schreef:
19-12-2018 09:35
Ik kende dit helemaal niet!

Ziet er gaaf uit.
Ziet er inderdaad erg gaaf uit. Ik kwam het tegen op Pinterest en moest het proberen! Nog even oefenen om het er netter uit te laten zien, maar ik ben er wel al gek op!
Eva_1983 schreef:
19-12-2018 08:52
Feline jij hebt toch pas een startersset gellak gekocht?
Ben je tevreden?
Welk merk heb je?
Kost het veel tijd om te verwijderen?
Hoe lang blijft het zitten?
Ik overweeg ook om een startersset aan te schaffen.
Ik heb die van pinkgellac met 1 gratis nagellak en 3 extra kleuren te kiezen. Ben erg tevreden. Prima uitleg, goede service, veel keuze en giga korting.

Vlak voordat ik hiermee begon heb ik mn nagels bij een Chinese mevrouw laten gellacken. Zij heeft helaas mijn nagels erg opgeruwd met een vijl waardoor ze eerst erg kwetsbaar waren en ik (ook mijn eigen) gellac er niet meer vanaf kreeg zonder met een pincet te bikken. Toen bleef het dus ook makkelijk 2 weken zitten.

Mijn nagels zijn inmiddels weer iets gladder en ik gebruik de primer die erbij zit niet meer. Vanochtend na 6 dagen dragen kwam er 1 chipje los en ik heb zonder moeite alles eraf kunnen pulken.

Ik zou het dus zeker aanraden.
Féline schreef:
19-12-2018 11:30
Ik heb die van pinkgellac met 1 gratis nagellak en 3 extra kleuren te kiezen. Ben erg tevreden. Prima uitleg, goede service, veel keuze en giga korting.

Vlak voordat ik hiermee begon heb ik mn nagels bij een Chinese mevrouw laten gellacken. Zij heeft helaas mijn nagels erg opgeruwd met een vijl waardoor ze eerst erg kwetsbaar waren en ik (ook mijn eigen) gellac er niet meer vanaf kreeg zonder met een pincet te bikken. Toen bleef het dus ook makkelijk 2 weken zitten.

Mijn nagels zijn inmiddels weer iets gladder en ik gebruik de primer die erbij zit niet meer. Vanochtend na 6 dagen dragen kwam er 1 chipje los en ik heb zonder moeite alles eraf kunnen pulken.

Ik zou het dus zeker aanraden.
Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de uitgebreide uitleg! :)
Zit in het pakket in principe alles wat je nodig hebt?
En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Het is weer bijna kerst.. Ik ga voor felrode nagels. :heart:
Eva_1983 schreef:
19-12-2018 12:20
Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de uitgebreide uitleg! :)
Zit in het pakket in principe alles wat je nodig hebt?
En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Ja alles. Geen aanvullende dingen meer nodig. Staat op de website. Had er 4 kleuren nog bij dus weet even niet precies hoeveel.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
16-12-2018 20:39
Jij mag van mij ook best poep zeggen hoor, ipv kak.
laten we dit topic nou niet kapen voor nutteloze discussie. ik daag je uit een leuke foto van jouw gelakte nagels te posten.
Ik heb gewoon nette verzorgde nagels puur natuur. Vind die nagels met allerlei steentjes en glitters en printen erop afschuwelijk (en ja, ordinair, sorry), zeker als die nepnagels dan ook nog eens een centimeter langer zijn dan normale nagels. Mooie gelakte nagels op normale lengte kan ik mooi vinden, maar niet al dit soort uitwassen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
19-12-2018 09:29
Afbeelding

Cool!

Ik heb een lichtelijke glow in the dark nagelobsessie. 💅 💖
Afbeelding

:hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
19-12-2018 23:28
Afbeelding

:hihi:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hier gister de chemistry green gedaan met een ringvinger zwarte glitter weet het nummer even niet. Ik merk wel dat mijn nagels steeds dunner worden. Voordat ik met pg begon twee maanden terug zijn een keer verpest doordat ik als groen blaadje acryl aangepraat gekregen had.
Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
19-12-2018 23:28
Afbeelding

:hihi:
Cool kleurtje, gewoon aan laten die nagels. Ikzelf nu Essie Watermelon op mijn vingers en bloedrood op mijn tenen.

Zo met rode teennagels liep ik ooit eens met jezus nikes over een camping, vraagt er een meisje, jaar of 5, waarom ik bloed op mijn nagels had 😂 leuke opmerking van zo'n meisje.
fietsen varen vrouwelijk doen
binkie schreef:
20-12-2018 06:51
Hier gister de chemistry green gedaan met een ringvinger zwarte glitter weet het nummer even niet. Ik merk wel dat mijn nagels steeds dunner worden. Voordat ik met pg begon twee maanden terug zijn een keer verpest doordat ik als groen blaadje acryl aangepraat gekregen had.
Iemand tips?
Ruw je ze nog op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven