Mode & Beauty alle pijlers

zelf nepnagels zetten, moeilijk? Welk merk etc is goed?

29-05-2010 22:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen ivm aanbrengen van nepnagels. Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik ben ruim 8 maanden zwanger en wil graag mijn buik nog mooi laten fotograferen. Nu kreeg ik een bevestigingsmail met als tip dat het mooi kan zijn dat mijn nagels er goed verzorgd uit zijn. Mijn nagels zien er vreselijk uit (ben geen bijter maar wel een trekker.. vooral nu zo aan het einde van de zwangerschap.. hihi).. Maar goed, ik heb dus al een paar nagelstudio/salons geprobeerd in de buurt maar kan op deze korte termijn geen meer vinden die beschikbaar is.



Lang verhaal kort te maken: hoe kan ik er op een snelle, makkelijke manier voor zorgen dat mijn nagels er een beetje goed uitzien? Ik heb zelf geen ervaring met het aanbrengen van nagels.. :-S
Alle reacties Link kopieren
Bij de ici paris verkopen ze nagels die zelf kleven en er voor een dag goed op blijven zitten. Zijn net even mooier ogende natuurlijke nagels dan die van de etos drogist.Of bedoel je gel of acrylnagels?
Plaknagels, te koop bij elke drogist. Nagelbijtster hier met voorliefde voor nagelllak......



Er zit vaak een french manicure op de plaknagels geprint, meestal niet erg mooi, dus gewoon even lakken. Hoewel ik een keer een french manicure had (een aantal jaar geleden hoor)) bij de da die ik niet hoefde te lakken..... Als je gaat lakken, maakt het merk echt niet zoveel uit, maar neem niet de aller-allergoedkoopste en kijk ook naar de maat, soms staat er petit op of short.... dat hept wel.