Mode & Beauty alle pijlers

Welke spijkerbroek?

28-02-2021 08:36 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
De pakketjesbezorger is inmiddels horendol, het inleverpunt wil mij ook niet meer zien.... Steeds maar weer een stapel spijkerbroeken laten komen, elke keer alles weer retour.

Wie o wie kan mij helpen in de zoektocht naar de juist spijkerbroek? De eisen:
- comfortabel, liefst met wat stretch
- model passend bij de mid-veertiger zonder moeke te worden
- brede heupen, confectiemaat L/jeansmaat 30-31
- geen flared
- mooie donkerblauwe of zwarte wassing
- beetje hip voor de leeftijd😃

Ben erg benieuwd of ik EINDELIJK iets ga vinden, bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al jaren john banner jeans van bonprix, donkerblauw, stretch, heerlijk en maar 16 euro.
Alle reacties Link kopieren
Jegging?
Ik heb nu spijkerbroeken van de WE, bevalt heel goed!

Daarvoor esprit, s oliver, only, Levi’s

Welke merken heb je nu geprobeerd die niet bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Levi’s skinny/bootcut? Vind ik heerlijk zitten met een beetje stretch.
Alle reacties Link kopieren
16 euro?!?! Ik ga zo direct even kijken😄

De WE heb ik deze week teruggestuurd. Ik vond de waist te high en het andere model was te kort voor mij. Ik vergat het in mijn OP, maar ik wil ook geen hoog water want ik haat koude enkels🤣

Andere merken die retour zijn gegaan zijn o.a. Gstar, LTB, Esprit, Replay. Wat mij opvalt is dat het óf te hip en oncomfortabel (lees: te kort of geen fijne stof) óf te "moeke" naar mijn zin is.
Alle reacties Link kopieren
Welk model van Levi's is jouw favoriet dan? Ik vind ze altijd heel stijf.
Alle reacties Link kopieren
siep1234 schreef:
28-02-2021 08:49
16 euro?!?! Ik ga zo direct even kijken😄

De WE heb ik deze week teruggestuurd. Ik vond de waist te high en het andere model was te kort voor mij. Ik vergat het in mijn OP, maar ik wil ook geen hoog water want ik haat koude enkels🤣

Andere merken die retour zijn gegaan zijn o.a. Gstar, LTB, Esprit, Replay. Wat mij opvalt is dat het óf te hip en oncomfortabel (lees: te kort of geen fijne stof) óf te "moeke" naar mijn zin is.
953026 artikelnummer, echt heerlijk. Ik ben 165 cm en pak altijd de korte maat
Alle reacties Link kopieren
siep1234 schreef:
28-02-2021 08:50
Welk model van Levi's is jouw favoriet dan? Ik vind ze altijd heel stijf.
711 skinny en 315 bootcut!
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
28-02-2021 08:39
Ik draag al jaren john banner jeans van bonprix, donkerblauw, stretch, heerlijk en maar 16 euro.
Hier ook al jaren John Baner van bonprix! Wel verschillende modellen, skinny, bootcut, flared. Maar ik vind het heerlijk dat je kan selecteren op taillehoogte. Ik hou van hoge broeken :) kwaliteit/prijs verhouding is goed! En ze zitten perfect bij mijn brede heupen en slankere taille.
Alle reacties Link kopieren
Levi’s 311
Misschien ligt het niet aan het merk maar het model wat je kiest?
Als je lang bent zou ik zeker een lange lengtemaat kiezen om hoog water te voorkomen, en qua waist heb je ook gewoon heel veel opties; low, mid rise, high.
Ik draag zelf altijd skinny, maar zie ook genoeg straight voorbij komen.
Street one heeft ook nette broeken met veel keuze
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar! Staat hier nu weer een doos van Esprit met 6 broeken erin, en ik zie er al weer tegenop om ze te passen.. Zal wel weer niks zijn haha..
De broeken van John Banner zijn op zich wel mooi maar ik ben geen fan van oranje stiksel op een spijkerbroek dus die vallen voor mij af..
Dus ik lees even mee voor meer tips..
mimali wijzigde dit bericht op 28-02-2021 09:32
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik draag graag Levi’s, ik heb verschillende modellen maar het fijnst vind ik de 712 slim fit en de 724 straight leg. Zijn beide wel high waist maar niet overdreven, mooie vrouwelijke pasvorm.
Ik heb ook 1 Mile High skinny maar die draag ik minder graag, die is echt super skinny en heeeeel hoog.
Ben de laatste tijd ook meer van de straight of flared fit.

En ik heb onlangs een flared jeans van Mango gekocht (jij wilt geen flared jeans maar wellicht is van andere modellen de pasvorm bovenin hetzelfde?) en die zit ook echt boven verwachting lekker! Kost ook nog niet de helft van een Levi’s dus in de toekomst zou ik van dat merk zeker weer een jeans proberen.
hendrikje106 wijzigde dit bericht op 28-02-2021 09:19
0.15% gewijzigd
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Fox factor?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond spijkerbroeken van de Hema heel fijn
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens Tommy Hilfiger of Boss.

Mooie, nette broeken maar niet bejaard.
Nu je weer de winkel in mag zou ik me laten adviseren door een verkoper.

Maar welk merk droeg je tot nu toe dan?
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
28-02-2021 09:14
Zo herkenbaar! Staat hier nu weer een doos van Esprit met 6 broeken erin, en ik zie er al weer tegenop om ze te passen.. Zal wel weer niks zijn haha..
De broeken van John Banner zijn op zij wel mooi maar ik ben geen fan van oranje stiksel op een spijkerbroek dus die vallen voor mij af..
Dus ik lees even mee voor meer tips..
Net even gekeken, maar mijn john banner broeken hebben geen oranje stiksel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij die van de only, volgens mij royal high.
Zitten zooo lekker door de stretch en voldoen aan je eisen!
Als je ze past weet je wat ik bedoel :hyper:
Zijn altijd 29.95 geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
28-02-2021 09:14
De broeken van John Banner zijn op zij wel mooi maar ik ben geen fan van oranje stiksel op een spijkerbroek dus die vallen voor mij af..
Dus ik lees even mee voor meer tips..
Niet alles heeft oranje stiksels.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Ik vind vaak de jeansstof te ruw. Ik heb liever een zachte stof.

Heb je Kuyichi en Pepe jeans al geprobeerd?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
28-02-2021 09:19
Net even gekeken, maar mijn john banner broeken hebben geen oranje stiksel.
Ik had dat artikel nr wat jij gaf bekeken en alle kleuren daarvan hebben oranje stiksels..
Ik vind het model wel mooi, tenminste zo op het plaatje..
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een tips! Ik moet nu even de deur uit, maar ga er vanmiddag goed voor zitten.

Ik zag de vraag welk meek ik nu draag. Dat is model Molly van LTB. Qua strectch een heerlijke broek, maar de kontzakken zitten wat laag en breed verspreid. Het irriteert me nu enorm dat mijn kont twee keer zo breed lijkt.
Mango, model ISA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven