Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleur oogschaduw + palet ideeen?

16-02-2020 13:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben al een poosje op zoek naar een mooie oogschaduw kleur, liefst in een paletje zodat ik meerdere kleuren kan gebruiken.
Na veel googlen past ongeveer elke kleur bij mijn oogkleur maar ik zoek dus eentje die écht mooi matcht.
Mijn oogkleur is bruin/groen , echt gemixt.
Ik heb nu deze https://www.kruidvat.nl/maybelline-the- ... /p/3656094
De roze/oranje/lichtbruin (eigenlijk alle lichte tinten) vind ik niet het mooist staan bij mezelf.
Verder heb ik donkerbruin haar trouwens.
Misschien heeft één van jullie nog een idee.

Groetjes!
anoniem_383621 wijzigde dit bericht op 16-02-2020 13:14
3.66% gewijzigd
Ik heb dezelfde kleur ogen en ik kan alles hebben.

Kijk eens naar paarstinten
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de paletten van Morphe. Zitten veel kleuren en tinten in. Je doet er een eeuwigheid mee en het is super gepigmenteerd.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een groentint of goudkleur
Alle reacties Link kopieren
Als je naar een kleurenkaart kijkt moet je eigenlijk de tegenovergestelde kleur hebben, omdat dat jouw ogen laat opvallen. Zou dan dus paars, roze en koperachtige kleuren zijn :)
Mwrosa schreef:
16-02-2020 13:14
Als je naar een kleurenkaart kijkt moet je eigenlijk de tegenovergestelde kleur hebben, omdat dat jouw ogen laat opvallen. Zou dan dus paars, roze en koperachtige kleuren zijn :)
rood is de contrastkleur van groen
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze kleuren, maar los. Dezelfde kleur ogen, iets meer groen dan bruin en dezelfde haarkleur. De donkere bruin en zwart gebruik ik niet.

Afbeelding

https://www.wehkamp.nl/bourjois-eye-cat ... lsrc=aw.ds
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik ben zelf geobsedeerd door deze tinten, deze is van colourpop maar die moet je uit de us bestellen
Afbeelding

Maar 'mauve palette' krijg je ook allemaal hits met mooie, bijvoorbeeld van w7 of revolution.
Ik heb deze allemaal 😲en ben er blij mee. Beetje lastig te krijgen alleen, ik had ze bij trekpleister gekocht en zag ze daar laatst met korting

Afbeelding
Groenig kan ook. H&m heeft een leuke en betaalbare en charlotte tillbury een mooie en dure.
Ik heb dezelfde oogkleur als jij. Wat de kleur het mooist laat uitkomen: bruine tinten, paarse tinten en kopertinten. De laatste twee maken het te opgemaakt, dus hou ik het bij bruine tinten (een paar tinten donkerder dan mijn eigen huidskleur). Lekker naturel en niet te opgemaakt.
S-Meds schreef:
16-02-2020 13:30
rood is de contrastkleur van groen
Zeker als oogschaduw gebruiken als je doodziek wil lijken :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
van Urban Decay, de Naked 2:
Afbeelding

of de Heat :heart:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
NM1717 schreef:
16-02-2020 13:11
Ik zweer bij de paletten van Morphe. Zitten veel kleuren en tinten in. Je doet er een eeuwigheid mee en het is super gepigmenteerd.
Bedankt voor de tip. Heb online gekeken en vandaag 2 palletten gekocht van ze. Ik heb ze geprobeerd en de kleurpigmenten zijn inderdaad sterk. Komt meteen veel kleur van. Ik heb de 2 paletten gekocht van influencers. Daar heb ik niets mee maar ik vond de kleuren prachtig. Ze waren ook in de uitverkoop.

Ik zit momenteel in Florida en kon ze daar makkelijk even bekijken en dus daarna ook kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven