Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
24-07-2019 10:18
Ik heb laatst de Roller lash mascara van Benefit gekocht, omdat de verkoopsters bij Douglas daar lyrisch over waren. Het idee erachter is dat het als een roller, krulspeld dus, voor je wimpers werkt. Vandaar de schattige dop in de vorm van een krulspeld.
Ik bracht het spul aan en dacht : jeetje, dat was geen woord gelogen! Dit is prachtig! Mooie gescheiden zwarte omhoog krullende wimpers. Maar...na een uurtje of twee dacht ik 'hé, waar zijn mijn prachtige wimpers? '
De mascara doet mijn wimpers dus zakken. Dat maakt het effect al snel een stuk minder indrukwekkend. Zo ontzettend jammer. Dat heb ik nog nooit gehad bij andere mascara, en juist deze, die nota bene speciaal bedoeld is voor die opwaartse krul, doet dit. Echt balen. Toch, nu ik dit type, wil ik het eigenlijk morgen nog een keer proberen.

Verder vond ik een verpakking van Lash Paradise. Die vond ik destijds niet fijn. Hij lag er al enkele weken, en ik vroeg me af waarom ik die ook alweer niet fijn vond. En...Ik vond hem opeens wél fijn! Hij was in het begin veel te nattig naar mijn zin. Nu lag hij er al een tijdje, en dus wat droger geworden. Ik ga hem niet persé opnieuw kopen, maar nu heb ik hem wel met plezier opgemaakt.
Je kan proberen als laatst een laag waterproof mascara er overheen te doen. Die wordt hard en dam blijft de krul beter zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend in een opwelling een probeer set van Paula's Choice besteld. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
24-07-2019 10:43
Je kan proberen als laatst een laag waterproof mascara er overheen te doen. Die wordt hard en dam blijft de krul beter zitten.
Oh, dat ga ik morgen proberen. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
24-07-2019 10:46
Ik heb vanochtend in een opwelling een probeer set van Paula's Choice besteld. Ben benieuwd!
Ik hou van Paula's Choice! Ik hoop dat jij er net zo tevreden over bent als ik.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
24-07-2019 10:39
Ik heb m oom uitgeprobeerd en vind het helemaal niks! Effect met mijn oude vertrouwde waterproof mascara van Maxfactor is bij mij 100x beter.
Die van Clinique deed niks voor mijn wimpers, helemaal geen krul of gesepareerde wimpers. Kon m ook verwijderen met olie oogreinigingpads.
Weet je zeker dat je dan echt die hebt gehad? Ik krijg m er met oliepads oid echt niet af, alleen met warm water.
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik https://m.clinique.nl/product/1606/6432 ... ng-mascara
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, gek! Dat is dan nl wel echt dezelfde. Ik vind m geweldig en krijg m er echt alleen met warm water af.. Jammer dat ie voor jou niet werkt!
PapierVampier schreef:
24-07-2019 10:26
Emma95, Jufjoke en Bonnieux, bedankt voor de tips! Ik ga het gewoon eens proberen! Heb van The Ordinary de Niacinamide 10% + Zinc 1% en de Salicylic Acid 2% besteld (en omdat mijn huid wat fijne lijntjes enzo begint te krijgen, ook maar de "Buffet" Multi-Technology Peptide besteld).

Salicylic Acid kan niet samen met de Buffet, maar wel met de Niacinamide, dus denk dat ik ’s ochtends een combi van Salicylic Acid en de Niacinamide ga doen en dan ’s avonds de Niacinamide met de Buffet.

En Jufjoke, welke reiniger bedoel je precies van de Kruidvat? Ik zie er meerdere van Simple :$
Nou, de producten zijn binnen! Heb even snel de Niacinamide en de "Buffet" getest om te voelen wat voor textuur het heeft. Had een soort olie verwacht, of in ieder geval dat het ook zo dun zou zijn, maar het is aardig stevig, meer een gel/serum. Brengt fijn aan op de huid, droogt snel op, maar vind het nog wel een beetje plakkerig aanvoelen (misschien helpt de hitte niet mee, misschien gebruik ik te veel van het product).

Wordt vervolgd!
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
24-07-2019 10:43
Je kan proberen als laatst een laag waterproof mascara er overheen te doen. Die wordt hard en dam blijft de krul beter zitten.
Zebra, bedankt voor je tip! Vandaag uitgeprobeerd en inderdaad, véél minder ingezakt. Al met al op die manier tóch de moeite waard. De mascara's die ik nu gebruikt heb, vind ik eigenlijk allebei maar zozo, maar samen blijft inderdaad de krul behoorlijk overeind. Gebruikt:

- roller Lash van benefit. Op zichzelf dus het eerste uur prachtig, daarna begint de boel langzaam te zakken.
- l'óreal million lashes waterproof (heet dat zo? Nou ja, zo ongeveer dan toch ). Op zichzelf een zeer matige mascara vind ik. Nu dient hij dus alleen als extra fixeerlaagje om de krul van de Rollerlash omhoog te houden. Dat doet ie prima. Meer ook niet, want eigenlijk stond ik al op het punt om deze weg te gooien.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
PapierVampier schreef:
24-07-2019 10:26
Salicylic Acid
Smeer je wel extra goed in voor de zon, je huid wordt hier gevoeliger voor.
huisduif schreef:
26-07-2019 20:11
Smeer je wel extra goed in voor de zon, je huid wordt hier gevoeliger voor.
Dank je voor de tip :-D Ik kom gelukkig amper in de zon, maar toch :)
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
26-07-2019 19:09
Zebra, bedankt voor je tip! Vandaag uitgeprobeerd en inderdaad, véél minder ingezakt. Al met al op die manier tóch de moeite waard.
Fijn dat het werkt!
Ik krul mijn wimpers altijd en waterproof mascara is de enige mascara die die krul erin houdt omdat het zo hard wordt.
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
24-07-2019 21:39
Hmmm, gek! Dat is dan nl wel echt dezelfde. Ik vind m geweldig en krijg m er echt alleen met warm water af.. Jammer dat ie voor jou niet werkt!
Zou het niet kunnen zijn dat je nog van de dag ervoor een vettig laagje op je wimpers hebt, van die oilpads?
Bij mij gaat ie er nl ook alleen af met warm water. Maar kan me voorstellen dat hij niet goed pakt als de wimpers nog vettig zijn.
Alle reacties Link kopieren
O, verkeerde gequote. Was voor Zebra bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
28-07-2019 17:21
Zou het niet kunnen zijn dat je nog van de dag ervoor een vettig laagje op je wimpers hebt, van die oilpads?
Bij mij gaat ie er nl ook alleen af met warm water. Maar kan me voorstellen dat hij niet goed pakt als de wimpers nog vettig zijn.
Ik reinig mijn ogen na de oliepads altijd nog met lotion zodat de olie eraf gaat, dus dat denk ik niet. Anders zou andere mascara ook problemen geven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
28-07-2019 17:21
Zou het niet kunnen zijn dat je nog van de dag ervoor een vettig laagje op je wimpers hebt, van die oilpads?
Bij mij gaat ie er nl ook alleen af met warm water. Maar kan me voorstellen dat hij niet goed pakt als de wimpers nog vettig zijn.

Dat denk ik idd! Als je alleen lotion erna gebruikt, dan is dat vettige niet weg en dan hecht je mascara niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede moisturizer. Ik heb een gemengde huid. Wie heeft voor mij de tip?
Alle reacties Link kopieren
Natural moisturizing factors + ha van the Ordinary vind ik een hele fijne. Ik heb jaren gezocht en gewisseld maar ik hou het bij deze.
Iemand een tip voor een goede wenkbrauwverf? Het liefst een wat koele kleur
Alle reacties Link kopieren
Voor degene met ervaring met producten van Paula's Choice:

- gebruiken jullie een heel stappenplan of slechts 1 of 2 producten uit een lijn?
- wat voor resultaat heeft het?

Ik heb nu een testpakketje besteld met cleanser, exfoliant en moisturizer. Ik merk na 1 week al dat ik een hele zachte huid heb en denk dus dat ik ermee wil doorgaan. Alleen zou het voldoende zijn om alleen de exfoliant te gebruiken? Vind het veel te duur om een hele lijn te bestellen..
Alle reacties Link kopieren
Shadesofblue schreef:
29-07-2019 21:57
Iemand een tip voor een goede wenkbrauwverf? Het liefst een wat koele kleur
Ik koop altijd wenkbrauwverf van RefectoCil. Dit meng je zelf met ander spul (waterstofperoxide geloof ik?) Hele mooie koele kleur, oogt de eerste dagen wel donker omdat de huid ook meekleurt. Verdwijnt dus in een paar dagen.
Ik koop het bij de HairZone maar je kan het ook online bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk gevonden!!
De eyeliner die ECHT blijft zitten. In verschillende kleurtjes

En waar?
Bij de Hema 😍😍
Als je wint heb je vrienden...
Zebra123 schreef:
31-07-2019 09:41
Voor degene met ervaring met producten van Paula's Choice:

- gebruiken jullie een heel stappenplan of slechts 1 of 2 producten uit een lijn?
- wat voor resultaat heeft het?

Ik heb nu een testpakketje besteld met cleanser, exfoliant en moisturizer. Ik merk na 1 week al dat ik een hele zachte huid heb en denk dus dat ik ermee wil doorgaan. Alleen zou het voldoende zijn om alleen de exfoliant te gebruiken? Vind het veel te duur om een hele lijn te bestellen..
Voorheen (jaar of 5, 6 denk ik, inmiddels?) gebruikte ik ook alleen de exfolianten (dagelijkse en wekelijkse), in combinatie met dagcrème van ander merk.
Sinds een maand of 2, 3 heb ik er de toner en de dag -en nachtcrème aan toegevoegd en dit bevalt zo goed, dat ik nu ook de reiniger erbij ga doen.
Ik merk absoluut verschil; dat deed ik al toen aan de exfolianten begon, maar nu nog meer. Mijn huid ziet er gewoon goed uit nu.
Het is allemaal idioot duur maar het is het wel waard.
marsssie schreef:
31-07-2019 17:01
Ja eindelijk gevonden!!
De eyeliner die ECHT blijft zitten. In verschillende kleurtjes

En waar?
Bij de Hema 😍😍
Eyeliner (nat, liquid) of potlood?
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
31-07-2019 09:45
Ik koop altijd wenkbrauwverf van RefectoCil. Dit meng je zelf met ander spul (waterstofperoxide geloof ik?) Hele mooie koele kleur, oogt de eerste dagen wel donker omdat de huid ook meekleurt. Verdwijnt dus in een paar dagen.
Ik koop het bij de HairZone maar je kan het ook online bestellen.
+1!


Bij mij is na een keer douchen de donkere huid weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven