Mode & Beauty alle pijlers

Zalando uitverkocht artikel, aanvulling?

15-04-2013 19:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer eens wat; zie ik eindelijk eens schoenen die ik leuk vind voor een redelijke prijs, zijn ze uitverkocht in mijn maat in de kleur die ik wil. Weet iemand of bij Zalando de voorraad ooit wordt aangevuld? Of moet ik dan gewoon elke dag om de haverklap kijken?
Alle reacties Link kopieren
Die wordt wel regelmatig aangevuld, tenminste dat is mijn ervaring. Gewoon regelmatig even kijken voor de zekerheid kan geen kwaad :-)
Vaak kijken! Ik kreeg die tip ooit hier, en binnen twee dagen had ik mijn uitverkochte jurk
Als je een account hebt (anders zo aangemaakt), kun je instellen of je bericht wil ontvangen wanneer je maat weer beschikbaar komt, bijv. door retourzending van iemand.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb al zo'n email notificatie ingevuld. Maar dan zal ik voor de zekerheid zelf ook maar aan de laptop gekluisterd blijven;)

Wat fijn Lebowski dat je je jurk nog hebt kunnen kopen!

Ik zag dat Zalando in verschillende landen verkoopt, dus misschien meer kans dat er iemand de schoenen terugstuurt....ik hoop het. Baal er echt van dat ik altijd te laat kijk.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand ook wanneer ze de voorraad aanvullen? Bij H&M doen ze dat meestal heel vroeg op de ochtend al. Daar is het me ook eens gelukt iets te kopen dat uitverkocht was.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter zelf geregeld kijken dan wachten op een mailtje omdat het dan al vaak weer uitverkocht is.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg altijd keurig een mailtje als het artikel in mijn maat er weer is.
quote:tantejo schreef op 15 april 2013 @ 23:14:

Ik krijg altijd keurig een mailtje als het artikel in mijn maat er weer is.Ik ook en dan is mijn maat nog steeds beschikbaar.
Weet je zeker dat je daar wil kopen? Mensonterende werkomstandigheden. Dit soort bedrijven maakt de markt kapot, misschien interessant om de docu te bekijken (in het Duits) Die is wel te vinden via Google.



Reactie van een oud werknemer;

Van Gent heeft het over „uitbuiting op mensonterende wijze”. Het distributiekantoor staat volgens Van Gent dan ook niet voor niets in Berlijn, een gebied met hoge werkloosheid. „De ongeschoolde uitzendkrachten zijn een makkelijke prooi om uit te buiten en te vernederen.”



Volgens Van Gent moeten mensen goed nadenken voordat ze iets kopen bij internetbedrijven, omdat ze daarmee vaak bedrijven ondersteunen die mensen onder zeer slechte omstandigheden en tegen het laagst mogelijke loon laten werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meer dan graag bij Zalando.



Voor dieren ben ik wel heel lief.
Heb je de documentaire bekeken tantejo? Als het antwoord ja is, dan vind ik je opmerking echt van de zotte.

Een bedrijf wat de markt kapot maakt, niet rendabel is en daardoor arbeiders onder erbarmelijke bijna slavernij achtige omstandigheden moet laten werken, daar je geld aan geven terwijl Nederland nog in een recessie is en de faillissementen je om de oren vliegen?

Bizar.

Ik eet ook geen vlees, ik koop ook geen kleren bij een bedrijf wat willens en wetens verkeerde keuzes maakt, ik ben ook heel lief voor bejaarden en peuter (wat dat er dan ook mee te maken mocht hebben).
Alle reacties Link kopieren
Joh, het was laat op de avond en ik was melig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven