Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit vitaminepreparaat:

Afbeelding

Ik had een moeilijke huid: altijd wel een vlekje of onderhuidse puist, roodheden, vale huid,...
Durfde nooit zonder foundation gaan werken.

Toen ik bij mijn apotheek informeerde naar iets gelijkaardigs als Halo (die vitamines van Tati Westbrook) kwam hij met deze aan.

Ben nu bijna op het einde van het doosje (3 maand) en sinds een paar weken loop ik zonder foundation :D
Ik heb nu de huid van een normale 40-jarige: geen babyvelletje maar wel (letterlijk) redelijk vlekkeloos en puistjes beperken zich tot een paar dagen voor mijn menstruatie ipv altijd.

Ik ben hier echt zooo blij mee, wou dat ik het veel eerder had ontdekt :)

Enig nadeel: de pillen stinken/smaken verschrikkelijk.
Waar ik andere tabletten vaak gewoon droog doorslik moet ik bij deze echt een glas water bij nemen, daar ik heb wel even aan moeten wennen.
Alle reacties Link kopieren
yay, was net op zoek naar iets nieuws qua vitamine preparaat! thanks MonicaG
Lorem Ipsum
Wat super help bij mij is biotine tabletten,potje huid,haar en nagels! Blauw van treikpleister,goedkoop! Meerdere vitaminen,wel het potje op maken dan merk je het! Duurder hoeft niet je betaald voor het merk!
Ik slik ook vit c 1500 en collageen 1000mg

Succes lady's! :daisy
Alle reacties Link kopieren
Fagron Eucerine met water. Als ik droge of beschadigde lippen heb en ik doe dit 's avonds voor het slapengaan op zijn ze de volgende ochtend weer tiptop. Ik doe het elke avond op m'n lippen

Ik gebruik het ook weleens op mijn gezicht of handen maar daarvoor vind ik de creme eigenlijk te vet.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
hmm, trekpleister en kruidvat is hetzelfde toch... want die van de kruidvat ken ik wel
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Voor de ipl-gebruikers een vraag: wie van jullie heeft een (stuk) meer dan de gestelde 12 weken (wekelijks flitsen) nodig gehad om resultaat te zien? Ik heb de braun van kruidvat (de paarse) en ga dit weekend voor de 12e keer flitsen. Ik zie echter nog nauwelijks resultaat.. Benen hetzelfde, oksels hetzelfde, alleen in bikinilijn enige verbetering. Kun je langer doorgaan met wekelijks flitsen of is dat onverstandig? Ik wil namelijk wel doorgaan.

Mijn hoofdhaar is overigens lichtblond, maar haar op benen, oksels en bikinilijn is donker (niet pikzwart overigens) en heb lichte huid.
tistochwat; ik kan je niet verder helpen. Ik heb na 2x flitsen toch al wel duidelijk resultaat. Anders contact opnemen met braun?
Alle reacties Link kopieren
Tistochwat schreef:
21-06-2018 12:17
Voor de ipl-gebruikers een vraag: wie van jullie heeft een (stuk) meer dan de gestelde 12 weken (wekelijks flitsen) nodig gehad om resultaat te zien? Ik heb de braun van kruidvat (de paarse) en ga dit weekend voor de 12e keer flitsen. Ik zie echter nog nauwelijks resultaat.. Benen hetzelfde, oksels hetzelfde, alleen in bikinilijn enige verbetering. Kun je langer doorgaan met wekelijks flitsen of is dat onverstandig? Ik wil namelijk wel doorgaan.

Mijn hoofdhaar is overigens lichtblond, maar haar op benen, oksels en bikinilijn is donker (niet pikzwart overigens) en heb lichte huid.
Ik flits mijn oksels en bikinilijn nog wekelijks (ongeveer 16 weken nu) het is bij mij echt wel al stukken minder.
Benen doe ik een keer per drie weken, daar zit zo goed als geen haar meer op.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een vraag over de ipl. Ik heb hier veel positieve ervaringen gelezen. Wat ik me nou niet meer kan herinneren was of er een bepaald apparaat of merk favoriet is. Kunnen jullie me helpen of wordt toch even zoeken in het topic.
Verder nog een vraag. Kan je het ook gebruiken in je gezicht? Ik word ook daar helaas ook wat hariger en kan niet zo goed tegen epileren en harsen.
Bij lange blonde haren zal het waarschijnlijk niet helpen, maar een steeds donkerder waasje?
Alle reacties Link kopieren
marsssie schreef:
24-04-2018 22:54
Wie weet er een goed middel tegen kloven in hielen en zeer droge handen?
Nu het weer, zondersokkenweer is, springen ze er weer in..auwwww
Hier calendulazalf. Gewoon Kruidvatmerk. Ik had het eigenlijk voor iets anders maar smeer het nu overal. Had altijd hele droge ellebogen en handen. Ook kloofjes. Werkt echt super. Ik heb het nog niet bij mijn hielen geprobeerd, want ik had daar nog een ander smeerseltje van scholl die daarvoor trouwens ook prima werkt. Droge hielen/klovencreme of zoiets. Maar kan me voorstellen dat de calendulazalf daar ook prima zijn werk doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Braun ipl bij Kruidvat gekocht. Nog tot de 30 juni € 30,- retour trouwens. :)

Vanochtend voor de 3e keer gebruikt. Vlg. mij werkt het onder mijn oksels al een beetje. Gebruik hem ook op mijn snor.
Ik voel er heel weinig van. Soms wat warm, maar geen pijn.

Wat ik wel lastig vind, is een goede manier voor mijn benen te vinden. Je kan niet goed zien waar je bent geweest. Onderaan bij mijn enkels maken de zijkanten geen contact, dus daar doe ik eerst 2 rondjes overdwars en dan van onder naar beneden.
Daar nog niet veel resultaat te zien, maar dat is ook nog te vroeg.
Tot nu toe best tevreden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op bed zitten en doe flits mijn onderbenen inderdaad overdwars en dan steeds een stukje hoger.
Maakt niet uit als je sommige stukjes dubbel fltst en je merkt snel genoeg welke stukjes je hebt overgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet zo goed het verschil tussen die apparaten. Lumea was toch de eerste of is dat inmiddels ingehaald door betere merken. Wat me opvalt bij de reviews bij kruitvat is dat bij Braun alleen ervaringen staan van mensen die hem gesponsord hebben gekregen...
ga nog even oriënteren. Tips om rekening mee te houden zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hier staan meer ervaringen
https://www.coolblue.nl/product-reviews ... -face.html
Alle reacties Link kopieren
iemand ervaring met een goede sun creme voor het gezicht? liefst eentje die geen witte waas achterlaat.
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
25-06-2018 13:14
iemand ervaring met een goede sun creme voor het gezicht? liefst eentje die geen witte waas achterlaat.
Biore watery essence spf 50 vind ik top. Je voelt het niet zitten. Nadeel, alleen via internet te bestellen. Geldt ook voor Canmake mermaid Cream.
Verder vind ik de Clinique cityblock spf 25 wel mooi. Het geeft een mooie glans. Zeker als m’n huid verder geen oneffenheden heeft, gebruik ik alleen dat.
The owls are not what they seem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Bioré ook, uit Japan. Maar dan factor 30. Heel fijne dun waterige milk.
Alle reacties Link kopieren
Estee Lauder daywear spf 50 en Biodermal matterende dagcrème spf 50. In de winter Paula’s Choice mineral spf 30. Ik heb een vette huid als dat nog helpt voor de beeldvorming.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze vorige week gekocht en echt een hele fijne crème. Ik heb een droge huid.
Paula's Choice RESIST Skin Restoring Moisturizer SPF50. Wel wat duurder dan wat ik normaal gesproken uitgeef aan dagcrèmes.
Elisia schreef:
12-06-2018 14:30
Nog een aanrader: Caudalie Vinoperfect voor het verminderen van vlekjes in je gezicht. Ik gebruik nu al even het serum en de lotion en begin echt verschil te merken! Ze zijn uiteraard niet verdwenen, maar ze vervagen. Mooi meegenomen! Niet het goedkoopste product, maar wel betaalbaar!
Over wat voor soort vlekjes hebben we het dan?
Wat vinden jullie de beste zelfbruiner voor het gezicht? Zat te denken aan de Collistar drops maar las hier dus net dat deze bij iemand helemaal niets doen?

Mijn lichaam is nu weer heerlijk gebruind, maar mijn gezicht blijft op de een of andere manier maar bleek (behalve 2 grote pigmentvlekken pfff).
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Isle of Paradise tanning drops, die werken echt geweldig voor mij. Twee druppeltjes door mijn serum en klaar.
Woon niet in NL dus ben niet 100% zeker of ze in NL te verkrijgen zijn.
Ik gebruik zelf grote gles van Nivea,bronze effect,lichte variant voor mijn gezicht en lichaam.
Vlekt niet en geeft een mooie kleur,complimenten gehad. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tip! Ik ben echt een lipstick drama, vind het vaak niet lekker op de lippen, het is er altijd bij mij zo af en als het afgeeft ben ik direct vertrokken. Maar nu:

Deze blijft echt als een malle zitten, ik ben hartstikke blij en heb nog net geen aandelen ;-)

Maybellin SuperStay Matte Ink. Top! Echt.
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
02-07-2018 12:06
Ik heb deze vorige week gekocht en echt een hele fijne crème. Ik heb een droge huid.
Paula's Choice RESIST Skin Restoring Moisturizer SPF50. Wel wat duurder dan wat ik normaal gesproken uitgeef aan dagcrèmes.
Die heb ik ook! En het halve assortiment van Paula's Choice! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven