Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur heb jij op je nagels?

07-11-2018 17:48 323 berichten
Heb voor de verandering bruin kleurtje op mijn nagels. Ik dacht doe eens gek, mooie herfstkleur.
Nou vind het niks aan voel me net een oudwijf.
De volgende keer wil ik zwart.


Welke kleur heb jij op je nagels?
Altijd hetzelfde?
Afhankelijk van het seizoen?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-11-2018 16:10
Ik heb net 2 kleurtjes binnen gekregen die ik nog wilde hebben, twijfel twijfel welke ik nu op ga doen...

Afbeelding

Essie Shearling darling

Afbeelding

Essie Mauve tivation

Die onderste is gaaf! Bovenste is voor mij te donker. Vandaag niet gelukt om naar de etos te gaan, morgen toch echt even binnenlopen.

Heb je al n kleur gekozen trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga straks even lakken.
Denk wel die Mauve tint, die andere vind ik wat meer winter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
09-11-2018 16:14
Ik heb donkerpaarse essie lak op, met poeder metallic gemaakt. Beetje paars blauw nu. En met witte lak een ruitje erover gestempeld. Erg goed gelukt, al zeg ik het zelf...
Afbeelding
Ben ik nou gek of zitten die ruitjes niet op elke nagel hetzelfde? Beetje rommelig. Waar komt trouwens het idee vandaan dat nagels moeten worden opgeleukt met plaatjes, steentjes, prints enz? Vind het nogal kamp.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Blondkoppie schreef:
08-11-2018 22:40
Ik zie groen :geek:
Afhankelijk van de helderheid van mijn scherm zie ik groen of blauw :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik trouwens geen nagellak, past niet binnen mijn vakgebied (letterlijk te onhandig) en heb er ook weinig geduld voor...
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
09-11-2018 19:19
Ben ik nou gek of zitten die ruitjes niet op elke nagel hetzelfde? Beetje rommelig. Waar komt trouwens het idee vandaan dat nagels moeten worden opgeleukt met plaatjes, steentjes, prints enz? Vind het nogal kamp.
ach, het is maar hobby. doe dit zelf. heb er niet voor betaald ofzo. vind het al knap met mijn linkerhand de rechterhand doen, en dat het er dan toch zo uit ziet :-D
Over een paar dagen is het er weer af
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
ik zie nu pas je opmerking dat je het “kamp” vind.... Best wel denigrerend naar die mensen toe overigens... maar goed, ik zal happen; ik ben echt alles behalve “kamp” (zoals jij het noemt dus) vrienden vinden mijn stijl meestal zelfs tuttig en degelijk. Ben ook best conservatief, behoudend en bescheiden (hoor ik dus ook vaak van anderen). dus dit is dan echt heel wild voor mijn doen. dat vind ik er dus juist zo grappig aan.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Geen, mag niet ivm werk. Als ik het in de vakantie eens doe is het meestal zwart met een glimmertje erover heen.
die ik wilde bestaat al...
daenerys79 schreef:
09-11-2018 16:14
Ik heb donkerpaarse essie lak op, met poeder metallic gemaakt. Beetje paars blauw nu. En met witte lak een ruitje erover gestempeld. Erg goed gelukt, al zeg ik het zelf...
Afbeelding
I like.
Maleficent schreef:
09-11-2018 16:10
Ik heb net 2 kleurtjes binnen gekregen die ik nog wilde hebben, twijfel twijfel welke ik nu op ga doen...

Afbeelding

Essie Shearling darling

Afbeelding

Essie Mauve tivation
Dat eerste kleurtje vind ik mooi afsteken bij een blanke huid.
littleme2 schreef:
08-11-2018 01:10
Afbeelding Dit is de Black Halo Holographic van wip, mijn favorite!
Helaas niet meer verkrijgbaar.
Wat jammer niet meer te krijgen maar echt heel gaaf vind ik!
Dank je voor je antwoord :)
Ben trouwens ook fan van de Essie nagellak van Maleficent, de Bon Boyage. Vind hem prachtig! Binnenkort dus eens even op jacht naar de drogist :)
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
10-11-2018 02:13
Wat jammer niet meer te krijgen maar echt heel gaaf vind ik!
Dank je voor je antwoord :)
Ik heb een vergelijkbare gevonden!
Color club halo hues Beyond.
daenerys79 schreef:
09-11-2018 21:32
ik zie nu pas je opmerking dat je het “kamp” vind.... Best wel denigrerend naar die mensen toe overigens... maar goed, ik zal happen; ik ben echt alles behalve “kamp” (zoals jij het noemt dus) vrienden vinden mijn stijl meestal zelfs tuttig en degelijk. Ben ook best conservatief, behoudend en bescheiden (hoor ik dus ook vaak van anderen). dus dit is dan echt heel wild voor mijn doen. dat vind ik er dus juist zo grappig aan.
Dat herken ik, maar dan omgekeerd ;-D
Jaar of tien geleden reed ik het parkeerterrein van de AH XL op, met Pantera voluit. Ik parkeerde de auto en stapte uit. Gekleed in lichtblauwe boot cut spijkerbroek, hoge hakken, mooi aansluitend zwart suède jasje en een roze-geruit Burberry-handtasje, haha.

En opmerkingen zoals 'kamp' doe ik ook niet aan. Vind ik ook denigrerend en beledigend, net zoals de term 'Tokkie'. Heb zelf zat mensen gekend van het kamp en zie niet wat er nou zo ontzettend en typisch kamp is. Luipaard-print misschien? Draag ik ook gewoon (in de zomer een top, in de winter de hooded sweater van die collectie). Hoge hakken? Durf niet meer goed inmiddels want niet handig maar fan? Jazeker. Veel make-up? Ja graag!!

En daenerys79:
Ik vind dat je je nagels mooi en leuk hebt gedaan hoor! Als ik mijn vingernagels een french manicure geef zeg ik er ook altijd bij dat ik er niet voor betaal (nou ja de daarvoor benodigde drogisterij-artikelen vanzelfsprekend wel) en dat ik in een salon niet blij zou worden van het resultaat ;-D maar vind dat je het echt heel leuk hebt gedaan.

Toen ik als veertienjarige lange vierkant gevijlde (puntig is niet mijn smaak, hoe vierkanter hoe beter) acrylnagels had nam ik ook french manicure met wit bij de nagelstyliste maar vond het in die tijd ook nog wel lachen om zelf nog wat aan te klungelen. Niet zo creatief als jij :) maar met de middelen die ik toen had deed ik een strook plakband schuin over een nagel heen. De onbedekte kant lakte ik en daarna aan de andere kant het plakband eraf, en dan op de andere schuine helft dus weer een andere kleur. Eindeloze combinaties waren mogelijk ;-D
Let wel, ik was dus veertien :$
littleme2 schreef:
10-11-2018 02:19
Ik heb een vergelijkbare gevonden!
Color club halo hues Beyond.
O dank je voor de tip!! Heel leuk!! Ik ga zoeken :)
Alle reacties Link kopieren
Koper kleurtje

Afbeelding
Lichtblauw, aquablauw, parelmoer, witmetallic, zilver, donkerpaars, lila, lichtgroen, blauw, lila. Divers dus. De overeenkomst is dat het altijd metallic of glinstering heeft. En wat ik nooit gebruik zijn geel/oranje tinten (staat heel lelijk bij mijn huid) zachtroze tinten of knalrood.
Net weer metallic lichtgroen gelakt.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
09-11-2018 16:14
Ik heb donkerpaarse essie lak op, met poeder metallic gemaakt. Beetje paars blauw nu. En met witte lak een ruitje erover gestempeld. Erg goed gelukt, al zeg ik het zelf...
Afbeelding
Die poeders zie ik wel eens voorbij komen, maar hoe werkt dat eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
09-11-2018 19:19
Ben ik nou gek of zitten die ruitjes niet op elke nagel hetzelfde? Beetje rommelig. Waar komt trouwens het idee vandaan dat nagels moeten worden opgeleukt met plaatjes, steentjes, prints enz? Vind het nogal kamp.
je bent gek zit prima :facepalm:

nail art is van alle tijden, ik ken stylisten die hele kunstwerken maken, er zijn zelfs wedstrijden op hoog niveau.
hangt ook beetje van de trends af, nu zijn glitters in en steentje vorig jaar was het chrome

ik draag ook veel nail-art niet meer zoals vroeger op alle vingers maar wel 2 of 3 hangt van mij bui af.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
10-11-2018 11:02
Die poeders zie ik wel eens voorbij komen, maar hoe werkt dat eigenlijk?
Op gellak werkt het het beste. maar je kunt ook Sally Hansen gellak nemen of (zoals ik gisteren dus merkte) Essie. Dan eerst je nagel polijsten voor het mooiste resultaat. Lakken en dan goed laten drogen, dus drogen en uitharden. Dan met je vinger (vind ik het fijnste werken) een klein beetje poeder over je nagel wrijven tot het mooi glanst. Je moet er topcoat overheen doen anders was je het glanseffect weer weg. Ik heb dure poeders (what’s up nails bijvoorbeeld) maar, die Metal Shock van kruidvat Essence werkt ook goed en hun Metal Shock topcoat werkt het best ook voor andere poeders.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
09-11-2018 16:14
Ik heb donkerpaarse essie lak op, met poeder metallic gemaakt. Beetje paars blauw nu. En met witte lak een ruitje erover gestempeld. Erg goed gelukt, al zeg ik het zelf...
Afbeelding
Prachtig!!!!!!! 👍🏻💅🏻😍
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
10-11-2018 13:27
Op gellak werkt het het beste. maar je kunt ook Sally Hansen gellak nemen of (zoals ik gisteren dus merkte) Essie. Dan eerst je nagel polijsten voor het mooiste resultaat. Lakken en dan goed laten drogen, dus drogen en uitharden. Dan met je vinger (vind ik het fijnste werken) een klein beetje poeder over je nagel wrijven tot het mooi glanst. Je moet er topcoat overheen doen anders was je het glanseffect weer weg. Ik heb dure poeders (what’s up nails bijvoorbeeld) maar, die Metal Shock van kruidvat Essence werkt ook goed en hun Metal Shock topcoat werkt het best ook voor andere poeders.
Ok, grappig, bedankt voor je uitleg! Maar dat klinkt als iets waar ik echt het geduld niet voor heb.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
10-11-2018 14:52
Ok, grappig, bedankt voor je uitleg! Maar dat klinkt als iets waar ik echt het geduld niet voor heb.
het vijlen, lakken en uitharden duurt het langst. Die poeder is zo gedaan :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
pejeka schreef:
09-11-2018 19:19
Ben ik nou gek of zitten die ruitjes niet op elke nagel hetzelfde? Beetje rommelig. Waar komt trouwens het idee vandaan dat nagels moeten worden opgeleukt met plaatjes, steentjes, prints enz? Vind het nogal kamp.
Zo leuk! Netjes ook!
littleme2 schreef:
10-11-2018 02:19
Ik heb een vergelijkbare gevonden!
Color club halo hues Beyond.
Hey dank je! Ik vind zelf dat soort nagellak altijd wel lastig te verwijderen. Maar echt mooi, ik ben geobsedeerd door dat soort glitters op het moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven