Mode & Beauty alle pijlers

Wimpers laten liften

01-03-2021 21:58 22 berichten
Hi !

Ik zou graag mijn wimpers binnenkort laten liften maar heb niet echt lange wimpers, heeft het dan wel effect? Meerdere vrouwen hier die wimpers hebben laten liften die niet zo’n lange wimpers van zichzelf hebben?
Ja ik. Ik merkte vooral dat mijn mascara veeeeel meer deed doordat de wimpers al in de juiste hoek stonden. Heb het een tijdje gecombineerd met wimperserum van de kruidvat die echt werkte. Het werd steeds mooier.

Vond het ondergaan iets oncomfortabel maar niet pijnlijk. Resultaat bleef 3 volle weken goed en nam daarna langzaam af.
anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 01-03-2021 22:09
22.57% gewijzigd
1x gedaan en nooit meer. Ze plakken je ogen dicht, vervolgens komt er een soort permanent vloeistof op je wimpers en dan mag je een klein half uur met dichte ogen naar ammoniak lucht happen. Resultaat 1 week.
Alle reacties Link kopieren
Brrr ik vond het ook vreselijk.. ik doe het niet meer. Ik vond het het geld en tijd niet waard. Kan me ook niet voorstellen dat het supergoed voor je ogen is. Na een week gingen sommige wimpers scheef staan.. nee, helaas hier niet positief...
Alle reacties Link kopieren
Mijn wimpers waren een zooitje na +/- 4 weken en eigenlijk vind ik ze nu nog steeds niet mooi krullen (jaar later). Zou het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
K0koro schreef:
01-03-2021 22:08
Ja ik. Ik merkte vooral dat mijn mascara veeeeel meer deed doordat de wimpers al in de juiste hoek stonden. Heb het een tijdje gecombineerd met wimperserum van de kruidvat die echt werkte. Het werd steeds mooier.

Vond het ondergaan iets oncomfortabel maar niet pijnlijk. Resultaat bleef 3 volle weken goed en nam daarna langzaam af.
Verkopen ze die wimperserum nog steeds bij de kruidvat, of is dat degene die nu verboden is?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb korte wimpers en heb dit jaren geleden gedaan. 1e week mooi effect, daarna werd het een zooitje. Je wimpers gaan weer groeien dus de krul groeit er dan uit en dat zag er heel raar uit. Geen aanrader dus..
Zebra123 schreef:
02-03-2021 04:53
Ik heb korte wimpers en heb dit jaren geleden gedaan. 1e week mooi effect, daarna werd het een zooitje. Je wimpers gaan weer groeien dus de krul groeit er dan uit en dat zag er heel raar uit. Geen aanrader dus..
Dit dus. Ik was er echt heel blij mee! De eerste 5 dagen.... :roll:
Ik doe het nu gewoon zelf weer met een wimperkruller, mss niet helemaal zo mooi maar kan ik gewoon iedere dag doen en kost niks :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
01-03-2021 22:44
Verkopen ze die wimperserum nog steeds bij de kruidvat, of is dat degene die nu verboden is?
Nee die is er niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde ervaring! Mijn wimpers zagen er niet meer uit! En de boog moet uitgroeien, dus ook nog eens met een gekke knik. Ik doe het niet meer
beetjegek schreef:
02-03-2021 07:28
Nee die is er niet meer.
Jawel een nieuwe versie
pilatespas schreef:
02-03-2021 08:36
Jawel een nieuwe versie
Die heb ik niet geprobeerd. Ik had de oude versie. Ben daarmee gestopt omdat ik wat donkere verkleuring onder mijn ogen kreeg.
Alle reacties Link kopieren
mmm... ik ben op zich wel positief en zou het voor bijv. een zomervakantie zeker weer doen maar niet het hele jaar door. behandeling was relaxed, ik herinner me helemaal geen ammoniak lucht of andere ellende. Ik weet niet of het standaard is maar mijn wimpers werden geverfd en gelift, nu zijn ze al heel donker maar de puntjes zijn toch wat lichter, door het verven alleen lijken ze super lang.

Ik had zeker 3 a 4 weken heel mooi effect, daarna is de verf uitgegroeid/vervaagd en was het resultaat minder zichtbaar. De 1e 2 weken hoef je feitelijk geen mascara op vond ik, daarna deed ik het wel. Mijn wimpers werden daarna wel inderdaad wat wispelturig;-) maar dat is met mascara zo opgelost. Na een week of 7 a 8 was het hele effect weg.

Ik zou het dus zo weer doen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier misschien iemand ervaring met de elektrische wimperkruller Fabu lashes van Kruidvat?

https://www.kruidvat.be/nl/toppers-van- ... /p/5361245
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet zo positief. Ik heb wel redelijk lange wimpers maar ze staan wat naar beneden. Het was heel even mooi maar idd na een tijdje krijg je nieuwe (dus weer rechte) wimpers er doorheen. Als je dan mascara op doet ziet het er heel gek uit. Krullen werkt ook niet omdat je gekrulde wimpers dan weer TE gekruld worden. Nee voor mij nooit weer. Heb zeker 2 maanden met lelijke wimpers gelopen. Krul het nu weer gewoon elke dag zelf. Veel mooier resultaat.
Ik heb het middels de methode Elleebana laten doen, ik zag het twee dagen, daarna niks meer (vind het ook verdacht dat degene die het deed het zelf niet had, nu weet ik waarom).
Ze gebruikte zelf een wimperserum met alleen kruiden, zag er wel mooi uit, maar was 50 euro per piepklein potje, leek me wat duur om opnieuw risico te lopen dat het niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
02-03-2021 09:44
mmm... ik ben op zich wel positief en zou het voor bijv. een zomervakantie zeker weer doen maar niet het hele jaar door. behandeling was relaxed, ik herinner me helemaal geen ammoniak lucht of andere ellende. Ik weet niet of het standaard is maar mijn wimpers werden geverfd en gelift, nu zijn ze al heel donker maar de puntjes zijn toch wat lichter, door het verven alleen lijken ze super lang.

Ik had zeker 3 a 4 weken heel mooi effect, daarna is de verf uitgegroeid/vervaagd en was het resultaat minder zichtbaar. De 1e 2 weken hoef je feitelijk geen mascara op vond ik, daarna deed ik het wel. Mijn wimpers werden daarna wel inderdaad wat wispelturig;-) maar dat is met mascara zo opgelost. Na een week of 7 a 8 was het hele effect weg.

Ik zou het dus zo weer doen.
Dit was ook precies mijn ervaring.

Ik heb alleen lange wimpers die steeds tegen mijn bril en huid prikte. Daardoor kwam er snel een vreemde slag in.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het echt zonde van mijn geld. Je zag het amper, alleen als ik mascara op deed, maar dat doe ik niet elke dag. Ik had mijn wimpers ook laten verven, dus dacht dat ik wel een mooi effect zou krijgen, maar zonder mascara zag je niets.
Ook had ik best een tijd last van een gevoelige wimperrand.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
13-03-2021 08:29
Afbeelding
hoe werkt dat precies? Doe je dat voor of na je mascara? Ik ben al weken aan het kijken hier bij het kruitvat maar ze hebben dit steeds niet.
guppekop schreef:
02-03-2021 09:44
mmm... ik ben op zich wel positief en zou het voor bijv. een zomervakantie zeker weer doen maar niet het hele jaar door. behandeling was relaxed, ik herinner me helemaal geen ammoniak lucht of andere ellende. Ik weet niet of het standaard is maar mijn wimpers werden geverfd en gelift, nu zijn ze al heel donker maar de puntjes zijn toch wat lichter, door het verven alleen lijken ze super lang.

Ik had zeker 3 a 4 weken heel mooi effect, daarna is de verf uitgegroeid/vervaagd en was het resultaat minder zichtbaar. De 1e 2 weken hoef je feitelijk geen mascara op vond ik, daarna deed ik het wel. Mijn wimpers werden daarna wel inderdaad wat wispelturig;-) maar dat is met mascara zo opgelost. Na een week of 7 a 8 was het hele effect weg.

Ik zou het dus zo weer doen.
Hier een vergelijkbare ervaring en ik kreeg echt veel complimenten. Vooral op vakantie is het heel handig, vind ik. Ik moet wel zeggen dat ik meer heb betaald dan wat ik bij andere salons aan prijzen voorbij zag komen. Wellicht dat daar het verschil in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven