Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd

vrijdag 7 september 2018 om 22:50
En waarom denk je dat Nederland zo strikt is? Geneesmiddelen kunnen lang niet allemaal veilig in combinatie met elkaar worden gebruikt.ainne schreef: ↑07-09-2018 10:36Heeft het niet gewoon met veranderende standaarden te maken? Nederland is vrij strikt volgens mij. Een hoop dingen die je in NL niet zo makkelijk kunt krijgen kun je in andere landen gewoon over the counter krijgen.
Woon zelf in Ierland en als mijn ouders hier zijn nemen ze altijd anti-grieppillen mee bijvoorbeeld en hydrocortisone kun je hier ook gewoon krijgen. Zelf neem ik Tretinoin uit Spanje mee (en mijn huid is prachtig, om on-topic te blijven)
Ik heb de lash serum nooit gebruikt maar hier kun je ze wel kopen (duur!). Heb me er verder nooit in verdiept maar kan me zo voorstellen dat de ingrediënten dezelfde zijn als die van het Kruidvat.
[https://www.gezondheidsnet.nl/vakantie ... europa.htm
Nederland heeft eea extra dichtgetimmerd om te proberen de farmacie niet al teveel macht te geven en generieke geneesmiddelen betaalbaar te houden.
(Dat de uitwerking van dat idee in veel gevallen met succes wordt tegengewerkt door diezelfde farmacie is dan weer een ander verhaal)
Maar goed, teveel of topic, terug maar weer.
Ik heb (op recept, jaja) vit A zuur crème maar ik durf niet vaker dan eens per week ivm de velletjes. Ben allang blij dat mijn huid weer enigszins normaal is na lange tijd problemen.
maandag 10 september 2018 om 14:14
Vanavond gaat Radar over de gevaren van wimperserum.
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... elijkheid/
Hier ook al besproken...
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/v ... elijkheid/
Hier ook al besproken...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
maandag 10 september 2018 om 14:55
Ik ben fan van Max Factor Lipfinity en nu heeft Max Factor ook de Lipfinity Mat Velvette. Dat leek me wel wat dus die heb ik gekocht. Hij is helaas niet zo goed als de gewone lipfinity, maar meer vergelijkbaar met een 'gewone' longstay lipstick. Oftewel; hij blijft redelijk zitten maar moet door de dag heen wel een keet bijgewerkt worden. De kleur die ik heb gekocht vind ik wel érg mooi (005)

vrijdag 14 september 2018 om 21:13

maandag 24 september 2018 om 09:33
Decubal, specifiek tegen droge huid,. Ze hebben een speciale hoofdhuidkuur. Te koop bij Holland en Barret.afstandsbediening1989 schreef: ↑15-09-2018 23:07Ik heb een zeer droge hoofdhuid en al van alles geprobeerd, waaronder de HEMA en Aldi shampoo, in het vorige topic genoemd. Iemand nog andere tips?
ach.. ik doe ook maar wat..
woensdag 26 september 2018 om 18:18
Wallen krijg je niet zomaar weggesmeerd. Maar donkere kringen kun je goed camoufleren met Effacernes concealer van Lancome. Ik ben er erg tevreden over. Iets meer budgetproof is LA Girl.Lovie_Dovie schreef: ↑14-09-2018 21:44Wie heeft de heilige graal voor (donkere) wallen onder ogen. Krijg ze maar niet weg![]()

zondag 30 september 2018 om 21:15
En????
Oké hier nog een product waar ik blij mee ben: mijn Braun Silk-épil! Oksels en bikinilijn heerlijk zacht en geen irritaties of ingegroeide haartjes.
maandag 1 oktober 2018 om 09:24
Superfijn! (Collistar Drops)Hobbelster schreef: ↑30-09-2018 21:15En????
Oké hier nog een product waar ik blij mee ben: mijn Braun Silk-épil! Oksels en bikinilijn heerlijk zacht en geen irritaties of ingegroeide haartjes.
Ik krijg net even een gezond tintje in mijn gezicht, absoluut niet oranje of streperig

maandag 1 oktober 2018 om 10:24
Hoi allemaal... heeft iemand al ervaring met de sunshower, ik ben mijn badkamer aan het verbouwen en kom het vaak tegen maar ken eigenlijk niemand die er eentje gebruikt. Ik vraag het ook voor mijn lieve schoonmoeder met chronische pijn/rugklachten die misschien baat zou kunnen hebben bij de infraroodfunctie.
Lorem Ipsum
maandag 1 oktober 2018 om 11:11
Deze vraag is al ooit beantwoord, maar ik kan het even niet meer vinden:
Maakt het wat uit of je de collistar zelfbruiner voor je gezicht of voor je lichaam koopt, qua werking?
Ik wil het alleen voor mijn gezicht gebruiken, maar het scheelt nogal in prijs. En ik heb liever meer voor minder natuurlijk!
Maakt het wat uit of je de collistar zelfbruiner voor je gezicht of voor je lichaam koopt, qua werking?
Ik wil het alleen voor mijn gezicht gebruiken, maar het scheelt nogal in prijs. En ik heb liever meer voor minder natuurlijk!

maandag 1 oktober 2018 om 16:33
Maakt niets uit. Ik smeer al jaren de ‘body’ variant ook in mijn gezicht.helena2 schreef: ↑01-10-2018 11:11Deze vraag is al ooit beantwoord, maar ik kan het even niet meer vinden: