Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
De goedkope sensitive lijn van kruidvat. Dag- en nachtcreme. Zonder parfum etc en werkt goed voor trekkerige huid.



Anti-klitspray kruidvat eigen merk



Hema oogliners



Keizersnedelittekens heb ik altijd (binnenkort mijn derde ks) gemasseerd met vaseline, net zo mooi geworden als de littekens onder mijn borsten die ik gesmeerd heb met dermatix.
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic Ik ben inderdaad heel benieuwd naar dingen als Revitalash, wonderolie, castorolie. Wil het graag eens proberen maar toch wat prijzig mocht het niet werken.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
quote:LaFolie schreef op 23 maart 2017 @ 22:05:

Leuk topic Ik ben inderdaad heel benieuwd naar dingen als Revitalash, wonderolie, castorolie. Wil het graag eens proberen maar toch wat prijzig mocht het niet werken.Is ook duur, maar werkt echt, ook op je wenkbrauwen want dat doe ik ook meteen. Ik heb de 3mL variant, na een tijdje kun je het eens of twee keer per week doen. Ik heb veel op internet gelezen en sommigen doen er wel 6 of 7 maanden mee, dat valt dan wel weer mee qua prijs.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Careprost werkt net zo goed als Revitalash en is een stuk goedkoper. Na een week of 4 elke avond een druppeltje op je wimperrand zijn je wimpers echt een stuk langer en donkerder. Als je stopt, gaat het effect weer weg.



Wonderolie werkt niet. Heb het geprobeerd. Bovendien is het echt moddervet spul en het is niet fijn als je het in je ogen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Antiklitspray van de HEMA. Heb een keer gedacht dat gemillimeterd mijn enige optie was na een dag zwemmen en conditioner hielp niks meer. Wonderspul
Alle reacties Link kopieren
hoeveel was je kwijt voor de ipl behandelingen en waar liet je het doen?
Goed topic
tvp
Alle reacties Link kopieren
Vevina crème. Ooit als tip gekregen op het forum en het werkt fantastisch om smetplekken tussen je benen te voorkomen. Geen leggings meer nodig.





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Revitalash ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Hoor goede resultaten! Hoe zit dat als je stopt met gebruik? Dan worden ze weer zoals ze waren? Of is er nog kans dat ze korter/dunner worden dan voor gebruik?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 23 maart 2017 @ 23:34:

Vevina crème. Ooit als tip gekregen op het forum en het werkt fantastisch om smetplekken tussen je benen te voorkomen. Geen leggings meer nodig.





[img]https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/ ... 933058.jpg[/img]Is dit echt?? geen wielrenbroekjes meer onder mijn rokjes???
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 24 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Is dit echt?? geen wielrenbroekjes meer onder mijn rokjes???



Ja, dit is echt, dit werkt écht.



Mijn bijdrage:

- Turnaround creme van Clinique bij beginnend puistje. Niet bij een gezicht vul pukkels, maar bij dat ene plots opkomende pukkeltje. Man (Ja, hij ook!) en ik zweren erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 24 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Is dit echt?? geen wielrenbroekjes meer onder mijn rokjes???



Echt waar. Ik heb nog anderhalve tube en zojuist weer zes tubes besteld bij bol. Ik wil nooit zonder zitten.





Waar is Vevina gebleven?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Novembervakantie schreef op 24 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Is dit echt?? geen wielrenbroekjes meer onder mijn rokjes???Ik draag sinds kort geen wielerbroekjes meer maar Bandalettes; https://www.enchantedlovesbandelettes.nl/





Ik ga het ook bestellen; ik ben ook benieuwd!!!

Ik wil deze créme graag gebruiken voor de binnenkant van m'n bovenarmen als ik m'n trouwjurk aan heb. Die blijkt daar (door de stof) best ruw te zijn (de jurk die ik de allereerste keer paste, was zó veel te groot, dat het toen niet op viel, pas toen ik m'n eigen jurk aan kreeg viel het ons op)

Hopelijk helpt deze créme dan tegen de schrale plekken op die dag!
Alle reacties Link kopieren
Geen succesnummers hier...dus een onbeschaamde tvp
Alle reacties Link kopieren
dit topic is mijn allerallereerste TVP waard!
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
Mag een huis-tuin-en-keuken product ook? Eigengemaakte toner van appelazijn en witchhazel. Een week geleden mee begonnen en wat een verschil.



Ik ben een jaar geleden met de pil gestopt en heb sindsdien een hele onrustige huid. Veel pukkeltjes en rode plekjes etc. Ben zelf van de stempel "less is more" dus ben vooral gaan minderen met producten en makeup, maar het hielp weinig. Totdat ik dus vorige week mijn eigen toner heb gemaakt van 1/4 deel appelzijn en 3/4 deel witchhazel en een paar drupjes tea trea oil. 2x per dag na de facewash met een watje met toner erover heen, laten intrekken en daarna je dag/nacht crème erop en ta da, een gezicht zo glad als babybilletjes. Ik sta echt versteld van het verschil. Aanrader!
Ik gebruik Nanolash voor mijn wimpers. Is hetzelfde als Revitalash maar de helft goedkoper.

Je doet er heel lang mee. De eerste vier weken elke dag smeren en daarna met twee keer per week bijhouden.

Iedereen vraagt mij altijd hoe mijn wimpers zo lang en vol kunnen zijn. Of ze denken zelfs dat ik nepwimpers heb.

Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Careprost ipv revitalash. Alleen lastig want er is ook nepcareprost in omloop.

Sinds Revitalash geen bimataprost meer erin heeft, vind ik de werking een stuk minder.

En veeeeel te duur!
Alle reacties Link kopieren
Super topic dit! Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Mijn tips:



-Revitalash (gebruik ik 3x per week en superlange wimpers) met de Rollerlash mascara van Benefit is t resultaat helemaal mooi

- Dr Brandt BB cream. Mooi natuurlijk resultaat en beschermt mijn huid ook goed tegen verbranding

-kalmerende gel van Biodermal, helpt direct bij jeuk en andere irritaties. Ook bij muggenbulten of bijv na t scheren

- corn silk loose powder

-8 hour cream van Elizabeth Arden voor alle schrale plekken

-tweezerman pincet. Pakt echt alle haartjes

-Gimme Brow van Benefit. Soort gekleurde gel met vezeltjes voor echt natuurlijke volle wenkbrauwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven