Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur heb jij op je nagels?

07-11-2018 17:48 323 berichten
Heb voor de verandering bruin kleurtje op mijn nagels. Ik dacht doe eens gek, mooie herfstkleur.
Nou vind het niks aan voel me net een oudwijf.
De volgende keer wil ik zwart.


Welke kleur heb jij op je nagels?
Altijd hetzelfde?
Afhankelijk van het seizoen?
daenerys79 schreef:
29-01-2019 06:40
ik weet een trucje, was verbaasd hoe goed het werkt!

Neem 5 wattenschijfjes en knip ze door midden
maak ze goed nat met remover
leg op iedere nagel zo’n watje en wikkel een stukje alufolie om je vingertop en het watje dat het goed is afgedekt
laat 5 min zitten en als je het eraf haalt wrijf je de lak er zo af.
Gebruiken jullie geen basecoat??? Nooit last van die glitters, duurt misschien 3 seconden langer dan normaal om de glitters van mijn nagels af te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
29-01-2019 07:57
Gebruiken jullie geen basecoat??? Nooit last van die glitters, duurt misschien 3 seconden langer dan normaal om de glitters van mijn nagels af te krijgen.
echt? nou ook met basecoat duurt het erg lang. welke basecoat heb je dan? peel off?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook basecoat, maar ook dan vind ik het lastig de glitters te verwijderen. Gebruikte soms wel een sneldrogende topcoat en bij glitternagellak gebeurde het dan weleens dat het hele stuk nagellak er in 1x af was gevallen, alsof het nepnagels waren die los kwamen. Ging ik werken met 10 perfect gelakte nagels, kwam ik thuis bleek ik nog maar 7 gelakte nagels te hebben :facepalm:
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Ik gebruik alleen een glansje. Blanke nagellak dus. In de zomer wel een roze kleurtje op mijn teennagels. Vind ik vrolijk en verzorgd staan. Kleur op mijn handen is biij mij binnen 1 dag beschadigd dus daar begin ik maar niet aan. Vaak ook geen nagellak maar een glansje vind ik wel verzorgd staan. Net of je toch iets meer moeite hebt gedaan voor je uiterlijk zonder er extreem opgetut uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
ik ga morgen mijn nagels weer doen als ik tijd heb, ik heb mijn nieuwe stempelplaatjes binnen die ik besteld had bij Alie
Don't cry, buy a bag and move on.
Dae succes als je vandaag je nagels gaat doen. Hopelijk zien we weer een foto tegemoet van het resultaat.
Glitters zijn inderdaad een drama om te verwijderen maar dat zal ook wel komen omdat ik lijm gebruik om de glitters aan te brengen in plaats van een topcoat..
En ik wil ook niet met glitternagels naar het werk.
Meestal glitter ik dus in het weekend maar nu al een tijd niet gedaan omdat ik het inderdaad een gedoe vind met het weghalen ervan.
Ben de laatste tijd aan het experimenten met kleurtjes die ik normaliter nooit op zoudoen.
Mijn volgende kleur wordt wit.
Ga zelf mijn nagels doen.
Zal wel weer een frustratie van jewelste worden zoals altijd wanneer ik zelf ga lopen klooien met nagellak, maargoed ik hoop nog op een wonder..
Misschien dat de beautygoden mijn gebeden eindelijk hebben verhoord en mijn nagellak skills hebben geupgrade. ;-)

Vingers gekruisd.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
30-01-2019 09:26
Dae succes als je vandaag je nagels gaat doen. Hopelijk zien we weer een foto tegemoet van het resultaat.
Glitters zijn inderdaad een drama om te verwijderen maar dat zal ook wel komen omdat ik lijm gebruik om de glitters aan te brengen in plaats van een topcoat..
En ik wil ook niet met glitternagels naar het werk.
Meestal glitter ik dus in het weekend maar nu al een tijd niet gedaan omdat ik het inderdaad een gedoe vind met het weghalen ervan.
Ben de laatste tijd aan het experimenten met kleurtjes die ik normaliter nooit op zoudoen.
Mijn volgende kleur wordt wit.
Ga zelf mijn nagels doen.
Zal wel weer een frustratie van jewelste worden zoals altijd wanneer ik zelf ga lopen klooien met nagellak, maargoed ik hoop nog op een wonder..
Misschien dat de beautygoden mijn gebeden eindelijk hebben verhoord en mijn nagellak skills hebben geupgrade. ;-)

Vingers gekruisd.
Wit vind ik lastig, bij mij wordt het nooit mooi egaal. een paar dunne laagjes werken bij mij wel beter dan 1 dikke laag. Desnoods verdun ik de lak met wat remover.
ik heb nog niks gedaan, helaas. ben druk met een nieuw huis en verhuizing dus ik ben aan het opruimen geslagen vandaag.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik heb sinds vorig jaar een set van Pink Gellac en ben daar erg tevreden over! Ik lees net de tip om je nagels niet op te ruwen en geen primer te gebruiken zodat de lak er makkelijk er gehaald kan worden. Natuurlijk gelezen net nádat ik mn nagels heb gedaan ;) ga het trucje de volgende keer eens gebruiken.
Heb nu Cloudy Blue op.
Alle reacties Link kopieren
Levo schreef:
23-01-2019 16:21
Heb deze week simpel grijs op. Verrast door de kleur. Weer eens wat anders.
Die grijze ga ik vaker doen, maar nu weer een keer felroze, gewoon omdat het kan!
Dae gefeliciteerd met je nieuwe huissie!
Hoop dat je gauw een momentje kunt pakken om je nagels te doen.
Ik heb een witte gel nagellak van Sally Hansen op de kop getikt.
Je hebt er geen lamp bij nodig.
Zal na een dag wel weer afbladderen maar ik wil het een keer geprobeerd hebben.
Zal jouw tips in mijn achterhoofd houden als ik ermee aan de slag ga.
Ben nu ff te lui ervoor maar ik heb nog het hele weekend de tijd.
Vind het soms ook wel even lekker om een paar dagen niks op mijn nagels te hebben.
Back to basic haha.
Levo schreef:
01-02-2019 16:29
Die grijze ga ik vaker doen, maar nu weer een keer felroze, gewoon omdat het kan!

Mijn favoriete zomerkleurtje :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie echt een megafoto in beeld maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, sorry allemaal als het er vreemd uit ziet
Deze is speciaal voor soulsista :-D Zie je ook gelijk mijn zielige gebroken nageltje...
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
01-02-2019 19:21
Hahaha, ik zie echt een megafoto in beeld maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, sorry allemaal als het er vreemd uit ziet
Deze is speciaal voor soulsista :-D Zie je ook gelijk mijn zielige gebroken nageltje...
Ik zie de foto in een normaal formaat.
En ik ben verliefd op jouw nagels. :heart:
Hoelang blijft het zitten want dan ga ik het misschien ook bestellen.
De gebroken nagel valt niet heel erg op hoor, maar ik hoor goede verhalen over de nagelverharder van het kruidvat geeft net wat meer stevigheid aan de nagel zodat deze minder snel breekt..
Hier nog steeds niks gedaan aan mijn nagels, ik moet de badkamer vandaag schrobben dus kan ook maar beter even wachten ermee.
Alle reacties Link kopieren
Olijfkleurig.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik heb helemaal niets op mijn nagels, en ze zijn altijd kort geknipt.
Ik vind nagellak er vies en lelijk uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Dae, mijn nagels zijn ook klaar beetje donker roze zijn ze geworden.

Dacht doe het simpel deze maand :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Taupe!
Afbeelding
Foto niet citeren ivm herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Mooi kopjechino
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
26-01-2019 17:23
God schiep de vrouw met lippen, maar ze waren niet goed genoeg. Die moesten opgespoten worden.
God schiep de vrouw met borsten, maar ze zijn nooit goed, dus ze moeten vergroot/verkleind/verstevigd worden.
God gaf de vrouw nagels, maar ook die zijn nooit goed genoeg, want er moeten gelnagels op, plaknagels op, kleuren op, strass op, plaatjes op, enz.

Als God het een vrouw al niet naar de zin kan maken, wat verwacht je dan van een gewone sterfelijke man?
ik geloof niet in god... mij pa zaliger zei altijd "je moet je eigen hersens gebruiken" en ja ik lak mijn nagels... :lol:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
29-01-2019 22:26
ik ga morgen mijn nagels weer doen als ik tijd heb, ik heb mijn nieuwe stempelplaatjes binnen die ik besteld had bij Alie
ik :flirting: Alie ... heb mijzelf een verbod opgelegd. Ik heb een koektrommel vol met nagelstickertjes... :love:
Nagels van ringvingers in een afwijkend kleurtje en dan sticker erop...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
02-02-2019 15:36
ik :flirting: Alie ... heb mijzelf een verbod opgelegd. Ik heb een koektrommel vol met nagelstickertjes... :love:
Nagels van ringvingers in een afwijkend kleurtje en dan sticker erop...
een koektrommel maar.... ik heb 3 lades vol met nagellak, poeders, stickers, stempels, tape, stempellakjes..... :-$
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
02-02-2019 12:41
Ik zie de foto in een normaal formaat.
En ik ben verliefd op jouw nagels. :heart:
Hoelang blijft het zitten want dan ga ik het misschien ook bestellen.
De gebroken nagel valt niet heel erg op hoor, maar ik hoor goede verhalen over de nagelverharder van het kruidvat geeft net wat meer stevigheid aan de nagel zodat deze minder snel breekt..
Hier nog steeds niks gedaan aan mijn nagels, ik moet de badkamer vandaag schrobben dus kan ook maar beter even wachten ermee.
Het ligt eraan wat ik doe, maar gemiddeld blijft het een dag of 4/5 mooi. dan bladderen meestal de randjes af en dan vind ik het lelijk dus haal ik het er weer af.
Maar ik stempel zo vaak dat het me niet zoveel tijd meer kost om het te doen. oefening baart kunst... :-D
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven