Mode & Beauty alle pijlers

Welke shampoo ruikt het lekkerst?

05-06-2019 19:46 51 berichten
Mijn favoriete shampoo (Beach Blonde van John Frieda) is op en uit de handel gehaald :cry:

Nu is mijn zoektocht naar een nieuwe super lekker ruikende shampoo die mijn haar ook echt lekker fris wast, aangebroken.
Maar ik kan het niet vinden!
En een heerlijk ruikende shampoo is zo’n genot onder de douche, ik kan daar helemaal blij van worden. Daarom roep ik nu jullie hulp in, in de hoop dat de Gouden Tip ertussen zit :fortune:

De nivea micellair Cleansing shampoo heb ik nu, maar vind deze niet zo lekker ruiken.

Dus: welke shampoo vind jij het lekkerst ruiken en waar koop je m en wat kost ie? Ik vind €10,- voor een fles eigenlijk wel de max.... moet wel leuk blijven en ben nogal een grootverbruiker :-?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er meedere:

Herbel essence heeft lekkere geurende shampoo.

En ik vind de inecto kokosshampoo heerlijk en dan samen met de conditioner.

Vroeger had ik een favorite shampoo bananen shapoo van andrelon en een cremespoeling/conditioner in een witte fles met roze dop. Deze waren hemels, gaat om 20 jaar terug. En ineens waren ze er niet meer. Nooit meer wat beters gevonden dan toen. Ik heb de bananen shampoo van the body shop geprobeerd maar die blijft niet hangen en droogt mijn haar uit tot stro niveau! Jammer dat ze producten eruit gooien zeker als het je favoriet is!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven