Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
01-10-2018 16:33
Maakt niets uit. Ik smeer al jaren de ‘body’ variant ook in mijn gezicht.
Thanks! Dan bestel ik die.
turquasi schreef:
01-10-2018 10:24
Hoi allemaal... heeft iemand al ervaring met de sunshower, ik ben mijn badkamer aan het verbouwen en kom het vaak tegen maar ken eigenlijk niemand die er eentje gebruikt. Ik vraag het ook voor mijn lieve schoonmoeder met chronische pijn/rugklachten die misschien baat zou kunnen hebben bij de infraroodfunctie.
Ik ken iemand die het pas heeft getest, ik ga voor je vragen wat zij ervan vond.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel alvast hobbelster!!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
01-10-2018 10:24
Hoi allemaal... heeft iemand al ervaring met de sunshower, ik ben mijn badkamer aan het verbouwen en kom het vaak tegen maar ken eigenlijk niemand die er eentje gebruikt. Ik vraag het ook voor mijn lieve schoonmoeder met chronische pijn/rugklachten die misschien baat zou kunnen hebben bij de infraroodfunctie.
Ja, ik had er eens een weekje op vakantie. Was in de winter en ik was er helemaal weg van. Lekker warm en je kan dus tegelijkertijd douchen. Als ik het geld ervoor zou hebben zou ik er thuis ook wel eentje willen.
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke foundation van Bourjois hier besproken werd, die zo fijn is? Kan het zo snel niet vinden tussen al die pagina's.
Ga straks nieuwe kopen, dus ik hoop dat iemand het nog weet!
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
05-10-2018 08:20
Wie weet welke foundation van Bourjois hier besproken werd, die zo fijn is? Kan het zo snel niet vinden tussen al die pagina's.
Ga straks nieuwe kopen, dus ik hoop dat iemand het nog weet!

Moet het per sé Bourjois zijn?

Ik vind deze nl. helemaal geweldig en ze is onlangs ook goedgekeurd door Tati Westbrook, mocht dat een referentie zijn :)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
tvp
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
05-10-2018 08:20
Wie weet welke foundation van Bourjois hier besproken werd, die zo fijn is? Kan het zo snel niet vinden tussen al die pagina's.
Ga straks nieuwe kopen, dus ik hoop dat iemand het nog weet!
Healthy mix serum
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
05-09-2018 11:33
Helaas mag het niet meer verkocht worden...
Ik was er ook blij mee.
Oh nou lekker dan
Alle reacties Link kopieren
ainne schreef:
05-10-2018 12:33
Healthy mix serum
Dankje..ik was net bij Kruidvat en Etos geweest maar daar verkopen ze geen Bourjois meer. Gaat binnenkort in alle filialen eruit.
...
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
05-10-2018 13:30
Dankje..ik was net bij Kruidvat en Etos geweest maar daar verkopen ze geen Bourjois meer. Gaat binnenkort in alle filialen eruit.
Oh vreemd, onze Kruidvat heeft Bourjois gewoon nog staan. Jammer dat het er binnenkort uit gaat..
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jammer voor je. Heb je wat anders gevonden?
Je bracht mij eigenlijk op een idee, heb het zelf al heel lang niet gebruikt, want ik gebruik al tijden mineral powder, maar merk nu dat het buiten kouder wordt dat mijn huid een stuk droger is dus dan is vloeibaar ws weer beter. Denk dat ik ik de Bourjois weer ga halen dus.
turquasi schreef:
02-10-2018 13:47
dankjewel alvast hobbelster!!
Schijnt helemaal geweldig te zijn!
Sorry, tvp!
Hi allemaal😃

Werkt Etos wimper serum net zo goed als die van Kruidvat?

Ik heb nog een restje en moet dringend vervanging.. ;-)

Bedankt! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
het kruidvat wimper serum werkt goed maar schijnt niet veilig voor je ogen te zijn.Tip voor degene die het nog hebben liggen..Mijn dochter heeft t op haar wenkbrauwen gesmeerd en die zijn nu heel mooi en pikzwart geworden,ze was altijd heel lang bezig met poeder ed en nu laat ze ze gewoon naturel!!
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie Clarins deodorant? Keiduur maar ik heb echt minder natte oksels.

Maar als iemand een goedkoper alternatief weet, lees ik het graag!
(Heb niet alle posts gelezen maar zag deze nog niet voorbij komen)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar aanleiding van dit topic een probeerset dagverzorging gekocht van Paula’s Choice voor de normale/droge huid (die donkerblauwe tubes), ben wisselend enthousiast. De exfoliant vind ik prettig, maar de dagcreme vet en plakkerig, dus twijfel een beetje of ik de grotere verpakking ga halen of niet. Ben echter al een tijdje op zoek naar dé perfecte dagcreme, maar vind ‘m maar niet :-( Heeft iemand van jullie nog andere suggesties? Mijn huid is snel droog en trekkerig, maar ik hou absoluut niet van crèmes die plakkerig op je huid blijven liggen, dus bij voorkeur iets dat goed intrekt en liefst ook met SPF 30 of hoger. Anyone?

Heb overigens ook de HEMA repair shampoo geprobeerd, maar is hier geen succes. Mijn toch al wat fijne haar wordt nóg slapper en ook wat vettig, ook als ik er om de dag of 2 dagen mee was. Had helaas direct een grote fles gekocht, dus als iemand nog wil.. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Shift, heb je Biodermal al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
08-10-2018 07:36
Shift, heb je Biodermal al eens geprobeerd?
Nope! Is dat wat? Specifieke lijn voor droge huid?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je combineren om het juiste resultaat te krijgen Shift, al eens een serum geprobeerd?
Ik heb een droge huid onder mijn ogen en rond mijn neus en juist een glimmend voorhoofd dus ik smeer een serum op de droge delen en een matterende creme erover heen. Matterende creme's zijn niet vet. Je kunt die vettere creme's wel als nachtcreme inzetten nog misschien of als handencreme als je het echt niet fijn vind op je gezicht... Mijn serum is van Collistar en dagcreme van Clinique, ik gebruik Kruidvat sensitive als nachtcreme dat helpt ook goed tegen het uitdrogen maar dan wil je wel heel regelmatig je kussensloop verschonen, kan trouwens geen kwaad als je haar snel vet word om dat vaak te doen. Ik wil de Hema shampoo wel proberen hoor overigens!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Shift schreef:
08-10-2018 07:50
Nope! Is dat wat? Specifieke lijn voor droge huid?
Ja die roze is speciaal voor de droge huid. Deze vind ik erg fijn, ik ben ook lang op zoek geweest naar een goede creme die niet irriteert en uitdroogt. Dit is voor mij de enige creme die ik geprobeerd heb die hieraan voldoet. In de zomer gebruik ik de groene variant (normale huid).
Alle reacties Link kopieren
Heeft trouwens geen SPF geloof ik
haantje69 schreef:
08-10-2018 07:07
Kennen jullie Clarins deodorant? Keiduur maar ik heb echt minder natte oksels.

Maar als iemand een goedkoper alternatief weet, lees ik het graag!
(Heb niet alle posts gelezen maar zag deze nog niet voorbij komen)
Ik had altijd de paarse therme crème anti transpirant. Ivm duur een keer een goedkope dove bij action meegepakt en ben daar super tevreden over! Zowel qua frisheid en qua droog blijven. Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips om de huid onder mijn ogen te hydrateren? Liefst supermarkt/kruidvat-spul.

Ik ben 40 en besef nu pas dat huidverzorging ook een ding is :facepalm:
Allez, ik gebruik uiteraard wel al eeuwen een dagcrème met spf maar daar blijft het ook bij.

Misschien is het doodnormaal maar onlangs merkte ik dat als ik de huid onder mijn ogen samenknijp dat die dan niet direct 'terugveert'.
Lijkt me dus uitgedroogd?
Ik smeer nu 2 x daags oogcrème van de Aldi maar heb niet het idee dat dat veel helpt.

Heeft iemand een gouden tip voor mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven