Mode & Beauty alle pijlers

Welke pumps bij blauw glitter jurkje

19-10-2019 13:40 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een bruiloft en heb daarvoor onderstaande jurk gekocht (kan nog geen plaatjes plakken volgens mij)

https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-ju ... 25599.html

Nu zoek ik mooie pumps voor erbij. Ik kan prima op hakken lopen en heb 35 cm te overbruggen met m'n vriend dus ze mogen flink hoog zijn. Ik kan natuurlijk simpele zwarte pumps erbij dragen, maar iets opvallender lijkt me leuker. Ik vind die het model erbij aan heeft best leuk, maar ik draag een panty dus wil graag een dichte neus. Budget maakt niet zo veel uit. Heb maat 36-37. Hebben jullie toevallig nog leuke ideeën? Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen glitters bij glitters doen.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-10-2019 16:11
Dat lange haar zou ik dan in elk geval opsteken (en dan écht opsteken, niet een frot achter op je hoofd die is vastgezet met een papierklem).

Qua make-up: donkerblauwe eyeliner en blauwe oogschaduw, niet alleen vanwege de jurk, maar dat accentueert het bruin van je ogen.
Bedankt voor de tips. Ik heb nog nooit blauwe oogschaduw gedragen, dus zal eens gaan oefenen met verschillende looks.
Alle reacties Link kopieren
cemile schreef:
19-10-2019 16:40
Het jurkje is vrij donker.
Donkere schoenen maken het nogal saai.
Gekleurde schoenen bv fel rood staan mooi...en dan rode lippenstift.
Lijkt me ook mooi inderdaad. Zoiets als deze.
https://www.zalando.nl/vero-moda-camill ... a-g11.html

En dan met rode lippen.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oooh Nouschi, die eerste die je post is mooi!
Zo jammer dat ik niet op zulke pumps kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
19-10-2019 18:08
Oooh Nouschi, die eerste die je post is mooi!
Zo jammer dat ik niet op zulke pumps kan lopen.
Ja vind ik ook verreweg de mooiste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven