Mode & Beauty alle pijlers

Winter hardloopbroek

17-01-2021 20:22 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met hardlopen in dit weer merk ik dat mijn gewone leggings niet voldoen. Ik ben dus op zoek naar een goede, echt warme hardloopbroek. Ik draag maat M of 38/40. Bij voorkeur een die er ook nog een beetje leuk uitziet, maar gewoon zwart mag ook.

Ik zag dat decathlon iets had, maar die is er niet meer in mijn maat. Zoeken bij nike, Zalando, ASICS en wehkamp leverde mij niks op, maar misschien zoek ik verkeerd :hyper:
Alle reacties Link kopieren
H&m heeft winter hardloopbroeken met een laagje fleece.
Alle reacties Link kopieren
Arequipa schreef:
17-01-2021 20:25
H&m heeft winter hardloopbroeken met een laagje fleece.
Ik zie m niet, linkje? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik doe aan lange afstanden wandelen en heb een broek van the north face die winddicht is en lekker warm. Misschien bestaat ook zoiets voor hardlopen?

https://www.thenorthface.nl/shop/nl/tnf ... tionId=KY4
Ik ben ook fan van h&m, veel hardloopkleding vind ik fijner zitten dan bv van Nike.
Alleen staat op de site niet heel duidelijk aangegeven welke leggings dikker zijn, ik zou meerdere bestellen en dan thuis kijken en voelen.
Ik heb ze van Nike, ook met van dat fleece aan de binnenkant. Mijn winter tights zijn wel gewoon zwart allemaal. Gewoon via de website, filteren op “warm”.
Alle reacties Link kopieren
Flomo schreef:
17-01-2021 20:28
Ik zie m niet, linkje? ;-D
Huh ik zie ze ook niet! Gek, hebben ze elk seizoen wel volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn hardlooplegging te koud vind, draag ik er van een legging van pantystof van de Hema onder, makkelijk als het te koud is. Vandaag ging het prima zonder lekker hardloopweer.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
17-01-2021 20:34
Ik heb ze van Nike, ook met van dat fleece aan de binnenkant. Mijn winter tights zijn wel gewoon zwart allemaal. Gewoon via de website, filteren op “warm”.
Bij Nike vind ik er wel 1 inderdaad, maar die is 80 euro. Ik had eigenlijk gehoopt op iets goedkopers. Als dit de enige optie is, is dat wel wat hoor.

Ik zie ook een andere Nike bij intersport in de uitverkoop, maar daar is maat M niet op voorraad. Zal zo eens checken welke maat de Nike broek is die ik heb.
Flomo schreef:
17-01-2021 21:27
Bij Nike vind ik er wel 1 inderdaad, maar die is 80 euro. Ik had eigenlijk gehoopt op iets goedkopers. Als dit de enige optie is, is dat wel wat hoor.

Ik zie ook een andere Nike bij intersport in de uitverkoop, maar daar is maat M niet op voorraad. Zal zo eens checken welke maat de Nike broek is die ik heb.
Oh, dat kan wel kloppen inderdaad. Maar het zal vast niet de enige zijn, en het kan ook zeker wel goedkoper hoor, ik heb zelf vooral Nike en ASICS, maar heb ook nog een goeie van Perry Sport eigen merk liggen, INQ, weet niet of die ze nog hebben. Die zijn wat schappelijker in prijs.
novaviva schreef:
17-01-2021 21:35
Oh, dat kan wel kloppen inderdaad. Maar het zal vast niet de enige zijn, en het kan ook zeker wel goedkoper hoor, ik heb zelf vooral Nike en ASICS, maar heb ook nog een goeie van Perry Sport eigen merk liggen, INQ, weet niet of die ze nog hebben. Die zijn wat schappelijker in prijs.
Ik zie er trouwens 3?

https://www.nike.com/nl/t/pro-therma-d ... hts-H8hBWp

https://www.nike.com/nl/t/pro-icon-cla ... hts-CfMgnP

https://www.nike.com/nl/t/pro-hyperwar ... mes-wfXrt6

Op Zalando ook met korting, maar dat kunnen rare maten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag lange thermo-onderbroeken onder mijn hardloopbroeken als het echt koud is (zoals gisteren).
Die van Craft vind ik fijn.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
17-01-2021 21:44
Ik draag lange thermo-onderbroeken onder mijn hardloopbroeken als het echt koud is (zoals gisteren).
Die van Craft vind ik fijn.
Ik ook, goedkoop en werkt super goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik had geselecteerd op maat, vandaar!

Thermolegging eronder is misschien ook geen gek idee. Dan kan ik wel gewoon al m’n eigen broeken dragen. Gaat dat niet schuiven met 2 gladde stoffen op elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op deze site https://www.hardloopaanbiedingen.nl/har ... _e=0&x_k=0

Momenteel hebben zit niet veel staan qua winter tights.

Ik bestel altijd mijn schoenen en kleding hier. Ik kijk vaak op andere sites, maar ik kom altijd terug op deze.

Ik heb zelf die van Craft. Bevalt echt super goed. Ik heb hem al een jaar of 5.
Ik heb er 1 bij het Kruidvat vandaan, van Leontien van Moorsel. Fijne broek die echt warm is.
Alle reacties Link kopieren
Flomo schreef:
17-01-2021 22:03
Ik had geselecteerd op maat, vandaar!

Thermolegging eronder is misschien ook geen gek idee. Dan kan ik wel gewoon al m’n eigen broeken dragen. Gaat dat niet schuiven met 2 gladde stoffen op elkaar?
Geen last van. Gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een craft thermolegging besteld voor onder m’n broeken - ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven