Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
hoi bearnaise, nee ik snap de hype ook niet... om het nog erger te maken, die mascara smolt twee uur later al zodat ik zwarte vlekken onder mijn oog had tijdens een etentje, raar...
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
05-01-2018 12:00
hoi bearnaise, nee ik snap de hype ook niet... om het nog erger te maken, die mascara smolt twee uur later al zodat ik zwarte vlekken onder mijn oog had tijdens een etentje, raar...
Dat was ik al vergeten, maar dat had ik inderdaad ook! :bonk:
ik kan wèl aanraden,
(twee jaar geleden gekocht maar werken nog prima)
geen idee of ze nog te krijgen zijn;

MaxFactor Voluptuous False Lash effect
en Bourjois Volume 1seconde, waterproof
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
05-01-2018 12:05
ik kan wèl aanraden,
(twee jaar geleden gekocht maar werken nog prima)
geen idee of ze nog te krijgen zijn;

MaxFactor Voluptuous False Lash effect
en Bourjois Volume 1seconde, waterproof
Thx! Heb ik bij deze in mijn mobiel gezet voor over 3 maanden. Dan zal de huidige wellicht op zijn en dan hoef ik al niet meer na te denken over de volgende. :-D

Nu heb ik L'Oréal Paris Paradise Extatic Black Mascara. Niet slecht! Maar klit mijn wimpers toch nog net iets teveel samen.

Edit: Ik ben trouwens ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe mascara met kokosolie. Ik kan hem niet meteen vinden met google. Iemand die weet welke ik bedoel en die deze al in huis heeft? Nieuw sinds december.
wat ik doe (beetje tijdrovend soms maar goed) is heel langzaam mijn mascara aanbrengen, dus niet swoopen maar de mascara over mijn wimpers uitrollen

ik draai daarbij heel rustig de roller naar boven toe, hm hoe leg ik dit uit
een beetje zoals de kapper je haar fohnt en die ronde borstel gebruikt zeg maar
werkt fantastisch want er blijven zo extra veel vezels achter en het haalt ook de haartjes uit elkaar en levert net wat meer krul op
Lorem Ipsum
Zo doe ik het ook, maar van die Essence krijg ik toch spinnenpootjes.
Bearnaise schreef:
05-01-2018 11:56
Wat gek dat iedereen hier zo lyrisch over is. :huh: Ik ben die nav dit topic ook gaan halen maanden geleden, maar ik vind die mascara echt niet goed. Het klontert verschrikkelijk en mijn wimpers worden samengeplakt. Zo lelijk... :nooo:
Nu ben ik wel heel streng en zoek ik altijd een mascara die mijn wimpers mooi kan scheiden, maar die Lash princess lijkt juist gemaakt om het tegenovergestelde te doen. Als manga jouw ding is, dan MOET je deze mascara kopen.

Sta ik hier echt alleen in?

btw: in België nog gewoon massaal verkrijgbaar hoor.
Ik ben er ook niet tevreden over hoor. Bij mij loopt deze mascara ook nog eens gigantisch uit, zelfs na gebruik van een primer en poeder.
Bearnaise schreef:
05-01-2018 12:17

Edit: Ik ben trouwens ook heel nieuwsgierig naar de nieuwe mascara met kokosolie. Ik kan hem niet meteen vinden met google. Iemand die weet welke ik bedoel en die deze al in huis heeft? Nieuw sinds december.
Whut?

Ik gebruik juist kokosolie om mijn mascara te verwijderen, beste beauty hack ever was dat.
MonicaG schreef:
05-01-2018 13:58
Whut?

Ik gebruik juist kokosolie om mijn mascara te verwijderen, beste beauty hack ever was dat.
Ja klopt! Daarom kreeg ik die mascara niet gegoogled. Ik kwam dan altijd uit op mascara verwijderen met kokosolie. Maar er zit kokos IN die mascara. :D

Ik heb hem gevonden inmiddels:

Afbeelding
Kip80 schreef:
30-12-2017 21:40
Hij is ook prijzig. Heb er zelf ook wel een paar nachtjes over moeten slapen hoor, maar ik vind het z’n geld wel echt waard.
Ik heb zelf geen ervaring met de serum foundation van The Ordinary. Er is ook weinig over terug te vinden op internet (Nederlandstalige sites) Ik weet niet of je deze review al gezien hebt?

https://suszie.nl/the-ordinary-serum-fo ... oundation/
Ik ben lyrisch over de ordinary serum foundation!
Ik heb eerst twee maanden op een wachtlijst gestaan ervoor en had nav de mac vergelijkingskaart twee kleuren besteld. Een donkere voor, toen, de zomer en een tint lichter voor deze periode.
Ik heb een getinte huid en kleur nogal snel, en ben 40 plus, maar verder een goede huid zeg maar.

Ik gebruik eerst een dagcrème (vichy), ga dan me aankleden etc en dan de foundation.
Hii is zuinig in gebruik, smeert heel dun.
Dekt inderdaad een beetje (medium) geen make up hoofd maar net een egalere tint. Maar dat kun je dus makkelijk aanpassen, je kunt ook nog een laagje doen.
Is niet dof, wat ik juist wel heel mooi vind, ook niet glimmend maar net wat stralend.
Blijft de hele dag zitten en is ook makkelijk te verwijderen, ik gebruik daarvoor die doekjes van kruidvat.
Kortom aanrader.
[quote=KoffieDoosje post_id=27982879 time=1515145969 user_id=320449]
Lash Princess False Lash Effect Black mascara van Essence.
Ik las hierover en ben de halve regio doorgefietst (nergens meer te krijgen), maar vond uiteindelijk de laatste 2 bij de Kruidvat in Leiden. Echt geweldig deze mascara. En dat voor 3,40 euro! M'n wimpers zijn langer en voller.
Alleen jammer dat hij nu echt nergens meer te krijgen is.

Bij Etos kun je hem ook kopen en daar liggen meestal genoeg exemplaren. Ik ben blij met deze mascara, blijft hele dag goed zitten.
Door de positieve reacties hier op het forum op het Superlash wimperserum van Kruidvat, ben ik er ook mee begonnen, een week of 5 geleden nu. En ja, ik zie inderdaad verschil, nog niet overdenderend, maar mijn wimpers zijn langer geworden, en ook mijn wenkbrauwen,waarop ik het ook aanbreng, vertonen wat meer haargroei.
Echter, ik heb wel 's nachts wat tranende ogen (geen pijn pijn, geen jeuk; dat niet - wel reden om even een pauze in te lassen).
Hebben anderen dit ook?
don't watch the movie, read the book
KoffieDoosje schreef:
05-01-2018 10:52
Lash Princess False Lash Effect Black mascara van Essence.
Ik las hierover en ben de halve regio doorgefietst (nergens meer te krijgen), maar vond uiteindelijk de laatste 2 bij de Kruidvat in Leiden. Echt geweldig deze mascara. En dat voor 3,40 euro! M'n wimpers zijn langer en voller.
Alleen jammer dat hij nu echt nergens meer te krijgen is.

d

De 3 in 1 micellair reinigingswater van de Hema. Is fris en reinigt goed. Zelfs drie laagjes mascara gaan er lekker snel af.

Concealer palette (light skin) van de Hema. Lekker creamy, droogt niet erg op, goed te blenden en perfect voor blekerikjes zoals ik. Er zitten 4 verschillende, lichte kleuren in dit palet.

Shampure thermal dry conditioner van Aveda. Normaal koop ik niet zulke 'dure' producten, maar ik werd zo moe van m'n pluizige haar na het föhnen, dat ik ging speuren. Van die anti-frizz olietjes werd m'n haar wel minder pluizig, maar het voelde nooit lekker zacht aan. Op Instagram zag ik deze spray staan. Bij de Aveda winkel in Den Haag kreeg ik een kleine tester mee en na het wassen sprayde ik het erin, en na het föhnen was m'n haar zacht, niet pluizig en ruikte lekker fris. Het voelde niet stug aan wat ik bij die droog shampoos wel heb.
(100 ml / € 33,00)
Afbeelding

Ik vind deze mascara echt geweldig. Ik heb hele lange wimpers, maar daardoor ook snel spinnepoten of smeervlekken. Deze kan ik heel mooi opbrengen, juist door de verschillende lengtes van het borsteltje.
En ik heb echt nooit meer dat het zwart afgeeft onder mijn ogen. En ik ben echt heeeeel kritisch als het om mascara gaat.
Ik krijg ook vaak complimenten over de mascara.
ollekebollekeknolleke schreef:
04-01-2018 10:40
Oh en nog een hit: de nieuwe lash paradise van l oreal. :)
Jaaa ik heb m ook en vind m ook fijn!
Bearnaise schreef:
Wat gek dat iedereen hier zo lyrisch over is. :huh: Ik ben die nav dit topic ook gaan halen maanden geleden, maar ik vind die mascara echt niet goed. Het klontert verschrikkelijk en mijn wimpers worden samengeplakt. Zo lelijk... :nooo:
Nu ben ik wel heel streng en zoek ik altijd een mascara die mijn wimpers mooi kan scheiden, maar die Lash princess lijkt juist gemaakt om het tegenovergestelde te doen. Als manga jouw ding is, dan MOET je deze mascara kopen.

Ik vind m wel fijn op m’n wimpers, maar met dit borsteltje tik ik wel ALTIJD even mijn ooglid aan waardoor ik altijd moet poetsen na het aanbrengen. En ik vind het verwijderen echt een crime, hoe goed ik m’n best ook doe, ik heb de dag erna altijd panda ogen :/
helena2 schreef:
05-01-2018 20:50
Afbeelding

Ik vind deze mascara echt geweldig. Ik heb hele lange wimpers, maar daardoor ook snel spinnepoten of smeervlekken. Deze kan ik heel mooi opbrengen, juist door de verschillende lengtes van het borsteltje.
En ik heb echt nooit meer dat het zwart afgeeft onder mijn ogen. En ik ben echt heeeeel kritisch als het om mascara gaat.
Ik krijg ook vaak complimenten over de mascara.
Welke naam heeft deze mascara en waar koop je hem?

Ik heb overigens nu zelf ook een topper! OraWellness HealThy Mouth Blend. Ik had een erg gevoelige tand. Ik kon niet kauwen aan die kant van mijn mond, chocolade erop was een hel. De tandarts kon er ook niet veel aan doen. Sinds ik mijn mond twee keer per dag na het tandenpoetsen spoel met water en twee druppels van dit spul kan ik alles weer eten. Ik ben er ontzettend blij mee! Schijnt ook goed te zijn voor bloedend tenadvlees en een frissere adem.
Wow ik heb die mascara even op gezocht en kreeg dit plaatje:
Afbeelding
Relaxingatthelake schreef:
06-01-2018 10:28
Welke naam heeft deze mascara en waar koop je hem?
Maybelline mascara - lash sensational intense, ik bestelde hem zelf meestal via bol.com - maar dat is wrs. niet de goedkoopste optie haha.
ETA: Heb hem overigens niet meer, heel intens, maar ik vond het zelf niet zo mooi en beetje spinnenpootjes worden.
It's not always easy, but it's worth it.
Bearnaise schreef:
05-01-2018 15:09
Ja klopt! Daarom kreeg ik die mascara niet gegoogled. Ik kwam dan altijd uit op mascara verwijderen met kokosolie. Maar er zit kokos IN die mascara. :D

Ik heb hem gevonden inmiddels:

Afbeelding
Tnx :)
judith1107 schreef:
06-01-2018 14:12
Maybelline mascara - lash sensational intense, ik bestelde hem zelf meestal via bol.com - maar dat is wrs. niet de goedkoopste optie haha.
ETA: Heb hem overigens niet meer, heel intens, maar ik vond het zelf niet zo mooi en beetje spinnenpootjes worden.
Mocht je ooit in Duitsland komen of je kent mensen die die kant op gaan, bij DM is alles goedkoper dan bij ons, dus ook Maybelline en L'oréal. Ik koop daar altijd mijn mascara's.
dutchsuzanne schreef:
06-01-2018 15:22
Mocht je ooit in Duitsland komen of je kent mensen die die kant op gaan, bij DM is alles goedkoper dan bij ons, dus ook Maybelline en L'oréal. Ik koop daar altijd mijn mascara's.
Goed om te weten! Ik woon aan de grens :proud:
Bearnaise schreef:

Ieder z'n ding. Bij mij separeert hij m'n wimpers juist mooi en geeft niet af. :proud:
De enige mascara waar ik echt de balen van heb dat ik die heb gekocht is de Shocking mascara van Yves Saint Laurent, duur, werkt wel goed ... maar na 2 weken was de mascara zo droog als wat. Kon zo de prullenbak in. >:-(
koffiedoosje wijzigde dit bericht op 09-01-2018 14:18
14.04% gewijzigd
Ik vind de Q10 nachtcréme van Cien (Lidl) ook heel erg fijn.

Ook van Cien, de handcream Madame Glamour en de parfum, Madame Glamour Suddenly. Beiden ruiken naar Chanel's Coco Mademoiselle. :heart:
Ok, ik geloofde nooit in de werking van shampoo en conditioners, want "ze lullen maar raak voor wat centen", tot een vriendin haar haar gingen wassen met shampoo en conditioner zonder sulfaten, parabenen en siliconen. Geweldig bos haar had ze ineens.
Heb klein onderzoekje gedaan (zij heeft krullen, ik 't steilste haar van de wereld) en uiteindelijk op Repair lijn van de Hema uitgekomen.

IK HEB INEENS VOL HAAR MET EEN BEETJE SLAG?!

Serieus. Ik was het, ik prop er conditioner in, ik laat het opdrogen, ff föhnen en het is goed.
Zonder mousse/haarlak/volumepoeder/zoutoplossing/weetikveel.
Ik heb gewoon mooi haar.
Snif, na 40+ jaar aanklooien, was dit dus de oplossing.
Kan wel janken. Ok, overdreven, dat dan weer niet, maar mèn, ik ben me er een partij blij mee joh.
HA!

En dat voor 3,75 euro.

https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057102
https://www.hema.nl/winkel/mooi-gezond/ ... t=11057106

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven