Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het serum nu nog maar twee keer per week om het bij te houden.
Heb echt nergens last van.
Nog een aanrader: Caudalie Vinoperfect voor het verminderen van vlekjes in je gezicht. Ik gebruik nu al even het serum en de lotion en begin echt verschil te merken! Ze zijn uiteraard niet verdwenen, maar ze vervagen. Mooi meegenomen! Niet het goedkoopste product, maar wel betaalbaar!
Elisia, waar koop je dat? Ik heb enorme last van melasme en ben bijna wanhopig, zo lelijk voel ik me met al die vlekken.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-06-2018 23:34
Reden: spam verwijderd
99.59% gewijzigd
Ik heb inmiddels het IPL apparaat van de Kruidvat (braun) aangeschaft nadat ik de verhalen las hier.

Ik merk wel dat het niet geheel pijnloos gaat, sommige plekken (en dan spreek ik bv over t bovenbeen of buik) zijn toch wel wat gevoeliger.

Nu 1x gebruikt, dus ben erg benieuwd!

Kruidvat wimperserum werkt bij mij trouwens ook goed en geen irritaties!

De essence princes mascara ook errrg prettig!

Dus ik dank dit topic! Voor nu nog geen aanvulling
Alle reacties Link kopieren
Graag over een paar weken/maanden nog een update over de IPL Debster!! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Braun IPL al een hele tijd en het werkt echt goed.
Heb niet de paarse, maar de witte.
Benen zijn vrijwel haarloos. Doe ik nog 1 keer per maand.
Okselhaartjes groeien heeeel langzaam. Doe ik even in nog geen minuut elke 2 weken.
Bikinilijn is ook bijna haarloos.
Heb denk ik een maand eoke week geflitst en toen hoefde dat al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn beurs is het beter om dit topic niet te lezen, dus ik stel de vraag even tussendoor.

Mijn huid begint wat dunner te worden, en vooral ook wat slapper/zachter. De zwaartekracht trekt aan mijn wangen en op de ene wang heb ik wat meer rimpels dan op de andere. Heeft te maken met verschillende lenzen/sterktes. Om diezelfde reden heb ik rond mijn ene oog kraaiepootjes en rond het andere best al diepe rimpels.

Ik zoek dus wonderspul (zowel de creme als de vitamines) om de huid wat te verstevigen, rimpels te verminderen en liefst er weer uit te zien als de dertiger die ik me voel, in plaats van de overgangsmoeke die ik volgens de spiegel nu toch echt ga worden. Zou dat dolgraag nog een paar jaar uitstellen.

Graag spul dat ik gewoon in de winkels kan kopen. Prijs is minder belangrijk maar potjes van 100 euro ga ik niet aanschaffen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon, voor de kraaienpootjes/rimpels rond de ogen denk ik dat alleen botox het beste werkt.

Cremes en dergelijke doen vaak niet wat ze beloven, maar ik merk wel dat botox de snelheid waarmee de rimpeltjes verschijnen wat afremt. Ik heb het zelf in de frons tussen de wenkbrauwen en de kraaienpootjes laten zetten, waardoor ik er wat frisser uitzie in plaats van als moeke.
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat dat wonderspul echt bestaat.
Vitamine A-zuur (tretinoine) zou rimpeltjes moeten verminderen. Maar dat gaat niet heel snel.
Heb het een tijdje geprobeerd, maar mijn huid ging schilferen. En je mag er ook niet mee in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Elisia schreef:
12-06-2018 14:30
Nog een aanrader: Caudalie Vinoperfect voor het verminderen van vlekjes in je gezicht. Ik gebruik nu al even het serum en de lotion en begin echt verschil te merken! Ze zijn uiteraard niet verdwenen, maar ze vervagen. Mooi meegenomen! Niet het goedkoopste product, maar wel betaalbaar!
Lookfantastic.com. Celeste parfums in Den Haag verkoopt ook caudalie. Of bij Sephora als je op vakantie bent :)
Zebra123 schreef:
13-06-2018 08:58
Graag over een paar weken/maanden nog een update over de IPL Debster!! :-D
zal ik doen!
Niet verwacht dat ik al zo snel een update zou kunnen geven.
Afgelopen zaterdag voor de tweede keer geflitst. Normaal gesproken als ik zaterdagavond scheer, dan voel ik zondagochtend al weer stoppels en op maandag zijn ze al duidelijk zichtbaar.
Het is nu maandag na de tweede keer flitsen en het stoppelgehalte ligt echt heel laag, het is geen zondagochtend te noemen.

Minpuntje is dat het niet geheel pijnloos is, soms voelt t echt wel als een elastiekje tegen je huid (en mijn tattoo op been sla ik over..dat gaat maar een harige uil worden) Soms ruik je nog een verbrand haartje en het IPL apparaat wordt naar verloop van tijd heet.. (nou flits ik wel gelijk gehele benen/bikinilijn/buik en 1 oksel ter vergelijking) maar dat is pas na een half uur ofzo
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
18-06-2018 08:27
Niet verwacht dat ik al zo snel een update zou kunnen geven.
Afgelopen zaterdag voor de tweede keer geflitst. Normaal gesproken als ik zaterdagavond scheer, dan voel ik zondagochtend al weer stoppels en op maandag zijn ze al duidelijk zichtbaar.
Het is nu maandag na de tweede keer flitsen en het stoppelgehalte ligt echt heel laag, het is geen zondagochtend te noemen.

Minpuntje is dat het niet geheel pijnloos is, soms voelt t echt wel als een elastiekje tegen je huid (en mijn tattoo op been sla ik over..dat gaat maar een harige uil worden) Soms ruik je nog een verbrand haartje en het IPL apparaat wordt naar verloop van tijd heet.. (nou flits ik wel gelijk gehele benen/bikinilijn/buik en 1 oksel ter vergelijking) maar dat is pas na een half uur ofzo
Oke klinkt goed! Ik ga er toch ook maar aan beginnen denk ik. Welk merk heb jij gekocht?
die van braun bij de kruidvat
depster schreef:
13-06-2018 07:50
Ik heb inmiddels het IPL apparaat van de Kruidvat (braun) aangeschaft nadat ik de verhalen las hier.

Ik merk wel dat het niet geheel pijnloos gaat, sommige plekken (en dan spreek ik bv over t bovenbeen of buik) zijn toch wel wat gevoeliger.

Nu 1x gebruikt, dus ben erg benieuwd!

Kruidvat wimperserum werkt bij mij trouwens ook goed en geen irritaties!

De essence princes mascara ook errrg prettig!

Dus ik dank dit topic! Voor nu nog geen aanvulling

Heb je hem online besteld? Ik zie op hun site alleen een apparaat van Philips en niet van Braun. Of heb je het in de winkel gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die iets kan vertellen over het langdurige effect van IPL? Dus na een halfjaar/jaar gebruik?
Zebra123 schreef:
18-06-2018 19:07
Is er iemand die iets kan vertellen over het langdurige effect van IPL? Dus na een halfjaar/jaar gebruik?

Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Je leest op internet zo veel wisselende reacties.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij worden de haartjes steeds minder en ze groeien veel langzamer.
Heb em denk ik net een half jaar.
Maar als je af en toe nog moet flitsen is toch geen probleem.
Hij werkt niet op wit en rood haar en op een heel donkere huid..
Restera schreef:
06-04-2018 15:07
Ik heb zojuist de Collistar Face Magic Drops binnengekregen. Op de site stond alleen Magic Drops. Kan ik dit spul ook voor de rest van mijn lichaam gebruiken?
Het rare is dat die drops in mijn gezicht helemaal NIKS doen (hoeveel ik ook erop smeer), maar op mijn benen werkt het perfect.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
19-06-2018 07:23
Bij mij worden de haartjes steeds minder en ze groeien veel langzamer.
Heb em denk ik net een half jaar.
Maar als je af en toe nog moet flitsen is toch geen probleem.
Hij werkt niet op wit en rood haar en op een heel donkere huid..
Klinkt goed! Maar hoe lang duurt t dan voor je stoppels krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Op mijn benen vrijwel niet meer.
Oksels een week of twee en dan nog nauwelijks zichtbaar.
Bikinilijn ook een paar weken.
Emma95 schreef:
19-06-2018 08:22
Op mijn benen vrijwel niet meer.
Oksels een week of twee en dan nog nauwelijks zichtbaar.
Bikinilijn ook een paar weken.
Dat klinkt zeker goed! En welke heb jij?
Alle reacties Link kopieren
mademoiselle83 schreef:
23-05-2018 17:23
Toevallig ben ik bijna klaar met het eerste potje! Ik moet zeggen dat het werkt maar dat is ook omdat ik het heel makkelijk vind om ze in te nemen en ze lekker zijn. Ik merk dat mijn wimpers veel langer zijn, mijn haar is glanzender en valt mooier. Het is ook langer geworden, merk alleen nog niet veel qua volume. Maar ik blijf ze zeker slikken.
Ik ben nu ook bijna klaar met mijn eerste potje, maar merk er nog niet veel van. Wel dat mijn nagels sterker zijn, maar dat kan volgens mij ook met 'gewone' vitamines.
Denk niet dat ik nog een (duur) potje ga aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Braun, maar de wit met gouden.
En ik heb er een donker brilletje bij gekocht, want de flitsen zijn echt heel fel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven