Mode & Beauty alle pijlers

Welke lingerie onder deze jumpsuit?

03-08-2021 21:36 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik feest en draag ik deze jumpsuit: https://sheisdifferent.nl/product/jumpsuit-vera-mont-3/
Nu weet ik niet zo goed welk ondergoed ik hieronder moet dragen. Ik heb een stel dikke billen die niet al te strak zijn, dus ik denk dat een string mijn billen er niet flatteus uit laat zien. Normaliter draag ik naadloze second skin brazilians van de HEMA, maar ik zou hier wel iets mooiers voor willen dragen, evenals de bh. De witte broek is wel een redelijk dikke stof, maar ik moet eronder wel iets onopvallende qua kleur dragen. Bij het decolleté laat ik de stof van de jumpsuit iets aan elkaar stikken/naaien, zodat de inkijk wat minder is (ik heb geen bijzonder decolleté), dus wat voor/welke bh zou hier mooi onder passen?
Alle reacties Link kopieren
Bij een gemiddelde cupmaat een balconette bh in zilvergrijs. En een naadloze boxer in huidskleur (vanwege het wit, de voering van de zakken is goed te zien dus ik denk dat een gekleurde slip nogal zichtbaar is)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je iets moois dragen? Ik zou vooral iets onopvallends dragen zodat naden e.d. niet opvallen.
Ik zou hier een wat langer broekje onder dragen die de boel strak trekt.

Ik heb zelf deze, en die zitten echt meer dan prima vind ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... KQQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Mooi!
Ik zou een bh kiezen met wat push-up. Maar verder niet zichtbaar is. Het broekje iets waarbij je billen er mooi strak inzitten :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor iets in jouw huidskleur gaan. En qua onderbroek iets zonder naden of bijv een hipster/boxer. Of spanx.
Alle reacties Link kopieren
Wat Lemoos schrijft. Al denk ik dat zelfs een huidskleurige slip zichtbaar zal zijn. Sorry TO maar die stoffen, belijning en afwerking, ik zou er niets mee kunnen :nope:
oudblond wijzigde dit bericht op 03-08-2021 21:45
8.68% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het is niet mijn smaak en die witte broek schijnt nogal erg door zo te zien. Ik zou dus gaan voor huidskleur of lichtroze als dat beter bij je huid past. En wellicht ook een beetje push up bh als je niet zo'n grote cup hebt zoals de dame op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Kees— schreef:
03-08-2021 21:41
Ik zou hier een wat langer broekje onder dragen die de boel strak trekt.

Ik heb zelf deze, en die zitten echt meer dan prima vind ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... KQQAvD_BwE
Ik zou ook voor dit soort kiezen.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Kees— schreef:
03-08-2021 21:41
Ik zou hier een wat langer broekje onder dragen die de boel strak trekt.

Ik heb zelf deze, en die zitten echt meer dan prima vind ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... KQQAvD_BwE
Deze heb ik ook. Houdt de hele handel mooi bij elkaar, je ziet het niet onder kleding en je kunt er ook nog in ademen.
Lady_Day schreef:
03-08-2021 21:47
Deze heb ik ook. Houdt de hele handel mooi bij elkaar, je ziet het niet onder kleding en je kunt er ook nog in ademen.
Precies.

Omdat hij zo lang is zowel aan de benen als bij de buik zie je geen tekening in de huid. En het is dun spul wat niet echt zweet. Ik heb ze voor onder hele dunne zomerjurken en jumpsuits om mijn blubberbillen niet aan de wereld te tonen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Kees— schreef:
03-08-2021 21:41
Ik zou hier een wat langer broekje onder dragen die de boel strak trekt.

Ik heb zelf deze, en die zitten echt meer dan prima vind ik: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0 ... KQQAvD_BwE
Hoe vallen deze broekjes? Normaliter zou ik sneller voor een XL gaan namelijk en deze gaat tot L.
Alle reacties Link kopieren
Celine*28 schreef:
03-08-2021 21:51
Hoe vallen deze broekjes? Normaliter zou ik sneller voor een XL gaan namelijk en deze gaat tot L.
Ik draag mijn normale maat in deze. Ik zie dat deze wel tot XL gaat maar momenteel online niet verkrijgbaar is in de donker en lichtbruine versie. Wellicht in de winkel even kijken.
Celine*28 schreef:
03-08-2021 21:51
Hoe vallen deze broekjes? Normaliter zou ik sneller voor een XL gaan namelijk en deze gaat tot L.
Ik heb mijn reguliere maat gekocht maar die zit niet super strak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb absoluut iets tegen die huidskleur.vind ik zo erg .Er kan best n mooie gladde B.H.onder in lichtblauw of mintgroen.i
Vorige week nog n hele mooie gekocht van Marie Jo. geen naadjes brede schouderbanden .en niet te smal op de rug .
Knelt dan niet en tekent niet af.
Ik zou wat meerdere slips kopen en thuis kijken wat er onderkan zonder dat het gezien wordt .
n paar extra mooie gladde slips is nooit weg.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 03-08-2021 22:29
0.12% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik zou hier wel een string onder dragen. Onder een witte broek vind ik dat echt het mooiste.
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
03-08-2021 22:17
Ik zou hier wel een string onder dragen. Onder een witte broek vind ik dat echt het mooiste.
Niet ieder paar billen zijn geschikt voor een string in zo'n jumpsuit/broek.

Ik hoef dat echt niet te doen.
Ja als je graag naar drilpudding billen kijkt dan kan dat.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
03-08-2021 22:23
Niet ieder paar billen zijn geschikt voor een string in zo'n jumpsuit/broek.

Ik hoef dat echt niet te doen.
Ja als je graag naar drilpudding billen kijkt dan kan dat.
Maar met deze broek zie je anders alles, kijk maar naar de zakken.
Misschien een fietsbroekje er onder?
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
03-08-2021 22:17
Ik zou hier wel een string onder dragen. Onder een witte broek vind ik dat echt het mooiste.
Dan moet de broek niet te dun zijn... anders zit je met doorschijnende putjes :'(
Aan de zakken en de stof te zien denk ik dat de jumpsuit best tekent en doorschijnt, ik zou er dus geen sexy kanten setje onder aantrekken maar juist iets glads en neutraals.
Eventueel na het feest snel omkleden in andere lingerie voor het feestje in de slaapkamer.
05-2019 schreef:
03-08-2021 22:23
Niet ieder paar billen zijn geschikt voor een string in zo'n jumpsuit/broek.

Ik hoef dat echt niet te doen.
Ja als je graag naar drilpudding billen kijkt dan kan dat.
Drilbillen worden er in een onderbroek meestal niet beter op.
Intotheunknown schreef:
03-08-2021 22:25
Dan moet de broek niet te dun zijn... anders zit je met doorschijnende putjes :'(
Als je de putjes er doorheen ziet, zie je de onderbroek er ook doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding



https://www.wehkamp.nl/magic-bodyfashio ... lsrc=aw.ds
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
03-08-2021 22:25
Maar met deze broek zie je anders alles, kijk maar naar de zakken.
Misschien een fietsbroekje er onder?
Beste oplossing met deze outfit. Maar sta je dan op het feest in je fietsbroekje met bh want je blijft alles zien in deze stoffen en met deze belijning.
Als ik zie hoe de zakken doorschijnen zou ik er een witte hoge slip met pijpjes onder aantrekken. Dan is tenminste dat hele stuk 'wit'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
https://buttsecret.nl/product/onzichtba ... -u-plunge/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven