Mode & Beauty alle pijlers

Welke modetrends zijn niet om aan te gluren

07-01-2023 12:21 463 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In welke kleding/schoenen wil je echt niet gezien worden terwijl het nu wel in de mode is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
23-01-2023 20:29
Hier ook.

Mijn moeder loopt ook niet in croptops maar ik zag haar afgelopen weekend in een mooie wollen trui, een navy leren rok en hoge laarzen. Stond echt mooi. Ik 'winkel' ook wel eens in haar kledingkast. Ze heeft vooral prachtige jassen en truien.
Wow! :flirting:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
It-is-joysjuhhh schreef:
03-02-2023 07:21
Vaak niet aan te gluren vind ik : leggings als broek. Vaak zijn ze te dun en zie je alle lijnen achter (ondergoed, soms ook kruis). Het is dan meer ondergoed vind ik. Of dan schijnen ze ook nog eens door!!
Of het moet een hele dikke legging wezen. Bij rib flared broeken is dat net minder, kunnen heel mooi zijn, maar dan wel die van betere kwaliteit of waar mensen hebben nagedacht of deze wel qua pasvorm goed zit bij kruis en achterste.

Beige bij grijs haar is zelden mooi. Ik kan weinig grijze kleding hebben, dat matcht niet met mijn donkerblonde haar. Als je een tekening of iets creatiefs maakt doe je die kleuren toch ook niet snel bij elkaar. Het vloekt zo snel. En dan zie je er snel flets uit.
Ik vind leggings als broek ongeschikt. Daar kan je beter iets over dragen zoals een lange broek,lange trui of een lang tuniek.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Pontipiene schreef:
03-02-2023 20:40
Is deze legging met een latex uitstraling al voorbij gekomen? Ik zie ze regelmatig in het straatbeeld ook onder toeristen veel. Ik kan er maar niet aan wennen.Afbeelding
Dat is een combi die me niet bevalt. Volgens mij draagt ze hem als broek. Zoals ik al poste zo zou ik daar in ieder geval iets langs overheen dragen. Zo ziet dat er niet uit.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady_Day schreef:
03-02-2023 23:55
Ik droeg dit ook (biker legging van 10Days) maar wel al weer een jaar of 8 geleden. Altijd met iets langs.

Afbeelding
Dat vind ik veel leuker staan.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was vanmiddag shoppen met vriend en we kwamen tot de conclusie dat Mode minnend nederland zijn medemens blijkbaar graag een epilepsie aanval wil bezorgen met al die grafische printjes en dat het bijna carnaval is werd ons ook duidelijk door de clownskleren die in de winkels hangen :-?
Mijn hemel wat een felle kleuren, zo niets voor mij.. en dan ook nog bijv. een felroze blouse met een appeltjesgroene broek combineren :@@: de horror. we zijn dan ook thuis gekomen met alleen sokken voor vriend.
Alle reacties Link kopieren Quote
juliet64 schreef:
04-02-2023 10:42
Haha ja dat zal het zijn. Maar dat kan toch ook met een strakke skinnyjeans zou je denken. Hoef je tenminste niet naar een cameltoe te kijken.
Leggings hebben toch weer een andere uitstraling. Maar ze hebben vooral een slechte naam gekregen doordat het bepaald niet bij iedereen staat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Neon komt inderdaad weer terug, ik vind het niks.

Leggings vind ik ook een beetje uit, maar heb het wel heel erg leuk gevonden. Nu beetje klaar mee.


De yoga legging voor thuis is wel erg fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
04-02-2023 18:00
Ik was vanmiddag shoppen met vriend en we kwamen tot de conclusie dat Mode minnend nederland zijn medemens blijkbaar graag een epilepsie aanval wil bezorgen met al die grafische printjes en dat het bijna carnaval is werd ons ook duidelijk door de clownskleren die in de winkels hangen :-?
Mijn hemel wat een felle kleuren, zo niets voor mij.. en dan ook nog bijv. een felroze blouse met een appeltjesgroene broek combineren :@@: de horror. we zijn dan ook thuis gekomen met alleen sokken voor vriend.
Ik zou een appeltjesgroene broek nooit met een felroze bloes combineren. Is inderdaad vrij fel. Ik zou een felle kleur met een rustigere kleur combineren. Maar niet beide tegelijk.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
04-02-2023 19:03
Ik zou een appeltjesgroene broek nooit met een felroze bloes combineren. Is inderdaad vrij fel. Ik zou een felle kleur met een rustigere kleur combineren. Maar niet beide tegelijk.
Oh ik wel. Ik hou van kleur.
Alle reacties Link kopieren Quote
MadameBijoux schreef:
04-02-2023 19:03
Ik zou een appeltjesgroene broek nooit met een felroze bloes combineren. Is inderdaad vrij fel. Ik zou een felle kleur met een rustigere kleur combineren. Maar niet beide tegelijk.
Je hebt de jaren 80 niet meegemaakt zeker :-D
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Beige kleurige flared broek in zachte stofjes. Iedere put is zichtbaar en maakt fors. Is er niemand die zegt...goh zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Neon echt heel mooi staan bij bruine mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
04-02-2023 19:07
Oh ik wel. Ik hou van kleur.
Ik hou wel van kleur hoor. Je zult me nooit in de combinatie beige en zwarte rond zien lopen. Zelf zou ik een felroze bloes met b.v. een zwarte pantalon gaan dragen of een appeltjesgroene broek met een zwarte bloes. En een ieder moet zelf weten wat hij/zij wil dragen. En het kan best
dat anderen mijn combinatie dan weer niet mooi vinden en dat mag. :)
Je pense donc je suis

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven