Mode & Beauty alle pijlers

Wil wat anders met mijn haar

25-09-2017 17:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo vervelend, ik weet niet wat ik met mijn haar wil.
Ik ben mijn kapsel snel zat. Dus ik laat het vaak in een ander model knippen.
Heb het lang tot heel kort gehad en alles er tussen in. Lang/half lang in laagjes, op een lengte met en zonder lok.
Kort pixie kort, stekels zelf een keer kaal geweest. Lange en korte bob. Hanenkam. Ook bijna alle kleuren van de regenboog gehad.
Heb nu weer een korte bob, wat mij toch het mooiste staat.
Wil het dus anders, ben inspiratieloos. Zelf mijn kapster weet het niet meer. (nee ik ga niet naar een andere kapper).
Wie weet nog een leuk kapsel?
Alle reacties Link kopieren
Hanekam :O
Ja en?
Krullen?
Gevlochten? (Echt van die mini-vlechtjes)
Alle reacties Link kopieren
Dreads? :biggrin: Die stond er nog niet tussen.
Laat het gewoon mooi lang groeien en steek het dan op verschillende manieren op. Krul, stijl. Half opgestoken en half los.. Zoveel opties met lang haar. En verf het eventueel in een mooie kleur.
Gewooneendame schreef:
25-09-2017 18:00
Dreads? :biggrin: Die stond er nog niet tussen.
Ja :heart:
'nadeel' is wel dat die mooier worden naarmate je ze ouder hebt, dus is zonde als je vaak/snel van kapsel veranderd.
Andere kleur en a- symetrisch?
Ik heb er een neon kleur ingeknald. Groot succes. Qua model kan er weinig spannends met mijn haar dis dan maar zoiets.
Side cut met bob
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een heel ander kleurtje, dit lijkt me nog wel te doen met de meeste banen, maar tegelijkertijd wel echt anders-dan-anders
Afbeelding
Afbeelding
Pinterest al bekeken?
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
25-09-2017 17:53
Krullen?
Gevlochten? (Echt van die mini-vlechtjes)
Kleine vlechtjes vind ik zelf alleen mooi bij getinte/donkere mensen. Bij blanke mensen vind ik dat nooit mooi

Gewooneendame schreef:
25-09-2017 18:00
Dreads? :biggrin: Die stond er nog niet tussen.
Dreads zijn tof. Vooral als ze wat ouder zijn. Dat bijhouden lijkt mij nogal veel werk.
En het niet wassen houd mij ook wel wat tegen. Hou van fris ruikend haar

Sereia schreef:
25-09-2017 18:06
Laat het gewoon mooi lang groeien en steek het dan op verschillende manieren op. Krul, stijl. Half opgestoken en half los.. Zoveel opties met lang haar. En verf het eventueel in een mooie kleur.
Met lang haar kun je idd alle kanten op. Alleen mijn haar is superglad. Alles zakt snel uit. Met die hanenkam moest ik er zoveel in doen. Dat het bleef zitten. Twee dagen deed ik met een spuitbus haarlak. En moest elke dag haar wassen. En zoveel troep wil ik niet weer in mijn haar.
Alle reacties Link kopieren
Zoals op de foto's je bob klein beetje aanpassen of de ene kant korter dan de andere kant. Meerdere kleuren erin of alleen de haarpunten gekleurd.
you go girl
Rosa-Roodhart schreef:
25-09-2017 18:35



Dreads zijn tof. Vooral als ze wat ouder zijn. Dat bijhouden lijkt mij nogal veel werk.
En het niet wassen houd mij ook wel wat tegen. Hou van fris ruikend haar

Niet wassen is een fabel. Ik was mijn dreadlocks om de dag/om twee dagen en ruiken heerlijk.
Bijhouden is elke dag een kwartiertje de week bijhaken/inhaken (afhankelijk van hoeveel dreads je hebt) en dan weer paar weken niet.
Daremanda schreef:
25-09-2017 19:25
Niet wassen is een fabel. Ik was mijn dreadlocks om de dag/om twee dagen en ruiken heerlijk.
Bijhouden is elke dag een kwartiertje de week bijhaken/inhaken (afhankelijk van hoeveel dreads je hebt) en dan weer paar weken niet.
Is het je echte haar?
Of zet je ze?
Dreads natuurlijk zijn amper te doen aks je je haar wast, dan was je je haar te glad. De dreads die ik ken wassen hun haar soms met zout water, en uiteindelijk alleen soms de uiteinden.
Dit verschil, deze eerste jongen heeft echt zijn haar heel lang niet kunnen wassen voor dit effect.
Afbeelding
Het-groepje schreef:
25-09-2017 20:21
Is het je echte haar?
Of zet je ze?
Dreads natuurlijk zijn amper te doen aks je je haar wast, dan was je je haar te glad. De dreads die ik ken wassen hun haar soms met zout water, en uiteindelijk alleen soms de uiteinden.
Dit verschil, deze eerste jongen heeft echt zijn haar heel lang niet kunnen wassen voor dit effect.
Afbeelding
Echte haar, ik was mijn haar met een speciaal blok/zeepblok ervoor. Prima te doen.
Meestal alleen de hoofdhuid, en meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Het kapsel wat ik nu heb, vind ik wat te braaf. Heb zelf mijn eigen haar kleur weer.
Maar dit kapsel staat wel leuk.
Misschien eerst eens side cut erin.
Als jullie nog meer leuke kapsels weten, laat het maar weten
Alle reacties Link kopieren
dreads vind ik zo goor, blegh net een ouwe versleten deurmat of zo'n hond met klitten die 6 jaar niet getrimd is.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Het kapsel wat bij je gezicht hoort is het beste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
26-09-2017 08:30
Het kapsel wat bij je gezicht hoort is het beste.
Dat is waar. Alleen het is leuk om soms iets anders te doen met je haar.
Sommige kapsels heb ik ook niet lang gehad.
Maar wil nu gewoon weer iets anders. (nu nog bedenken wat)
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niks van dread, maar TO zegt heel glad haar te hebben, moet je voor dreads niet juist wat structuur in je haar hebben?

TO, misschien high/lowlights? Of peekaboohighlights?

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven