Mode & Beauty alle pijlers

zelf nepnagels zetten, moeilijk? Welk merk etc is goed?

29-05-2010 22:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen ivm aanbrengen van nepnagels. Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik ben ruim 8 maanden zwanger en wil graag mijn buik nog mooi laten fotograferen. Nu kreeg ik een bevestigingsmail met als tip dat het mooi kan zijn dat mijn nagels er goed verzorgd uit zijn. Mijn nagels zien er vreselijk uit (ben geen bijter maar wel een trekker.. vooral nu zo aan het einde van de zwangerschap.. hihi).. Maar goed, ik heb dus al een paar nagelstudio/salons geprobeerd in de buurt maar kan op deze korte termijn geen meer vinden die beschikbaar is.



Lang verhaal kort te maken: hoe kan ik er op een snelle, makkelijke manier voor zorgen dat mijn nagels er een beetje goed uitzien? Ik heb zelf geen ervaring met het aanbrengen van nagels.. :-S
Alle reacties Link kopieren
Bij de ici paris verkopen ze nagels die zelf kleven en er voor een dag goed op blijven zitten. Zijn net even mooier ogende natuurlijke nagels dan die van de etos drogist.Of bedoel je gel of acrylnagels?
Plaknagels, te koop bij elke drogist. Nagelbijtster hier met voorliefde voor nagelllak......



Er zit vaak een french manicure op de plaknagels geprint, meestal niet erg mooi, dus gewoon even lakken. Hoewel ik een keer een french manicure had (een aantal jaar geleden hoor)) bij de da die ik niet hoefde te lakken..... Als je gaat lakken, maakt het merk echt niet zoveel uit, maar neem niet de aller-allergoedkoopste en kijk ook naar de maat, soms staat er petit op of short.... dat hept wel.





Kies de best passende kunstnagel bij je nagelriem uit per vinger, knip er een stuk af (ze zijn altijd megalang vind ik), vijl ze bij. Maak als je alle nagels in de goede maat hebt klaarliggen, je nagels schoon met wat alcohol of nagellakremover. En dan: plak ze op, druppetje lijm die er normaal bijzit op je nagel aanbrengen en dan kunstnagel er 15 sec op drukken. Klaar.



Alleen nog even een leuk kleurtje lakken.....



Aan je velletjes doe je hier natuurlijk niets aan...... die zou ik de komende dagen goed insmeren en zeker 's nachts en NIET KNAGEN natuurlijk



Moeten je nagels er weer af, kun je ze een kwartiertje in water laten weken of in een badje met aceton doen. Dan kun je ze er voorzichtig aftrekken zonder pijn.
Je kunt natuurlijk ook een styliste van marktplaats plukken oid. Echt, nagelstylistes zijn er in overvloed!!! Mischien moet je net even wat verder zoeken dan de salon om de hoek, maar ik geloof dat nagelstyliste zijn de nationale hobby van veel huisvrouwen is geworden, dus eentje vinden is niet erg moeilijk... Tenminste, hier in de Randstad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wintermuts schreef op 29 mei 2010 @ 23:13:

Plaknagels, te koop bij elke drogist.



Er zit vaak een french manicure op geprint, meestal niet erg mooi, dus gewon even lakken.

Kies de best passende kunstnagel bij je nagelriem uit per vinger, knip er een stuk af (ze zijn altijd megalang vind ik), vijl ze bij





Met die nagels van ici paris hoef je niet te knippen en zit er al een kleeflaagje in de nagel.Met lijm is zo'n geknoei en lang zo mooi niet.

Teveel lijm zie je dan al gauw door de nagel heen.



Moeten je nagels er weer af, kun je ze een kwartiertje in water laten weken of in een badje met aceton doen. Dan kun je ze er voorzichtig aftrekken zonder pijn.Aceton is erg slecht voor je eigen nagels,beter om ze gewoon in een beetje afwasmiddel af te weken.
quote:Superhuisvrouw schreef op 29 mei 2010 @ 23:34:

[...]





Aceton is erg slecht voor je eigen nagels,beter om ze gewoon in een beetje afwasmiddel af te weken.Het is niet super voor je nagelriemen, maar eenmalig je nagels eraf halen, dat overleven ze wel hoor. Als je je nagels er nog maar net opgelijmd hebt, laten ze niet zo makkelijk los als na een week dragen. Dan kan alleen water of een sopje niet genoeg zijn en moet je naar de nagellakremover met aceton erin....
Alle reacties Link kopieren
De nagels van broadway ( bij het kruidvat) zijn prima en lekker kort. Blijven bij mij 2 weken zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook nepnagels gekocht. Ik heb een doosje met allemaal verschillende maten, maar ze passen niet meteen fantastisch goed. Kunnen ze beter wat te groot of te klein zijn, of kun je de zijkanten ook gewoon bijvijlen zonder dat het lelijk wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stephanietje schreef op 16 juli 2010 @ 20:31:

Ik heb vandaag ook nepnagels gekocht. Ik heb een doosje met allemaal verschillende maten, maar ze passen niet meteen fantastisch goed. Kunnen ze beter wat te groot of te klein zijn, of kun je de zijkanten ook gewoon bijvijlen zonder dat het lelijk wordt?Iets erbij vijlen lukt niet, wel iets eraf vijlen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, op maat vijlen is prima. Doe vooral ook de bovenkanten afknippen en vijlen, want vaak zijn die ontzettend lang, maar de onder en zijkanten kun je ook bijknippen en vijlen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 16 juli 2010 @ 20:33:

[...]





Iets erbij vijlen lukt niet, wel iets eraf vijlen . Mij wel.. Dát kan ik dan weer wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:singalala schreef op 16 juli 2010 @ 20:42:

Ja hoor, op maat vijlen is prima. Doe vooral ook de bovenkanten afknippen en vijlen, want vaak zijn die ontzettend lang, maar de onder en zijkanten kun je ook bijknippen en vijlen.Oke...dankje en met wat voor vijl kan ik dat het beste doen van tevoren dan?
Alle reacties Link kopieren
Vijl: maakt niet uit, metaal of karton... zolang alle scherpe randjes maar weg zijn. Soms wordt wel de witte lijn bij nep-french manicure raar en moet je even lakken.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Hmm oke.. dat had ik inderdaad vandaag al, heb van die nep french dingen maar ze waren zonder lak nou niet echt erg mooi. De lijm leek er doorheen te komen? (schijnen dan). Heb ik iets verkeerd gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stephanietje schreef op 16 juli 2010 @ 22:36:

Hmm oke.. dat had ik inderdaad vandaag al, heb van die nep french dingen maar ze waren zonder lak nou niet echt erg mooi. De lijm leek er doorheen te komen? (schijnen dan). Heb ik iets verkeerd gedaan?



nee, dat gebeurt vaak met de wat goedkopere nepfrench gevallen. Kan ook een beetje lucht zijn ertussen zijn misschien, da's niet zo goed want dan vallen ze eerder af. Maar neem gewoon je lijm overal mee naar toe, dan kun je ze evt tussendoor nog even snel vastplakken. En niet teveel in water zitten ermee, afwassen en lang in bad trekken ze niet zo goed.



Erafhalen kun je doen door ze en minuutje of 10 te weken in water, als ze er al een paar dagen opzitten lukt dat makkelijk, ze gaan dan los zitten en je kunt ze er voorzichtig aftrekken. Lukt het niet, dan is nagellakremover met aceton in een kommetje erg effectief, maar dat droogt je nagelriemen wat uit, dus ik hield het meestal bij water.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Hmmm oke. Zuur, want ze waren niet goedkoop.. Maar dan zit er idd misschien lucht tussen. Hoe lang blijven ze daarmee zitten? Over het algemeen kon ik deze een week laten zitten werd me verteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik volgende week voor het laatst nagelmodel. Ik heb een keer een professionele set gekocht, zat alles bij, van nagelknipper tot opvul, tot vijl, zou even moeten kijken maar is een tas vol. Nog nooit gebruikt omdat ik model was. Maar binnenkort ga ik het zelf proberen. Die set waar echt alle professionele spullen bij zaten, was maar 30 euro. Alles nieuw hoor. En nee, niet iemand die ik ken, gewoon van internet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ze er echt niet af! Heb ze al een kwartier in water geweekt, in aceton.. Niks helpt :(
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ze nog maar net gezet, na een week gaan ze er makkelijker af... De eerste dagen zitten ze nog wat beter vast, maar ook dan lukt loshalen wel.



Ga nog maar een paar badjes nemen, of ga douchen en scrubben ofzo.

Je moet ze wel een beetje heel voorzichtig, loswrikken. Trek ze met ene bikkenpootje oid zover omhoog als je kan in het water zodat er meer water onder komt.



En een bakje vol nagellakremover met aceton (lees je verpakking), daar lossen ze echt in op. Worden ze heel dun van en dan haal je ze er zeker met een bokkenpootje zo af.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 17 juli 2010 @ 10:14:

Ik ben denk ik volgende week voor het laatst nagelmodel. Ik heb een keer een professionele set gekocht, zat alles bij, van nagelknipper tot opvul, tot vijl, zou even moeten kijken maar is een tas vol. Nog nooit gebruikt omdat ik model was. Maar binnenkort ga ik het zelf proberen. Die set waar echt alle professionele spullen bij zaten, was maar 30 euro. Alles nieuw hoor. En nee, niet iemand die ik ken, gewoon van internet.Maar dat is een acrylset, niet opplaknagels (want anders ebn je belazerd, die kosten 2-5 euro). Ik zou dan wel een hoop youtube filmpjes kijken, ik heb een keer acryl gehad als oefenpersoon en het is best een gedoe als je nog niet zo handig bent.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
verkeerde topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven