Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Mode & Beauty
Welkom op de pijler Mode en Beauty. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met kleding en uiterlijke verzorging.

Wat combineert mooi met deze broek? Wat trek ik aan naar een gezellig feest zoals een verjaardag, babyshower of bruiloft? Wat voor kleding draag ik naar een begrafenis? Kom hier ook voor alle tips en tricks over make-up. Praat mee en geef je mening over al deze onderwerpen en meer.

Witte leren tas, hoe schoonmaken?

28-04-2010 10:48 10 berichten
Link kopieren Quote
Ik heb onlangs een witte leren handtas gekocht (waar ik nog steeds erg blij mee ben :) ). Het probleem is dat hij na een weekje gebruiken al niet meer zo wit was. Nu heb ik hem schoongemaakt met wat schuurmiddel en dat werkt perfect, maar ik ben bang dat ik dit niet te vaak kan doen.

Wie heeft dé tip over hoe ik deze tas het beste schoon kan maken?

(Heb even getwijfeld over waar ik dit moest vragen, maar toch maar voor mode gekozen..)
Link kopieren Quote
Je hebt ook van die setjes voor het schoonmaken van (witte) leren banken. En anders iets natuurlijks/organisch (leer is een natuurproduct). Groene zeep/Quick & Brite?
Link kopieren Quote
Babybillendoekjes :) daar poets ik mijn witleren bureaustoel mee :)
Link kopieren Quote
een sopje met groene zeep en daarna witte of blanke schoenpoets eroverheen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Link kopieren Quote
Babybillendoekjes heb ik genoeg in huis. Zal dat eens proberen! :)

En zal de groene zeep ook onthouden.

Bedankt!
Link kopieren Quote
Afwasmiddel.
Link kopieren Quote
De tip die ik in de winkel kreeg was: insmeren met handcrème of bodylotion (geen gekleurde natuurlijk). Zo leg je er een beschermlaagje op. Vervolgens af en toe schoonmaken met schoenpoets of een ander product vor wit leer.
Link kopieren Quote
glorixdoekjes
Link kopieren Quote
Ka32 schreef op 28 april 2010 @ 10:59:

Babybillendoekjes heb ik genoeg in huis. Zal dat eens proberen! :)

En zal de groene zeep ook onthouden.

Bedankt!
by voorkeur die van pampers....
Link kopieren Quote
Of even advies vragen bij de schoenmaker. Net elk leer is geschikt voor elke behandeling. Zo heb ik een paar laarzen verpest met de verkeerde blanke schoensmeer

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven