Mode & Beauty alle pijlers

Welke spijkerbroek?

28-02-2021 08:36 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
De pakketjesbezorger is inmiddels horendol, het inleverpunt wil mij ook niet meer zien.... Steeds maar weer een stapel spijkerbroeken laten komen, elke keer alles weer retour.

Wie o wie kan mij helpen in de zoektocht naar de juist spijkerbroek? De eisen:
- comfortabel, liefst met wat stretch
- model passend bij de mid-veertiger zonder moeke te worden
- brede heupen, confectiemaat L/jeansmaat 30-31
- geen flared
- mooie donkerblauwe of zwarte wassing
- beetje hip voor de leeftijd😃

Ben erg benieuwd of ik EINDELIJK iets ga vinden, bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die hele donkerblauwe en echt geen oranje te zien 🙈
Maakt verder ook niet uit. Voor dit geld echt hele fijne broeken. Ze sluiten heel mooi aan, ook op mijn maat 44 benen. Ik pak de korte maat, voor in de zomer ook leuk als ik ze 2x een stukje omsla. In de winter ideaal voor een laars erover.

Ik doe met 1 jeans een jaar of 2 en draag ze elke week, laten zich goed wassen en kleur blijft mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de Sophia van COJ en die zit echt heerlijk. Wel een skinnymodel.
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
28-02-2021 09:58
Ik heb die hele donkerblauwe en echt geen oranje te zien 🙈
Maakt verder ook niet uit. Voor dit geld echt hele fijne broeken. Ze sluiten heel mooi aan, ook op mijn maat 44 benen. Ik pak de korte maat, voor in de zomer ook leuk als ik ze 2x een stukje omsla. In de winter ideaal voor een laars erover.

Ik doe met 1 jeans een jaar of 2 en draag ze elke week, laten zich goed wassen en kleur blijft mooi.
Hier precies hetzelfde! Ook altijd aan, ik heb sowieso alleen nog maar John Baner. Blijven mooi in de was, gaan best lang mee voor die prijs en pasvorm is heel goed! Ik ben zo blij dat ik eindelijk goede broeken heb gevonden. Er is er momenteel weer 1 onderweg :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van model Nora van Tommy Hilfiger, skinny/recht met wat stretch.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
28-02-2021 09:14
Zo herkenbaar! Staat hier nu weer een doos van Esprit met 6 broeken erin, en ik zie er al weer tegenop om ze te passen.. Zal wel weer niks zijn haha..
De broeken van John Banner zijn op zich wel mooi maar ik ben geen fan van oranje stiksel op een spijkerbroek dus die vallen voor mij af..
Dus ik lees even mee voor meer tips..
Ik heb me net toch maar op de pas sessie gestort en zowaar zijn er twee goed! Dus ik kan weer even voorruit..
Maar John Baner zal ik zeker in gedachten houden voor de volgende ronde..
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel al jaren het rechte model met normal waist van Esprit. Die zijn niet heel hip, maar zien er ook niet superouderwets uit. Een skinny vind ik echt niet fijn zitten, zo strak om mijn kuiten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kijk je niet wat er in je lievelingsspijkerbroek voor naam staat, en bestel je die eventueel in verschillende kleuren?
Zelf draag ik al jaren cars broeken, omdat die lengte maat 34 hebben, en dan in verschillende kleuren, zowel spijker als zomer lange broeken.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een fan van John baner broeken, heb er 4 in de kast maar alleen mijn zwarte heeft oranje stiksels? De andere 3 niet.. ik kies het merk ook omdat ze verschillende lengtematen hebben, maar dan juist omdat ik hoog water heb in standaardmaten en dus langere pijpen nodig heb. maar goed, je bent al geslaagd lees ik dus veel plezier van je nieuwe broeken!
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
28-02-2021 14:11
Hier nog een fan van John baner broeken, heb er 4 in de kast maar alleen mijn zwarte heeft oranje stiksels? De andere 3 niet.. ik kies het merk ook omdat ze verschillende lengtematen hebben, maar dan juist omdat ik hoog water heb in standaardmaten en dus langere pijpen nodig heb. maar goed, je bent al geslaagd lees ik dus veel plezier van je nieuwe broeken!
To is niet geslaagd, dat was ik ;-)
Maar dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Lange rechte pijpen, als je geen flared wilt. Want flared kleden af, rechte pijpen ook. Geen skinny, want die leggen nadruk op kont en heupen. Ik raad je aan te wachten tot de winkels open zijn, want iedere keer terugbrengen.....
Ik heb niet eens de energie om dat ook maar één x te ondernemen. Ik koop dan ook geen kleding op internet.
Alle reacties Link kopieren
hmprr schreef:
28-02-2021 12:37
Waarom kijk je niet wat er in je lievelingsspijkerbroek voor naam staat, en bestel je die eventueel in verschillende kleuren?
Zelf draag ik al jaren cars broeken, omdat die lengte maat 34 hebben, en dan in verschillende kleuren, zowel spijker als zomer lange broeken.
Haha, ik heb geen lievelings! Na vandaag hopelijk wel🙃
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
28-02-2021 11:51
Ik heb me net toch maar op de pas sessie gestort en zowaar zijn er twee goed! Dus ik kan weer even voorruit..
Maar John Baner zal ik zeker in gedachten houden voor de volgende ronde..
Wat fijn voor je!! Welke zijn het geworden?
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
28-02-2021 15:59
Lange rechte pijpen, als je geen flared wilt. Want flared kleden af, rechte pijpen ook. Geen skinny, want die leggen nadruk op kont en heupen. Ik raad je aan te wachten tot de winkels open zijn, want iedere keer terugbrengen.....
Ik heb niet eens de energie om dat ook maar één x te ondernemen. Ik koop dan ook geen kleding op internet.
Ik lees dat altijd over flared, maar het lijkt wel of dat bij mij niet zo is🙈 Staat altijd een beetje lomp ofzo... En ja, ik heb ook een hekel aan online shoppen, maar ook aan live shoppen trouwens. Maar je moet wat haha...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jullie tips op een lijstje onder elkaar gezet en ga zo het eea bestellen. Ben heel erg benieuwd! Thanks voor het meedenken😊
Alle reacties Link kopieren
siep1234 schreef:
28-02-2021 16:05
Ik lees dat altijd over flared, maar het lijkt wel of dat bij mij niet zo is🙈 Staat altijd een beetje lomp ofzo... En ja, ik heb ook een hekel aan online shoppen, maar ook aan live shoppen trouwens. Maar je moet wat haha...
Hangt er van af. Het is mij opgevallen dat sommige flared jeans boven ook wel wijd zijn, alleen onder nog wijder. En boven moeten ze niet wijd zijn, daar moeten ze nu juist aansluiten. Ik let daar ook op, heb soortgelijk figuur als jij. Ik heb ook snel het gevoel dat ik er lomp uit zie.
Alle reacties Link kopieren
siep1234 schreef:
28-02-2021 16:03
Wat fijn voor je!! Welke zijn het geworden?
Twee skinny's van Esprit, een grijze en een blauwe..
Succes met bestellen, hoop dat je wat vind!
Alle reacties Link kopieren
Levi's 711 is een skinny die niet te hoog is. Zit heerlijk, veel verschillende wassingen.
Alle reacties Link kopieren
Geen 'moeke'?
Niets zit heerlijker als een mum jeans.... en is nog eens heel hip ook!
Alle reacties Link kopieren
MarieJulie schreef:
01-03-2021 12:07
Geen 'moeke'?
Niets zit heerlijker als een mum jeans.... en is nog eens heel hip ook!
Maar wel hoog water...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze week een skinny van Vero moda gekocht. Zit prima maar ik vind spijkerbroeken ook altijd moeilijk dus ik ga hier even lezen voor verdere inspiratie.
Op basis van dit topic eens naar de John Baner broeken gekeken, maar jeetje zeg.. dat vind ik dus echt ontzettende degelijke en oude broeken. :-o

Ik zweer bij G-star, maar lees dat je dat niet fijn vindt. Heb je Geisha of St Oliver al geprobeerd? Of anders hoor ik ook goede verhalen over Mac, maar zelf geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
03-03-2021 13:06
Op basis van dit topic eens naar de John Baner broeken gekeken, maar jeetje zeg.. dat vind ik dus echt ontzettende degelijke en oude broeken. :-o

Ik zweer bij G-star, maar lees dat je dat niet fijn vindt. Heb je Geisha of St Oliver al geprobeerd? Of anders hoor ik ook goede verhalen over Mac, maar zelf geen ervaring mee.
Ik ben ook al 46 😂
Maarre mijn dochter van 17 draagt ook van dat merk, die link die ik gestuurd heb is er1 van velen ;)
Hendrikje106 schreef:
28-02-2021 09:15
Ik draag graag Levi’s, ik heb verschillende modellen maar het fijnst vind ik de 712 slim fit en de 724 straight leg. Zijn beide wel high waist maar niet overdreven, mooie vrouwelijke pasvorm.
Ik heb ook 1 Mile High skinny maar die draag ik minder graag, die is echt super skinny en heeeeel hoog.
Ben de laatste tijd ook meer van de straight of flared fit.

En ik heb onlangs een flared jeans van Mango gekocht (jij wilt geen flared jeans maar wellicht is van andere modellen de pasvorm bovenin hetzelfde?) en die zit ook echt boven verwachting lekker! Kost ook nog niet de helft van een Levi’s dus in de toekomst zou ik van dat merk zeker weer een jeans proberen.

De Levi's 712 slimfit heb ik ook. Ik kocht hem altijd via Wehkamp maar daar is ie nu uit de collectie :'(
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
03-03-2021 13:06
Op basis van dit topic eens naar de John Baner broeken gekeken, maar jeetje zeg.. dat vind ik dus echt ontzettende degelijke en oude broeken. :-o
:wtf: ik vraag me af wat er zoveel anders is dan andere broeken. Ze hebben allerlei verschillende modellen, dus hoezo kan alles dan degelijk en oud zijn? Dit is toch gewoon een normale broek zoals zovelen?

https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 644/#image

Maar goed, ik vind ze ontzettend fijn en kan er alle kanten mee op qua styling met tops. En vind mezelf niet degelijk of oud en prima modieus.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
03-03-2021 13:45
:wtf: ik vraag me af wat er zoveel anders is dan andere broeken. Ze hebben allerlei verschillende modellen, dus hoezo kan alles dan degelijk en oud zijn? Dit is toch gewoon een normale broek zoals zovelen?

https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 644/#image

Maar goed, ik vind ze ontzettend fijn en kan er alle kanten mee op qua styling met tops. En vind mezelf niet degelijk of oud en prima modieus.
Nou... het ziet er wel enigszins gedateerd uit, met die bootcut en wassing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven