Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 06 mei 2017 @ 10:55:

[...]

Ik zoek op Ryan Goss maar vind niks heb je een linkje toevallig ?

Ben nieuwsgierig naar the ordinary.Wayne Goss
Als je wint heb je vrienden...
quote:marsssie schreef op 05 mei 2017 @ 23:18:

Sowwww Dermaroller is gerolt...

Viel me echt 100% mee

Daarna de ordinary retinod 2%

Nu voel ik het een beetje prikkelen maar niet storend.Laat je ons vanavond/morgen weten hoe je huid er dan uitziet? En je hebt je lippen ook gedaan begrijp ik?
quote:MrsNiceGuy schreef op 05 mei 2017 @ 12:23:

[...]

Lowpoo shampoo van Garnier maakt mijn krullen erg zacht en minder droog. Ik ben wel gestopt met ze te stylen Waar kan je die lowpoo shampoo kopen?
quote:Muisje32 schreef op 06 mei 2017 @ 11:00:

[...]

Laat je ons vanavond/morgen weten hoe je huid er dan uitziet? En je hebt je lippen ook gedaan begrijp ik?Ja alles gerold.. ik zie een heel klein beetje een rode gloed ik denk ook dat alleen ik dat zie nu factor 30 erop gedaan en klussen Haha
Als je wint heb je vrienden...
quote:dulcis schreef op 06 mei 2017 @ 10:32:

Dit weekend 20% korting op Paula's choice. Code JAN2017Top!! Ik wilde net wat gaan bestellen dit weekend. En ik vind de producten altijd behoorlijk aan de prijs, dus dit scheelt weer.
Er zijn dus verschillende nieuwsbrieven.

Ik had via man zijn mail en via mijn mail aangemeld en ene kreeg nieuwsbrief met de 20% actie en andere niet.

Treft dat alles bijna op is en er dus veel gekocht moet worden!
Voor de dames die interesse hadden in de low shampoo van Garnier maar die niet op een schappelijke afstand van de Belgische grens wonen: L'Oréal heeft een ook low shampoo! Wel verkrijgbaar in NL.

Ik ga die zometeen halen. Hoewel ik in België woon en de garnier versie wel kan kopen ga ik voor de zekerheid voor L'Oréal. Vond ik meer reviews van. Wat mij charmeerde was het feit dat je maar 1 product nodig hebt. Is shampoo en Conditioner in 1. Bij Garnier weet ik niet of dat ook zo is..

Ik test hem binnenkort. (Btw: de paardenshampoo gaat in de vuilbak.)
quote:marsssie schreef op 06 mei 2017 @ 10:57:

[...]

Wayne Goss Oh haha er staat toch echt Ryan in die post maar ha op zoek nu !
Ben benieuwd Jitsie. Ik ga zo naar Amsterdam en ga dan gelijk even binnen lopen bij Lush
quote:Frietmetmayo schreef op 06 mei 2017 @ 11:32:

Er zijn dus verschillende nieuwsbrieven.

Ik had via man zijn mail en via mijn mail aangemeld en ene kreeg nieuwsbrief met de 20% actie en andere niet.

Treft dat alles bijna op is en er dus veel gekocht moet worden!Dacht al . Leek mij sterk dat ik de enige was die zoveel korting kreeg
Voor de Belgen (en misschien ook Nederlanders, weet ik eigenlijk niet), ik zag net de Dove Regenerate lijn bij de Wibra. En dat terwijl ik ze dus net uit nederland had besteld.
quote:Arizona15 schreef op 06 mei 2017 @ 12:52:

Ben benieuwd Jitsie. Ik ga zo naar Amsterdam en ga dan gelijk even binnen lopen bij Lush

Ik heb dan toch de no poo van Garnier genomen. Op de verpakking stond dat die ook conditioner vervangt dus ja... was 1 euro goedkoper ook. Als dit het dan toch niet is kan ik altijd overstappen naar L'oreal afhankelijk van jouw ervaring.

Ik heb vanochtend mijn haar net gewassen maar denk dat ik ze morgen alweer opnieuw ga wassen. Ben te nieuwsgierig en ik heb vanochtend teveel conditioner gebruikt waardoor ze een beetje te vet zijn nu.
Sorry!! Ik bedoelde inderdaad Wayne Goss!!
quote:Jitsie schreef op 06 mei 2017 @ 14:43:

[...]

Ik heb dan toch de no poo van Garnier genomen. Op de verpakking stond dat die ook conditioner vervangt dus ja... was 1 euro goedkoper ook. Als dit het dan toch niet is kan ik altijd overstappen naar L'oreal afhankelijk van jouw ervaring.

Ik heb vanochtend mijn haar net gewassen maar denk dat ik ze morgen alweer opnieuw ga wassen. Ben te nieuwsgierig en ik heb vanochtend teveel conditioner gebruikt waardoor ze een beetje te vet zijn nu. Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt. Tijdens het wassen merk je nog niet veel maar bij het uitspoelen voel je goed hoe zacht je haar geworden is. En toch krullen ze nog goed (niet zonder verdere styling natuurlijk )
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
@Dulcis dankjewel
Come fly with me on a jetplane
Ik heb zelf trouwens ook twee holy grails die ik wil toevoegen.

Lee Stafford dehumidifier spray. Ik heb irritant pluishaar dat ik bewerk met de steiltang en deze spray helpt echt tegen vochtige invloeden van buitenaf. Het legt een licht filtertje over je haar. Ik zweer er al jaren bij.

En ook al jaaaaaren : Dr. Vogel echinaforce crème bij huidirritatie en wondjes. Dit gebruik ik voor m'n handen. Ben een beetje een bijtertje en deze crème is zo fijn bij schraalheid en irritaties en kleine wondjes.

Qua haarlak zweer ik bij Elnette.
[quote]Grootmoeder schreef op 06 mei 2017 @ 08:52:

Ik heb vorige week eindelijk mijn pakketjes van Asos en Deciem binnen gekregen. Asos deed er veel langer over dan gedacht en Deciem was sneller dan ze zelf voorspeld hadden .

Ik heb tot nu toe de vitamin C, niacinamide en de retinol 2% gebruikt; bevalt goed tot nu toe. (Ik gebruikte normaal producten van Paula'S choice met dezelfde ingredienten).

Nu had ik ook de rosehip oil besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt.

Ik zag bij Ryan Goss (en in andere reviews) dat mensen helemaal blij worden van de foundation van the ordinary. Heeft 1 van jullie dat toevallig al geprobeerd?[/quote]

Die heb ik besteld, maar er schijnt een dusdanige run op die foundations te zijn, dat het wel even kan duren voordat alles verzonden is.
quote:MrsNiceGuy schreef op 06 mei 2017 @ 18:02:

[...]

Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt. Tijdens het wassen merk je nog niet veel maar bij het uitspoelen voel je goed hoe zacht je haar geworden is. En toch krullen ze nog goed (niet zonder verdere styling natuurlijk )Nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Fijn om te lezen dat de L'Oréal no poo in ieder geval al fijn spul is.
quote:Jitsie schreef op 06 mei 2017 @ 12:03:

Voor de dames die interesse hadden in de low shampoo van Garnier maar die niet op een schappelijke afstand van de Belgische grens wonen: L'Oréal heeft een ook low shampoo! Wel verkrijgbaar in NL.

Ik ga die zometeen halen. Hoewel ik in België woon en de garnier versie wel kan kopen ga ik voor de zekerheid voor L'Oréal. Vond ik meer reviews van. Wat mij charmeerde was het feit dat je maar 1 product nodig hebt. Is shampoo en Conditioner in 1. Bij Garnier weet ik niet of dat ook zo is..

Ik test hem binnenkort. (Btw: de paardenshampoo gaat in de vuilbak.)

Ik ben er heel tevreden over, die van loreal

Gebruik er nog wel haar masker bij. Gebruik het niet op mijn hoofdhuid, want ik krijg dan jeuk maar dat ligt aan mij.

Volume en gevoed haar hoezee!
Ik heb de foundation van The Ordinary binnen en vandaag gebruikt!

Eerste indruk is positief. Vrij vloeibare foundation met een pompje. Kleur staat mooi op mijn huid (nav analyse die ik ooit deed bij Kiko gekozen) en geeft lichte dekking. De foundation voelt fijn op mijn huid en 'licht' (geen pannenkoek effect) en na opmaken een zacht huidje. Wel had ik een paar kleine scheurtjes/velletjes op mijn neus die ik (met nadruk op ík) goed zag na het aanbrengen. Moet wel zeggen dat ik dat met andere vloeibare foundations ook meer heb.

Al met al ben ik positief! Vooral over het gevoel op mijn huid!
When in doubt, add glitter.
quote:Swhite schreef op 06 mei 2017 @ 22:46:

Eerste indruk is positief. Vrij vloeibare foundation met een pompje. Kleur staat mooi op mijn huid (nav analyse die ik ooit deed bij Kiko gekozen) en geeft lichte dekking. De foundation voelt fijn op mijn huid en 'licht' (geen pannenkoek effect) en na opmaken een zacht huidje. Wel had ik een paar kleine scheurtjes/velletjes op mijn neus die ik (met nadruk op ík) goed zag na het aanbrengen. Moet wel zeggen dat ik dat met andere vloeibare foundations ook meer heb.

Al met al ben ik positief! Vooral over het gevoel op mijn huid!Waar hen je dit besteld?
quote:Swhite schreef op 06 mei 2017 @ 22:46:

Al met al ben ik positief! Vooral over het gevoel op mijn huid!Dat klinkt goed! De mijne zijn nog onderweg, hoop dat ze gauw komen. Ik heb de serum foundation besteld. Welke heb jij? Serum of Coverage?
quote:Jitsie schreef op 06 mei 2017 @ 21:43:

[...]

Nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Fijn om te lezen dat de L'Oréal no poo in ieder geval al fijn spul is.Jitsie, ik bedoelde Garnier, die gebruik ik. Maar nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig naar de l'Oreal. Toch maar eerst mijn nieuwe fles Garnier opgebruiken. Ik probeer nl minder flesjes en potjes enz te kopen maar door dit topic lukt het niet zo goed
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:violetje schreef op 06 mei 2017 @ 19:54:

Ik heb zelf trouwens ook twee holy grails die ik wil toevoegen.

Lee Stafford dehumidifier spray. Ik heb irritant pluishaar dat ik bewerk met de steiltang en deze spray helpt echt tegen vochtige invloeden van buitenaf. Het legt een licht filtertje over je haar. Ik zweer er al jaren bij.

En ook al jaaaaaren : Dr. Vogel echinaforce crème bij huidirritatie en wondjes. Dit gebruik ik voor m'n handen. Ben een beetje een bijtertje en deze crème is zo fijn bij schraalheid en irritaties en kleine wondjes.

Qua haarlak zweer ik bij Elnette.

Elnette

De enige haarlak die echt goed zijn werk doet én makkelijk uitkambaar is!
Ik ben sinds een paar dagen the ordaniry aan het gebruiken en moet zeggen dat ik er tot nu toe niet erg over te spreken ben. Mijn huid is rood en onrustig veel bultjes in mijn gezicht terwijl ik normaal nauwelijks een pukkeltjes of dergelijke heb. Ik gebruik ook niet alles te gelijk maar bouwde het rustig op. Gisteren die vit c crème op gedaan en zelfs mijn man vond hem erg smerig want ik kreeg kusjes en tja het proefde erg zout en trekt nauwelijks in. Sinds gisteren staat mijn huid al in brand ga zo een dikke laag repair crème van babor gebruiken om het weer rustig te krijgen gebruiken.

Tot nu toe werkt revitalash erg super voor mijn wimpers al een paar week bezig en je ziet het gewoon groeien. Heb nu mega lange wimpers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven