Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur heb jij op je nagels?

07-11-2018 17:48 323 berichten
Heb voor de verandering bruin kleurtje op mijn nagels. Ik dacht doe eens gek, mooie herfstkleur.
Nou vind het niks aan voel me net een oudwijf.
De volgende keer wil ik zwart.


Welke kleur heb jij op je nagels?
Altijd hetzelfde?
Afhankelijk van het seizoen?
pejeka schreef:
07-11-2018 19:00
Niks, wat is er mis met de kleur die je nagels van nature hebben? Als ze gezond zijn, hebben ze een mooie roze kleur, dus waarom een andere kleur willen?
Saaierd.
pejeka schreef:
07-11-2018 19:00
Niks, wat is er mis met de kleur die je nagels van nature hebben? Als ze gezond zijn, hebben ze een mooie roze kleur, dus waarom een andere kleur willen?
Er is niks mis met geen nagellak. Maar ik vind dat ik er leuker uitzie met nagellak. Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen waarom mensen, die in principe van nature al mooi zijn, want ze zijn mens, van alles uithalen om zichzelf te verfraaien. Toch worden er miljarden verdiend in de verfraaiingsindustrie.
Alle reacties Link kopieren
Soort van groen blauw kleur nu. Essie Go Overboard. Past wel mooi nu ik weer aan boord ben.
fietsen varen vrouwelijk doen
Féline schreef:
07-11-2018 19:00
Hoe lang blijft gellak zitten? Is dat de moeite waard? Op dit moment draag ik geen nagellak (mag niet met werk), maar binnenkort kan het weer!
Bij mij blijft het 3 weken mooi zitten.
Tenen: kleur Beetlejuice van Catrice. Hele mooie toffe kleur. Op tenen altijd effen kleur, heb verschillende kleuren die ik graag afwissel.

Vingernagels nu alleen glanslaagje met nagelverharder. Zodra ik ze weer mooi en lang genoeg aangegroeid vind weer french manicure.

Ik doe alles zelf.
Alle reacties Link kopieren
made@kate schreef:
07-11-2018 19:07
Er is niks mis met geen nagellak. Maar ik vind dat ik er leuker uitzie met nagellak. Je kunt je natuurlijk sowieso afvragen waarom mensen, die in principe van nature al mooi zijn, want ze zijn mens, van alles uithalen om zichzelf te verfraaien. Toch worden er miljarden verdiend in de verfraaiingsindustrie.
Klopt, maar ik gruw echt van die vrouwen met meterslange nepnagels in felle kleuren... alsof ze klauwen hebben. Brrr… niet mooi. En ik snap ook nooit zo waarom een man wel knap kan zijn zonder make-up en nagellak. Kan een vrouw toch ook?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Soulsista schreef:
07-11-2018 19:10
Bij mij blijft het 3 weken mooi zitten.
Zonder ook maar een enkel chipje eraf?
Niks.

Ik heb wel wat potjes nagellak en af en toe denk ik, joh, ik doe eens wat op. Maar het zit te weinig in mijn systeem om het consequent te doen. Het bladdert ook snel af en dan is het na een dag of 2 al lelijk geworden. Wil geen rekening hoeven houden met mijn nagellak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de laatste tijd eigenlijk vrij vaak een mooie grijze lak van de Hema op. Ik vind zwart niet mooi omdat ik echt lange nagels heb, dus dat draag ik nooit, maar omdat ik wel veel zwarte kleding draag vind ik grijs een mooie neutrale kleur. Ik switch eigenlijk de afgelopen tijd meestal tussen grijs en een lila/roze achtige kleur. In de zomer wisselde ik tussen babyroze en een mooie turquoise kleur. Maar in de zomer draag ik ook heel veel kleding waar blauw/turquoise/petrol in zit.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
07-11-2018 19:11
Klopt, maar ik gruw echt van die vrouwen met meterslange nepnagels in felle kleuren... alsof ze klauwen hebben.
Het is ook meer iets dat vrouwen van elkaar mooi vinden, mannen houden meer van een klassieke french manicure oid.
Niet van lang en niet van felgekleurd
Teennagels in de zomer overigens wel altijd (maar daar hoef ik ook verder niet naar om te kijken, blijft toch wel zitten). Altijd roze.
Alle reacties Link kopieren
Nu rood. Maar ik wissel zo om de 4 dagen. Zwart. Grijs. Bordeaurood. Paars. Lila. Kobaltblauw. Donkerroze. Soms french. Nooit lichte parelmoer. Hou ik niet van. Ik heb mooie handen en kan een knalkleur goed hebben.
Alle reacties Link kopieren
Op m'n nagels zit altijd roze, af en toe grijze glitter.
Féline schreef:
07-11-2018 19:11
Zonder ook maar een enkel chipje eraf?
Ja, vriendin.
3 weken chipvrij.

Maar het hangt er ook vanaf hé.
Deed het een tijdje zelf met van die sensationnail meuk en dat bleef voor geen meter zitten.
Als je het zelf wil gaan doen zou ik dus wel even investeren in kwalitatief goed spul.
pejeka schreef:
07-11-2018 19:11
Klopt, maar ik gruw echt van die vrouwen met meterslange nepnagels in felle kleuren... alsof ze klauwen hebben. Brrr… niet mooi. En ik snap ook nooit zo waarom een man wel knap kan zijn zonder make-up en nagellak. Kan een vrouw toch ook?
Ik hou ook niet van lange (nep)nagels en ook niet van schilderijtjes op nagels (behalve voor een themafeest). Mijn man trouwens ook niet. Ik word er niet per se knapper van, maar het staat wel leuker, vind ik. Net als met een interieur ofzo. Het kan prima zonder kaarsjes. Toch vind ik het gezelliger met.

En geloof mij, ik zou als vrouw willen dat het niemand iets kon schelen hoe ik eruit zag. Het zou me honderden euro's en heel veel uren en onzekerheden schelen. De realiteit is echter dat ik wel degelijk beoordeeld word op uiterlijkheden. En nagellak is voor mij een van de relatief simpele manieren om er leuk(er) uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
Nu rood.. sowieso vaak rood.. maar soms ook ineens wat anders en dat varieert van grijs tot paars tot weet ik veel wat. Mijn man vind rood wel het allermooist en zegt dat ook.
Ik heb ook gellac en lange nagels. Wel mijn eigen lange nagels overigens.

Ik doe wel eens een glitter maar dat verveelt me altijd te snel dus dat doe ik vaker niet dan wel.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Fuchsia roze. Meestal felle kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Meestal zwart, donkergrijs(satin) rood, paars, groen( erg donker) of holo zwart : heart: .

Vraagje voor de gellak kenners(ik heb echt nul ervaring) is het mogelijk I'm een normale lak aan te brengen en na het drogen een doorzichtige gellak er over te lakken(zoveel mooie kleuren maar na vijf dagen is het al niet meer mooi)?
Alle reacties Link kopieren
Nu Rood, van de Hema. Ik heb het afgelopen jaar bijna geen nagellak gedragen in de hoop dat mijn nagels sterker zouden worden. Ik droeg voorheen vaak roodtinten of blauwtinten. :)

Dit topic doet me eraan denken dat ik vandaag mijn nagellak er weer af moet halen. Ik gok dat ik zo voor een donkergroene kleur ga.
Dyslexie
Alle reacties Link kopieren
Noppes; ik vind het te vervelend om ze te onderhouden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bordeaux rood. In de herfst/winter altijd de donkere kleuren. Zwart, donkerblauw, bordeaux rood, donkergroen. In de lente/zomer vrolijke kleurtjes.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
07-11-2018 19:00
Niks, wat is er mis met de kleur die je nagels van nature hebben? Als ze gezond zijn, hebben ze een mooie roze kleur, dus waarom een andere kleur willen?
Niks mis mee, maar nagellak is ook mooi. En het staat vaak verzorgd, of het valt lekker op, of het past bij je outfit, of het is kerst en dan heb ik rood met groen. Gewoon omdat het leuk is of omdat ik er zijn in heb, in een bepaalde mood ben.
Bij jouw opmerking moet ik denken aan een Hema onderbroek. Het is ondergoed, ok. Maar soms wil je een hipster aan, of een mooie kanten slip, of een felgekleurde Rio. Juist leuk die afwisseling.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Krijg spontaan weer zin in een nieuw kleurtje. Ik heb meestal roze of een nude tint, in hou niet van rood of heel donker. Altijd wel vrolijke kleuren of iets nude of parelmoer.
Eerder deed ik zelf french maar daar heb ik momenteel geen tijd meer voor.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
07-11-2018 19:00
Niks, wat is er mis met de kleur die je nagels van nature hebben? Als ze gezond zijn, hebben ze een mooie roze kleur, dus waarom een andere kleur willen?
Met die natuurlijke kleur is niets mis. Maar iedere dag een boterham met kaas gaat ook vervelen. En voortaan bij de dealer ook alleen nog maar keuze uit een zilvergrijze auto. in de kledingwinkel alleen nog maar saai beige, meubelwinkels alleen nog maar saaie grijze banken. Tja waarom zou je in hemelsnaam een keuze willen? maakt alles zo ontzettend lastig ook... :facepalm:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
littleme2 schreef:
07-11-2018 20:10
Meestal zwart, donkergrijs(satin) rood, paars, groen( erg donker) of holo zwart : heart: .

Vraagje voor de gellak kenners(ik heb echt nul ervaring) is het mogelijk I'm een normale lak aan te brengen en na het drogen een doorzichtige gellak er over te lakken(zoveel mooie kleuren maar na vijf dagen is het al niet meer mooi)?
Ja hoor dat kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven